Autokreso
Autokreso
2015-10-28 09:17:10 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Na prvi pogled beznačajan redizajn vrlo atraktivne A-klase koja je još uvijek izgledala dobro nakon vožnje otkriva koliko je Mercedesov kompakt kompleksan i dobar




Ne volimo tu riječ upotrebljavati za automobile, ali nova A-klasa je vrlo seksi. Zavodljiva je i uzbudljiva! Ipak, pod limom nije samo površna strast, pa iako je napravljena za mlađe kupce i ‘lovce na fensi’, pod limom je mehanika za znalce. Prilika je bila takva da smo s novim izvedbama A-klase po cestama ispod Dresdena napravili više stotina kilometara, a načas smo čak pobjegli i u Češku na test za revidirani ovjes - jer iako DDR slovi kao ‘njemački Balkan’, ceste ne otkrivaju ni udarce stražnjeg ovjesa ni buku selen-ublaživača udara. Zapravo, na potragu za lošom cestom nas je potaknulo naglas izgovoreno pitanje: ‘Pa koji je još kompakt ovako udoban, a brz?’ BMW serije 1 juri k'o sam vrag, ali vozač u njemu mora željeti biti zaokupljen vožnjom, a Audi A3 je tvrd i ne relaksira u vožnji. Stoga A-klasa nudi potpuno drukčiju aromu vožnje.

Marko Tomac sjeo je za upravljač obnovljene A-klase,
a koje su nam sve novosti pripremili u Mercedesu
potražite
u aktualnom broju magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Sjedi se bolje i dublje nego u prethodne generacije, iako nam je trebalo da pogodimo savršenu poziciju, jer sjedalo se sad po dubini može podešavati šest cm. Instrumenti izgledaju daleko bolje, ovako uvučeni u sportske duplje i s impresivnijim info-ekranom između. Kabina je pomalo mračna, kao da malo želi aludirati na sport i kupeovsku mističnost. No, čim počnete voziti, shvatit ćete zašto je to pravi Mercedes. Svi otpori na komandama su svedeni na minimum. Volan nema onog teškog marketinškog otpora koji kao podiže gušt u vožnji, a ručica mjenjača klizi lagano uz minimalnu silu ruke. A-klasa je tip auta u kojem ćete se unijeti u razgovor s putnicima i neće vas nimalo dekoncentrirati - to je njena snaga. Mogli biste zaključiti da je zato dosadna u vožnji? Srećom nije, i to smo isprobali u nekoliko kombinacija.

Marko Tomac sjeo je za upravljač obnovljene A-klase,
a koje su nam sve novosti pripremili u Mercedesu
potražite
u aktualnom broju magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: cijena dijelova seat ibiza ven usporedni.testuzadnjitpogonni akumulatiri automobili na plinski pogon megane gt line bravo hgt subaru justy edge gubitak snage filter ulja hyundaigenesis travanj christianalouboutinomultieboot focus cup hrvatska pritisak u gumama renault tali fulda exelero kvaliteta.benzina focus servis toyota s mini moris najisplativiji test smarta turbo benzinac motor za gepek duster maraton test osvoji suzuki auto show zagreb testspneumatika motornouljezafordescort novi materijali na vozilu kolikoouljawideeuamotor b-klasa vodena pumpa rabljeni volvo motrio auto gume pritisak u gumama renault scen termostat peugeot poklopac za citroen pikaso astramgtceblackbandowhiteewhit contisport test datacol koliko ulja ide u motor audi koliko ulja ide u motor audi golf gte renault megane generation or ( test rabljenog honda blindirani auto osijek a line empire waist tube top l cjenik dijelova za opel astru opelcorsagsidjelovi