Autokreso
Autokreso
2011-07-21 16:35:37 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Golf rabi dvolitreni četverocilindraš od 210 KS i 280 Nm, dok za broj manji sportaš pokreće 1,4-litreni motor od 180 KS i 250 Nm okretnog momenta




Magazin Auto motor i sport usporedio je Volkswagenove modela Golf i Polo, i to inačice koje u nazivu imaju toliko poznat dodatak - GTI. Iako je teško uspoređivati različite klase vozila, treba znati da je današnji Polo prerastao prvu generaciju Golfa GTI-ja za čak 26,5 cm u dužini (397 naspram 370 cm). Oba modela, opremljena DSG mjenjačem, imaju vrlo sličan omjer snage i mase. Kod Golfa se 1 KS mora nositi sa 6,7 kg težine, kod Pola sa 6,8 kg, a Golf je ipak brži u svim kategorijama. Do 40 km/h mu treba 2,1 s (Polo 2,2 s), do 80 km/h tek 4,6 s (Polo 5,4 s), dok 100 km/h postiže za 6,4 s (Polo 7,4 s), a do 180 km/h treba 19,9 sekundi (Polo 25,6 s). Golf GTI postiže maksimum na 240 km/h, a Polo GTI na 229 km/h, a istovremeno Golf troši više. Prema mjerenjima, u prosijeku 10,4 l/100 km, a Polo 9,2 litre. Zanimljivo je da u slučaju hladnih kočnica, oba modela trebaju 39 metara da se zaustave s brzine od 100 km/h.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: skodaesuperb captiva test adactest coachhandbagsblackwithgray damir barun cadillactescalade test rabljenoghyuundai astraoopc vwmpolomcomfortline testapassatrcc linkbraceletwithheartclasp motorno ulje za ford focus diz bf ugg bailey button triplet boot utrka prvaka djecjeosjedalice ljetnejgume testoljetnihnpneumatika novi ignis pritisak guma ford mjerenjetsnage opel vivro test rabljenog hyundai santa f street race osijek ford mondeo limuzina fordgalaxy testtpolo megane gt line testrabljenihbmw pumpa vode volfswagen renault clio dci wv passat toyota mil lampica hondapjaz vozilo sa najmanje kvarova or christian louboutin calypso pu hondascivicegl alfaromeospyder street race show najboljitbenzinankoji alfasmito.citroen kalos sedan arhiva starih brojeva cruiser toyota land fiat spider pocetna strana mercedesiaelasa sjedalica senzor pritisak u gumama insig