Autokreso
Autokreso
2011-09-07 09:03:27 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Motoda učinkovitosti debitirat će početkom 2012. u novom 1,4 TSI motoru uz smanjenje potrošnje za 0,4 litre na 100 km


Kao prvi proizvođač u svijetu, Volkswagen će u svom TSI motoru sa četiri cilindra upotrijebiti sustav isključivanja cilindara. Ovaj high-tech sustav bi prije svega trebao znatno smanjiti potrošnju i to na način da kod niskog i srednjeg opterećenja privremeno dođe do isključivanja dva od četiri cilindra. Deaktiviranje cilindara u NEDC ciklusu vožnje uistinu smanjuje potrošnju 1.4 TSI motora za 0,4 l/100 km. Ako se povrh toga integrira start-stop funkcija koja deaktivira motor u praznom hodu, efekt uštede se povećava na otprilike 0,6 l/100 km.


Najveći učinak ova tehnologija budućnosti ostvaruje kod konstantne vožnje umjerenom brzinom: kod 50 km/h u trećem ili četvrtom stupnju prijenosa postiže se ušteda od gotovo jedne litre na 100 km. Ovaj novi štedljivi TSI motor bez problema će ispuniti zahtjeve buduće EU6 norme o ispušnim plinovima. Visoka učinkovitost ne isključuje komfor vožnje: ovaj dobro izbalansirani motor i sa samo dva cilindra radi vrlo tiho i uz minimum vibracija.



Cilindri se isključuju uvijek kad se broj okretaja 1.4 TSI motora nalazi između 1400 i 4000 o/min, a okretni moment između 25 i 75 Nm. U EU ciklusu potrošnje to je slučaj u gotovo 70% dionica puta. Čim vozač snažno pritisne gas, cilindri 2 i 3 se neprimjetno ponovno uključuju. Volkswagen koristi informacije senzora papučice gasa kako bi prepoznao na koji način vozač vozi. Ukoliko se ustanovi nepravilan uzorak - primjerice kod vožnje u krug ili sportskog načina vožnje na otvorenoj cesti, isključivanje cilindara će izostati.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ccijena porche cayman senzori broj kvarova sustav nadzora tlaka u gumama tri cilindra na struju usporedni test karavana luka nervo autongumeegoodyear minicooperrabljeni deflektor zraka punto akomulatori cijena kredit strret race lambom kroz snijeg koliko ide ulja u getribu citr qashqai servis i kvarovi, poda suzukiburgman opel astra lpg panamera novi skodini modeli usporedni.testttoyotaiavensis mecedes a klasa latvala brizgaljkewopelwvectrava mercedes glc cupe kymco grand dink signalizacija table fiatsstrada koliko ulja ide u motor golf rss link touareg troskovi conditions of use : tiffanyoff subaru legacy spark-corsa renault senic berline motorno ulje honda accord hrv zglobthomnpassat koliko ulja ide u motor seat north face denali jackets chea seat ibiza cup koliko ulja ide u motor golf auto presvlake toyota auris gt style koliko ulja ide u motor golf koliko ulja ide u motor volvo zagreb zagreb koliko ulja ide u motor volvo koliko ulja ide u motor golf