2013-02-04 09:32:45 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Sve što treba znati o popravcima visokotlačnih pumpi na dizelskim motorima. Što se popravlja, što se mijenja i koliko to košta?




U narodu se o njima govori kao o 'boš-pumpama', što je zapravo kolokvijalno ime za visokotlačne pumpe koje su srce svakog dizelskog motora. No, i među njima postoje vrlo izražene razlike, i u konstrukciji i u izvedbi, ali i načinu rada. Svima im je zajedničko da je riječ o vrlo preciznim napravama koje rade uz izuzetno visoke tlakove.



Bosch-pumpa je zapravo visokotlačna pumpa koja je nekad bila klipna (svaki klip za po jedan cilindar). Stlačeno gorivo bi 'putovalo' do mehaničke brizgaljke, koju bi upravo taj tlak goriva otvarao i tako bi se gorivo ubrizgavalo u cilindre. Izuzetno jednostavno, a objašnjava tajnu nekvarljivosti dizelskih motora starije generacije. Takve klipne pumpe nalazimo mahom na traktorima.

Više o visokotlačnim pumpama možete doznati
u novom broju specijaliziranog magazina auto motor i sport,
koji se nalazi na svim kioscima


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ford heritage novi megan hondaaccordrs servisa iveco daily focuspcijene pritisak u gumama fiat doblo opel signum roletna gepeka shevrolet.epica testrabljenihopelcorsad waldviertelrally snijeg koliko se bari pumpa guma na s rekord skodacitigo rekord goodyearentc testabenzina test pol novisseat.leon renaulteespace polo gti zavjesicezasnijeg usporedba golf renault scenic nissan skyline autogumeitestovi volvosuv runescape koliko ulja ide u motor fiat igorsigor caddyllife jadranskohak citroenberlingo kolikouljaideumotoraudib novetrosarine baza motora pet motora koje treba clio storia prodaja expertdizel mitsubishircolturaillati christianlouboutinmissameri cayenne sportmirrazonoda astraclasic auto djelovi spark vwpolorline pritisak u gumama renault felge mazda test suv guma