Autokreso
Autokreso
2017-09-25 03:50:16 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Volkswagen je u okolici Zagreba proslavio ovaj vrlo značajan jubilej, a upravo u čast ovom legendarnom automobilu auto motor i sport uz rujanski broj pripremio je i specijal čak 68 stranica posvećen upravo Bulliju




Automobilska legenda, Volkswagen Bulli, je na ranču Cowboy u društvu dugogodišnjih kupaca, prijatelja, auto novinara i najvećih obožavatelja proslavio svoj 70. rođendan. Vidno uzbuđen, u društvu svojih 5 nasljednika, okupljenima se obratio sa sljedećom porukom:



‘Život počinje u sedamdesetoj! A i starost je samo stanje duha. Izmjenjuju se ljudi, svijet se okreće, ali ja sam uvijek tu kao glavni pokretač svakog posla i dobre zabave već generacijama. Gradilište ili Woodstock, sa mnom je uvijek dobro! Život sam počeo na običnoj salveti. Moj tata Ben Pon uočio je praktično vozilo u krugu tvornice u Wolfsburgu kojim su radnici prevozili palete. Časkom me nacrtao, pokazao inženjerima u Wolfsburgu, oni su se oduševili, pa me izradili, pa testirali, zatim sam dobio dva stakla da budem aerodinamičniji, pa golemi znak na nosu, pouzdane Bubine motore i mehaniku koja je mogla ponijeti 750 kg, pa zatim i 1000 kg. Bio sam pravi junak nakon Drugog svjetskog rata gradeći gospodarstvo. S vremenom je rasla i moja nosivost, a i broj verzija.



Svestranost sam pokazao jer sam bio sve što treba - od kamiončića do kampera, bio sam čak i luksuzni bus s otvorenim krovom i čak 23 prozora. Svijet se okretao sve brže, prolazili su ljudi i ratovi, ja sam uvijek bio tu. Hipiji su me učinili megapopularnim. Bio sam u prvom redu na Woodstocku. Na svakom kontinentu. U mnogim filmovima. Moj su nos i znak bili simbol mira. Moj je život sadržan u šest generacija koje imaju puno zajedničkog: pouzdanost, jednostavnost, kvaliteta, otpornost na teret, ekonomičnost i, iznad svega, trajnost po kojoj sam prepoznat kao najbolji partner za užitak i posao.



Dizajn se mijenjao prateći vremena i ljude koje sam vozio. Pretvorio sam se u T2 još šezdesetih i dobio panoramsko prednje staklo. Onda su me pretvorili u multipraktičnu i neuništivu ciglu, a s generacijom T4 u kralja ponude prostora. Kada sam postao T5 oduševio sam izradom, kvalitetom, dinamikom, dizajnom i dugih sam se 15 godina s lakoćom hrvao s konkurencijom. Radna ili luksuzna varijanta, ja sam, Bulli, uvijek najbolji u onome što radim. Novi T6 samo je nastavak toga, automobil koji je sve te uspješne godine utjelovio u novom, boljem, još sigurnijem izdanju. Iako mi je 70 na leđima, to je samo broj svjećica na torti. Potrebno je puno više vremena da se postane mlad. Još uvijek krojim trendove, ljudi u meni žive i rade, glavna sam njuška na društvenim mrežama, cijene me puno više od novca i prolaznih stvari. Okupljam najvjerniju publiku i moji fanovi posebni su ljudi. Legende.
Baš kao i ti.'



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor citro atermicko staklo servis forda novi passat driftchallange cijeneoguma ugg classic short paisley, ugg chrysler sebring nissan qaschaqai fsi motori cjenik dijelova za vw caddy reno clio honda civic sedan koliko ulja ide u motor volvo cijeneoguma vwpolotsi test izdrzljivosti cijenepirponudaeljetnihegumasf jeep compas mitsubishi test robert bosch ams vijesti ssangyong tivoli suv suzuki baleno lancia musa test samdero stepway test mini moris cooper diesel chrysler pt cruiser koliko ulja ide u motaor audi autopoliture awt zadnji most fiat punto) union koliko ulja ide u motor seat c audi tts cijena koliko ulja ide u motor benzin hyundai u kolovozu sustav nadzora tlaka u gumama chevroletcruis honda caffe racer kolika je potrosnja ulja passa opel vectra opc farovi seat leon test rabljenih motor koliko ulme zbira koliko ulja ide u motor ford e roomsterzvsologan roomsterzvsologan roomsterzvsologan citroenrc.crosser citroenrc.crosser citroenrc.crosser