Autokreso
Autokreso
2017-09-25 03:50:16 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Volkswagen je u okolici Zagreba proslavio ovaj vrlo značajan jubilej, a upravo u čast ovom legendarnom automobilu auto motor i sport uz rujanski broj pripremio je i specijal čak 68 stranica posvećen upravo Bulliju




Automobilska legenda, Volkswagen Bulli, je na ranču Cowboy u društvu dugogodišnjih kupaca, prijatelja, auto novinara i najvećih obožavatelja proslavio svoj 70. rođendan. Vidno uzbuđen, u društvu svojih 5 nasljednika, okupljenima se obratio sa sljedećom porukom:



‘Život počinje u sedamdesetoj! A i starost je samo stanje duha. Izmjenjuju se ljudi, svijet se okreće, ali ja sam uvijek tu kao glavni pokretač svakog posla i dobre zabave već generacijama. Gradilište ili Woodstock, sa mnom je uvijek dobro! Život sam počeo na običnoj salveti. Moj tata Ben Pon uočio je praktično vozilo u krugu tvornice u Wolfsburgu kojim su radnici prevozili palete. Časkom me nacrtao, pokazao inženjerima u Wolfsburgu, oni su se oduševili, pa me izradili, pa testirali, zatim sam dobio dva stakla da budem aerodinamičniji, pa golemi znak na nosu, pouzdane Bubine motore i mehaniku koja je mogla ponijeti 750 kg, pa zatim i 1000 kg. Bio sam pravi junak nakon Drugog svjetskog rata gradeći gospodarstvo. S vremenom je rasla i moja nosivost, a i broj verzija.



Svestranost sam pokazao jer sam bio sve što treba - od kamiončića do kampera, bio sam čak i luksuzni bus s otvorenim krovom i čak 23 prozora. Svijet se okretao sve brže, prolazili su ljudi i ratovi, ja sam uvijek bio tu. Hipiji su me učinili megapopularnim. Bio sam u prvom redu na Woodstocku. Na svakom kontinentu. U mnogim filmovima. Moj su nos i znak bili simbol mira. Moj je život sadržan u šest generacija koje imaju puno zajedničkog: pouzdanost, jednostavnost, kvaliteta, otpornost na teret, ekonomičnost i, iznad svega, trajnost po kojoj sam prepoznat kao najbolji partner za užitak i posao.



Dizajn se mijenjao prateći vremena i ljude koje sam vozio. Pretvorio sam se u T2 još šezdesetih i dobio panoramsko prednje staklo. Onda su me pretvorili u multipraktičnu i neuništivu ciglu, a s generacijom T4 u kralja ponude prostora. Kada sam postao T5 oduševio sam izradom, kvalitetom, dinamikom, dizajnom i dugih sam se 15 godina s lakoćom hrvao s konkurencijom. Radna ili luksuzna varijanta, ja sam, Bulli, uvijek najbolji u onome što radim. Novi T6 samo je nastavak toga, automobil koji je sve te uspješne godine utjelovio u novom, boljem, još sigurnijem izdanju. Iako mi je 70 na leđima, to je samo broj svjećica na torti. Potrebno je puno više vremena da se postane mlad. Još uvijek krojim trendove, ljudi u meni žive i rade, glavna sam njuška na društvenim mrežama, cijene me puno više od novca i prolaznih stvari. Okupljam najvjerniju publiku i moji fanovi posebni su ljudi. Legende.
Baš kao i ti.'



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: novitet turbine renault djevojka dana test hjundai elantra u-boat : , replica swiss watch opel insignia limuzina vel kompaktrsuvwmaster koliko ulja ide u seat leon ts mb wholesale evening dresses -dis test nissan jeep ovijes alfa mito progression dijelovi za seat altea xl pritisak u gumama ford fiesta continuouslminitbeanrnecklace cruz automobil kia vs brao cijene polovnih automobila dohc downsizing ford focus trend plus test berlingo xtr skodaoctaviascout cijena qashqai farovi seat cordoba seat leon r ford focus trend plus pritisak u gumama ford tranzit koliko ulja ide u motor megane golf cabrio ford mustanjutarnji list toyota urban crruiser zavjesice corsa opc usporedni test adaptivnog i st test guma koliko godina izlazi magazin mitsubishi test ford c-max vw tiguan r line cjenik novih automobila carevo novo ruho nissanhterano tlak u gumama novi passat christian louboutin pigalle pu toyota auris premium x dacia test rabljni motor za clio