Autokreso
Autokreso
2017-04-20 08:50:29 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi motor u ponudi isporučuje snagu od 150 KS, ali i 250 Nm maksimalnog okretnog momenta već od 1500 okretaja




Volkswagen ja za obnovljenog Golfa pripremio i najmoderniju generaciju motora - 1,5 TSI Evo motor sa 150 KS. Ovaj 4-cilindarski benzinski motor raspolaže common rail izravnim ubrizgavanjem, turbopunjačem na ispušne plinove i varijabilnim isključivanjem cilindara (ACT). Tako je sada moguće naručiti VW Golf 1,5 TSI, koji je dostupan od linije opreme Comfortline i to od 182.000 kn, odnosno sedam tisuća kuna više ako je riječ o karavanskom Variantu.



Maksimalni potencijal snage od 250 Nm novi benzinski motor razvija već od 1500 okretaja. Potrošnja za verziju s ručnim mjenjačem iznosi 5 l/100 km uz emisiju od 114 g/km CO2. U kombinaciji s opcijskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem ovaj model ostvaruje prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km i emisiju CO2 od 112 g/km.



Kao što smo već spomenuli, opremljen je common rail sustavom ubrizgava goriva s čak 350 bara u prostore za sagorijevanje - pritom se količina i trajanje ubrizgavanja mogu elektronički regulirati. Kontrolom postupka izgaranja moguće je pozitivno utjecati na ispušne plinove, potrošnju, ali i na akustične karakteristike rada motora: motor radi mirnije, troši manje benzina te ispušta manje štetnih tvari.



Tijekom vožnje u području između 1400 i 4000 o/min i pri brzini do 130 km/h, aktivni menadžment cilindara (ACT) potpuno neprimjetno isključuje dva od četiri cilindra, ovisno o opterećenju. Na ovaj se način također značajno smanjuju potrošnja goriva i emisije.



Kako bi se povećao stupanj učinkovitosti novog kompaktnog turbomotora, u 1,5 TSI Evo motoru koriste se neizravno hlađenje zraka punjenja, hlađenje staza između cilindara i koncept hlađenja poprečnom strujom u glavi cilindara. Komponente osjetljive na temperaturu kao što je leptirasta zaklopka smještene su iza sustava hlađenja zraka punjenja, na optimalnoj poziciji u pogledu temperature. TSI k tomu raspolaže posebno inovativnim upravljanjem toplinom s parametarski upravljanim modulom hlađenja.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: hondataccorddrs koliko ulja ide u motor caddy golftvsnpolo autokreso mitsubishitgalant test auto gume kleber dinaxer mercedes a polovnitautomobili zimskeugume golf variant jeepcherokee honda crz seat exeo golfavii citrojen cactus nissan patrol dg euro bs dg euro bs opel vivaro golfigt chevrolet.gt problemi sa motorom problemi sa motorom dacia logan mcv ugradnja autoplina toyotaoyariswvsmsuzukiaswift fordvfocuscelectric volkswagen passat cc njuskalo strit race automibili slike sporttourmegane usporedba downsizing motora renault megane sedan zabava renaultrtwingogrs zagreb renokanguo usporedni.testtgolffvi toyota prius generacija opel insignia opc prednji bran tesla roadster renault ze cijenik ford mustanga hr selen blokovi);select pg_sleep usporedni.testezadnjiupogonki opel astra test brava za nisan qashqai opel astra test opel astra test opel astra test citroenjumpy