Autokreso
Autokreso
2017-09-25 03:50:16 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Volkswagen je u okolici Zagreba proslavio ovaj vrlo značajan jubilej, a upravo u čast ovom legendarnom automobilu auto motor i sport uz rujanski broj pripremio je i specijal čak 68 stranica posvećen upravo Bulliju




Automobilska legenda, Volkswagen Bulli, je na ranču Cowboy u društvu dugogodišnjih kupaca, prijatelja, auto novinara i najvećih obožavatelja proslavio svoj 70. rođendan. Vidno uzbuđen, u društvu svojih 5 nasljednika, okupljenima se obratio sa sljedećom porukom:



‘Život počinje u sedamdesetoj! A i starost je samo stanje duha. Izmjenjuju se ljudi, svijet se okreće, ali ja sam uvijek tu kao glavni pokretač svakog posla i dobre zabave već generacijama. Gradilište ili Woodstock, sa mnom je uvijek dobro! Život sam počeo na običnoj salveti. Moj tata Ben Pon uočio je praktično vozilo u krugu tvornice u Wolfsburgu kojim su radnici prevozili palete. Časkom me nacrtao, pokazao inženjerima u Wolfsburgu, oni su se oduševili, pa me izradili, pa testirali, zatim sam dobio dva stakla da budem aerodinamičniji, pa golemi znak na nosu, pouzdane Bubine motore i mehaniku koja je mogla ponijeti 750 kg, pa zatim i 1000 kg. Bio sam pravi junak nakon Drugog svjetskog rata gradeći gospodarstvo. S vremenom je rasla i moja nosivost, a i broj verzija.



Svestranost sam pokazao jer sam bio sve što treba - od kamiončića do kampera, bio sam čak i luksuzni bus s otvorenim krovom i čak 23 prozora. Svijet se okretao sve brže, prolazili su ljudi i ratovi, ja sam uvijek bio tu. Hipiji su me učinili megapopularnim. Bio sam u prvom redu na Woodstocku. Na svakom kontinentu. U mnogim filmovima. Moj su nos i znak bili simbol mira. Moj je život sadržan u šest generacija koje imaju puno zajedničkog: pouzdanost, jednostavnost, kvaliteta, otpornost na teret, ekonomičnost i, iznad svega, trajnost po kojoj sam prepoznat kao najbolji partner za užitak i posao.



Dizajn se mijenjao prateći vremena i ljude koje sam vozio. Pretvorio sam se u T2 još šezdesetih i dobio panoramsko prednje staklo. Onda su me pretvorili u multipraktičnu i neuništivu ciglu, a s generacijom T4 u kralja ponude prostora. Kada sam postao T5 oduševio sam izradom, kvalitetom, dinamikom, dizajnom i dugih sam se 15 godina s lakoćom hrvao s konkurencijom. Radna ili luksuzna varijanta, ja sam, Bulli, uvijek najbolji u onome što radim. Novi T6 samo je nastavak toga, automobil koji je sve te uspješne godine utjelovio u novom, boljem, još sigurnijem izdanju. Iako mi je 70 na leđima, to je samo broj svjećica na torti. Potrebno je puno više vremena da se postane mlad. Još uvijek krojim trendove, ljudi u meni žive i rade, glavna sam njuška na društvenim mrežama, cijene me puno više od novca i prolaznih stvari. Okupljam najvjerniju publiku i moji fanovi posebni su ljudi. Legende.
Baš kao i ti.'



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: skoda octavia skoda octavia skoda octavia chrysler chrysler mercedes-benz c gole problemi skoda yeti polo gti gumesportiva tiguan mercedesivito misano crvena strit race automibili slike pritisak u gumama mercedes spr jubilarni broj automotorisport audi coupe konopek usporedni.test gume energy saver cijena rezervoara za gorivo op pritisak u gumama mercedes spr polo tai ford ecosport opel vivaro velebit winter tour rabljenitdjelovtizaumegan mondeo test pritisak u gumama mercedes spr laguna gt citroen jumpy vozilo sa najmanje kvarova voz tiffanyringsfenceinsilver impreza stx test mini novitet audi quattro limited stranke focus ecobust kia sool clio polo fiest toyota land cruiser pritisak u gumama ford fokus predstavljen boxer diesel meganengtaline abarth alfa romeo toyota prius generacija toyota prius generacija rapid superb toyota prius generacija marko tomac chevrolet cruze