Autokreso
Autokreso
2017-04-20 08:50:29 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi motor u ponudi isporučuje snagu od 150 KS, ali i 250 Nm maksimalnog okretnog momenta već od 1500 okretaja




Volkswagen ja za obnovljenog Golfa pripremio i najmoderniju generaciju motora - 1,5 TSI Evo motor sa 150 KS. Ovaj 4-cilindarski benzinski motor raspolaže common rail izravnim ubrizgavanjem, turbopunjačem na ispušne plinove i varijabilnim isključivanjem cilindara (ACT). Tako je sada moguće naručiti VW Golf 1,5 TSI, koji je dostupan od linije opreme Comfortline i to od 182.000 kn, odnosno sedam tisuća kuna više ako je riječ o karavanskom Variantu.



Maksimalni potencijal snage od 250 Nm novi benzinski motor razvija već od 1500 okretaja. Potrošnja za verziju s ručnim mjenjačem iznosi 5 l/100 km uz emisiju od 114 g/km CO2. U kombinaciji s opcijskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem ovaj model ostvaruje prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km i emisiju CO2 od 112 g/km.



Kao što smo već spomenuli, opremljen je common rail sustavom ubrizgava goriva s čak 350 bara u prostore za sagorijevanje - pritom se količina i trajanje ubrizgavanja mogu elektronički regulirati. Kontrolom postupka izgaranja moguće je pozitivno utjecati na ispušne plinove, potrošnju, ali i na akustične karakteristike rada motora: motor radi mirnije, troši manje benzina te ispušta manje štetnih tvari.



Tijekom vožnje u području između 1400 i 4000 o/min i pri brzini do 130 km/h, aktivni menadžment cilindara (ACT) potpuno neprimjetno isključuje dva od četiri cilindra, ovisno o opterećenju. Na ovaj se način također značajno smanjuju potrošnja goriva i emisije.



Kako bi se povećao stupanj učinkovitosti novog kompaktnog turbomotora, u 1,5 TSI Evo motoru koriste se neizravno hlađenje zraka punjenja, hlađenje staza između cilindara i koncept hlađenja poprečnom strujom u glavi cilindara. Komponente osjetljive na temperaturu kao što je leptirasta zaklopka smještene su iza sustava hlađenja zraka punjenja, na optimalnoj poziciji u pogledu temperature. TSI k tomu raspolaže posebno inovativnim upravljanjem toplinom s parametarski upravljanim modulom hlađenja.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama renault five north face shoes,north face sh vw caddy dacia duster staratfabia test rabljenog astra kvatitetasgoriva logan roomster usporedba golf corsa c test golf dva golftvsnpolo ford c-max grand chevroletclacetti povratak legende sls stvarno strasan ksenon ili biksenon ioaaklase uggsgloves:zencart!,thea ulja ide u motor captive connectionwproblem ulja ide u motor captive ulja ide u motor captive najbolji kompaktni suv stepway najbolji kompaktni suv tko ima najslabije gorivo opel vectra gts test fordsfiestairs the north face women gore flig unos automobila add blue north face socks,north face bi unos automobila acura skoda octavia skoda octavia skoda octavia chrysler chrysler mercedes-benz c gole problemi skoda yeti polo gti gumesportiva tiguan mercedesivito misano crvena strit race automibili slike pritisak u gumama mercedes spr jubilarni broj automotorisport