Autokreso
Autokreso
2017-04-20 08:50:29 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi motor u ponudi isporučuje snagu od 150 KS, ali i 250 Nm maksimalnog okretnog momenta već od 1500 okretaja




Volkswagen ja za obnovljenog Golfa pripremio i najmoderniju generaciju motora - 1,5 TSI Evo motor sa 150 KS. Ovaj 4-cilindarski benzinski motor raspolaže common rail izravnim ubrizgavanjem, turbopunjačem na ispušne plinove i varijabilnim isključivanjem cilindara (ACT). Tako je sada moguće naručiti VW Golf 1,5 TSI, koji je dostupan od linije opreme Comfortline i to od 182.000 kn, odnosno sedam tisuća kuna više ako je riječ o karavanskom Variantu.



Maksimalni potencijal snage od 250 Nm novi benzinski motor razvija već od 1500 okretaja. Potrošnja za verziju s ručnim mjenjačem iznosi 5 l/100 km uz emisiju od 114 g/km CO2. U kombinaciji s opcijskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem ovaj model ostvaruje prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km i emisiju CO2 od 112 g/km.



Kao što smo već spomenuli, opremljen je common rail sustavom ubrizgava goriva s čak 350 bara u prostore za sagorijevanje - pritom se količina i trajanje ubrizgavanja mogu elektronički regulirati. Kontrolom postupka izgaranja moguće je pozitivno utjecati na ispušne plinove, potrošnju, ali i na akustične karakteristike rada motora: motor radi mirnije, troši manje benzina te ispušta manje štetnih tvari.



Tijekom vožnje u području između 1400 i 4000 o/min i pri brzini do 130 km/h, aktivni menadžment cilindara (ACT) potpuno neprimjetno isključuje dva od četiri cilindra, ovisno o opterećenju. Na ovaj se način također značajno smanjuju potrošnja goriva i emisije.



Kako bi se povećao stupanj učinkovitosti novog kompaktnog turbomotora, u 1,5 TSI Evo motoru koriste se neizravno hlađenje zraka punjenja, hlađenje staza između cilindara i koncept hlađenja poprečnom strujom u glavi cilindara. Komponente osjetljive na temperaturu kao što je leptirasta zaklopka smještene su iza sustava hlađenja zraka punjenja, na optimalnoj poziciji u pogledu temperature. TSI k tomu raspolaže posebno inovativnim upravljanjem toplinom s parametarski upravljanim modulom hlađenja.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vwnoviceti pritisak u gumama fiat grande northtfacearealization,northyf tank najskuplji auti d suzukiaalto skodarrapid hyundaistucson uggsundanceboots,chestnutu autozubak u nagradnoj igri magane datum iylaska jet force test auto guma- unknow opel ampera nissannote active radilica renault laguna testugradskihiautainapsnije uggroxyshortbootslightpin renault laguna renault laguna test auto guma- unknow zubak auto najmanji renault laguna honda cr-z koliko ide ulja u motor fiat christian louboutin jean paul renault laguna golfnsdi kao ni jedan drugi seatkaltea elektro turbopunjac remek djelo mladog podravca renault latitude test autosjedalica golf highline fordmax wwturan rabljena vozila dijelovi za seat altea xl koliko stane motor olja u reze yety vvwitouran renault nissan lancizasnijeg meganecupe alfa romeo .