Autokreso
Autokreso
2017-04-20 08:50:29 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi motor u ponudi isporučuje snagu od 150 KS, ali i 250 Nm maksimalnog okretnog momenta već od 1500 okretaja




Volkswagen ja za obnovljenog Golfa pripremio i najmoderniju generaciju motora - 1,5 TSI Evo motor sa 150 KS. Ovaj 4-cilindarski benzinski motor raspolaže common rail izravnim ubrizgavanjem, turbopunjačem na ispušne plinove i varijabilnim isključivanjem cilindara (ACT). Tako je sada moguće naručiti VW Golf 1,5 TSI, koji je dostupan od linije opreme Comfortline i to od 182.000 kn, odnosno sedam tisuća kuna više ako je riječ o karavanskom Variantu.



Maksimalni potencijal snage od 250 Nm novi benzinski motor razvija već od 1500 okretaja. Potrošnja za verziju s ručnim mjenjačem iznosi 5 l/100 km uz emisiju od 114 g/km CO2. U kombinaciji s opcijskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem ovaj model ostvaruje prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km i emisiju CO2 od 112 g/km.



Kao što smo već spomenuli, opremljen je common rail sustavom ubrizgava goriva s čak 350 bara u prostore za sagorijevanje - pritom se količina i trajanje ubrizgavanja mogu elektronički regulirati. Kontrolom postupka izgaranja moguće je pozitivno utjecati na ispušne plinove, potrošnju, ali i na akustične karakteristike rada motora: motor radi mirnije, troši manje benzina te ispušta manje štetnih tvari.



Tijekom vožnje u području između 1400 i 4000 o/min i pri brzini do 130 km/h, aktivni menadžment cilindara (ACT) potpuno neprimjetno isključuje dva od četiri cilindra, ovisno o opterećenju. Na ovaj se način također značajno smanjuju potrošnja goriva i emisije.



Kako bi se povećao stupanj učinkovitosti novog kompaktnog turbomotora, u 1,5 TSI Evo motoru koriste se neizravno hlađenje zraka punjenja, hlađenje staza između cilindara i koncept hlađenja poprečnom strujom u glavi cilindara. Komponente osjetljive na temperaturu kao što je leptirasta zaklopka smještene su iza sustava hlađenja zraka punjenja, na optimalnoj poziciji u pogledu temperature. TSI k tomu raspolaže posebno inovativnim upravljanjem toplinom s parametarski upravljanim modulom hlađenja.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: alfaaromeongiuliettastest odkadaizlazi the north face fleece jackets koliko ulja ide u motor audi v honda hrv test amortizeri sport yaris chevrolet.cruzndizelaakcija opel agila test zamjenska hauba za clioindex.p koliko ulja ide u motor audi b citroen c cross kutak renault clio rs kaska seatkaltea opelrturbo porez na uvoz seatkaltea opel zafira tourer amortizeri,nissan clio ulja kamera maraton test: renault fluence rabljeni volvo opel corsa opc prednji difuzor hrvatskihairbag kiagt rabljena opel astra h usporedni test bmwpetica diesel koliko ulja u motor mazda trib astrakaravan otkup akomulatori cijena maratonltestnopeldcoesavc fiestaeconetic prodajna cena subarunjustyemaratonttest subarufinpreza the north face denali fleece w citroen c elisee civichibrid prometne nezgode sa neregistri nissanjikedijelovi problemi.sawmotorom koliko ulja ide u motor subaru izmjena ulja u motor fiesta fiat stilo abarth kiaceed man leskovac