Autokreso
Autokreso
2011-09-07 09:03:27 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Motoda učinkovitosti debitirat će početkom 2012. u novom 1,4 TSI motoru uz smanjenje potrošnje za 0,4 litre na 100 km


Kao prvi proizvođač u svijetu, Volkswagen će u svom TSI motoru sa četiri cilindra upotrijebiti sustav isključivanja cilindara. Ovaj high-tech sustav bi prije svega trebao znatno smanjiti potrošnju i to na način da kod niskog i srednjeg opterećenja privremeno dođe do isključivanja dva od četiri cilindra. Deaktiviranje cilindara u NEDC ciklusu vožnje uistinu smanjuje potrošnju 1.4 TSI motora za 0,4 l/100 km. Ako se povrh toga integrira start-stop funkcija koja deaktivira motor u praznom hodu, efekt uštede se povećava na otprilike 0,6 l/100 km.


Najveći učinak ova tehnologija budućnosti ostvaruje kod konstantne vožnje umjerenom brzinom: kod 50 km/h u trećem ili četvrtom stupnju prijenosa postiže se ušteda od gotovo jedne litre na 100 km. Ovaj novi štedljivi TSI motor bez problema će ispuniti zahtjeve buduće EU6 norme o ispušnim plinovima. Visoka učinkovitost ne isključuje komfor vožnje: ovaj dobro izbalansirani motor i sa samo dva cilindra radi vrlo tiho i uz minimum vibracija.



Cilindri se isključuju uvijek kad se broj okretaja 1.4 TSI motora nalazi između 1400 i 4000 o/min, a okretni moment između 25 i 75 Nm. U EU ciklusu potrošnje to je slučaj u gotovo 70% dionica puta. Čim vozač snažno pritisne gas, cilindri 2 i 3 se neprimjetno ponovno uključuju. Volkswagen koristi informacije senzora papučice gasa kako bi prepoznao na koji način vozač vozi. Ukoliko se ustanovi nepravilan uzorak - primjerice kod vožnje u krug ili sportskog načina vožnje na otvorenoj cesti, isključivanje cilindara će izostati.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mini john cooper works astra gtc farovi vrste tri cilindra zadnji most fiat punto) order ford fiesta rs kona opelnzafiramdijelovi hauba seat altea regulator hrvatski kraljevi prerada dari test opel mokka automatik vw golf v gti cijene servisa mitsubishi asx elsa ugg classic tall, ugg classic comodoigra pritisak u gumama ford focus c rangeorover koliko ulja ide u mercedes a k rcrz maraton test opel coesa c renault laguna ford fiesta test llllredba golf opel opc xenon svjetla renault espace o novaaskoda poliranje the north face sable shoes men neven novak novak amortizeri,nissan usporedba downsizing motora test rabljenog nissan koliko ulja ide u motor renaul prodani automobili cijene servisa toyota opelaastramopc panamera renault scenic test rabljenih opel corsa d zadnji most fiat punto) order fiatsstrada the north face nuptse down ves mercedes e cabrio honda civic test kvalitete goriva christian louboutin platform r blizzak dijelovi citroen saxo vts rabljeni automobili