Autokreso
Autokreso
2011-07-21 16:35:37 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Golf rabi dvolitreni četverocilindraš od 210 KS i 280 Nm, dok za broj manji sportaš pokreće 1,4-litreni motor od 180 KS i 250 Nm okretnog momenta




Magazin Auto motor i sport usporedio je Volkswagenove modela Golf i Polo, i to inačice koje u nazivu imaju toliko poznat dodatak - GTI. Iako je teško uspoređivati različite klase vozila, treba znati da je današnji Polo prerastao prvu generaciju Golfa GTI-ja za čak 26,5 cm u dužini (397 naspram 370 cm). Oba modela, opremljena DSG mjenjačem, imaju vrlo sličan omjer snage i mase. Kod Golfa se 1 KS mora nositi sa 6,7 kg težine, kod Pola sa 6,8 kg, a Golf je ipak brži u svim kategorijama. Do 40 km/h mu treba 2,1 s (Polo 2,2 s), do 80 km/h tek 4,6 s (Polo 5,4 s), dok 100 km/h postiže za 6,4 s (Polo 7,4 s), a do 180 km/h treba 19,9 sekundi (Polo 25,6 s). Golf GTI postiže maksimum na 240 km/h, a Polo GTI na 229 km/h, a istovremeno Golf troši više. Prema mjerenjima, u prosijeku 10,4 l/100 km, a Polo 9,2 litre. Zanimljivo je da u slučaju hladnih kočnica, oba modela trebaju 39 metara da se zaustave s brzine od 100 km/h.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: megane cupe megane rs mercedes mercedes e mercedes a klase mercedes a lasa a mercedes c mercedes klasa e mercedes slr mclaren mercedes-benz vitoretrovizor mercedes-benzvc mercedesa mini cooper clabmen mini cooper d mitshubishi space wagon mitsubishi lanser nissan juke podaci o motoru nissan quashqai nova novi focus opel astra hatchback opel astra led opel corsa d opel gtc opel vektra opel-zafiraudijelovi-dijelovi paralelni test parking passat alltrack passat highline tdi peugeot origin picasso plin polo blumotion polo r polo tsi dsg porsche video porshe carrera gt punto range rover evo range rover supercharged renault laguna grandtour renault latitude renault megan sedan renault trafic renault wind roomster vs logan sandero stepway dizel santa servisa skoda octavia rs