Autokreso
Autokreso
2017-01-26 08:32:34 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Iako se čini da spajamo nespojivo jer smo usporedili posve različite pogone - hibrid, turbobenzinac, turbodizel i običan benzinac - ovo su cjenovne alternative. Ipak, najvažnije je što smo otkrili koliko smisla ima ovogodišnji hit Toyota C-HR - benzinac ili hibrid?




Budući da su jedva upotrebljiviji od gradskih modela, a koštaju oko 200 tisuća kuna, ovdje nema prostora za šarmantni uvod u tekst. To je ozbiljan novac za koji se može kupiti brz sportski automobil, dobar veliki SUV s pogonom na sve kotače ili ni godinu dana stara bogata poslovna limuzina. No vi želite voziti simpa mali SUV? Nepregledan model koji ima mini prtljažnik i nema baš mjesta straga, ali je cool i seksi? Ok, niste jedini. Ima i to svojih prednosti...

Može li Toyota C-HR s hibridnim ili turbo-pogonom okrenuti klasu naopačke?
Odogovor na ovo pitanje te koje su prednosti odnosno nedostatci
pojedinog testiranog vozila potražite u aktualnom

broju magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Povod testa sasvim je jasan. Toyota je napokon dizajnerima dala slobodne ruke te otkrila model C-HR, svoj prvi atraktivan model. Nema te osobe koja za njim ne okrene glavu i ‘otvori usta’, ali usput i provjeri čija je značka na poklopcu motora. Da, Toyota je malo proučila dizajn svog Lexusa pa izašla iz ormara. Svojih deset nijansi sive pretvorila je u Benettonovu dugu iznad klase gradskih SUV-a. I nitko ne ostaje ravnodušnim. Inače, C-HR se u ponudi nalazi sa samo dva motora, zgodnim 1,2-litrenim turbobenzincem kakav je otkriven u Aurisu te hibridnim pogonom - kao iz Priusa – zbog čega je C-HR čista ekskluziva. Odnosno, C-HR je prvi hibridni model u ovoj klasi (pored Kije Niro koju svi zaboravljaju), što se čini ludo zanimljivom idejom te nadopunjuje s nabrijanim dizajnom i cijelom pričom. Međutim, hibridi još ne rade savršeno i skupi su pa se tu postavlja samo jedno jasno pitanje - koji je C-HR bolji i koji treba kupiti? Odgovor na to, kao i kako Toyota prolazi pokraj Mazde CX-3 i Opela Mokke našli smo na posljednjem prošlogodišnjem testu te donijeli jednu tešku novogodišnju odluku. Evo kako stvari stoje!



Može li Toyota C-HR s hibridnim ili turbo-pogonom okrenuti klasu naopačke?
Odogovor na ovo pitanje te koje su prednosti odnosno nedostatci
pojedinog testiranog vozila potražite u aktualnom

broju magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: audikquattroaconcept gradski automobili klik opeliampera roomster-.logan toyota starlet uggbootsrabbitfurchestnut raylly opel astra suv auti uporedni test usporedni test audi bmw merced koliko ulja ide u motor ford zimskiuvijeti neven novak neven subaru imprezs sti mercedes benz c klasa plug in autoagodine koliko ulja ide u motor toureg vbolkwagen golfssdi fiat panda vw golf sportsvan hladnjakvodeopelcorsa cijena seat cordoba testsauto.gumeesklebertdinaxer matshubishiasx renault megan clacis dodgecaliber najbolji kompaktni suv the shopping cart - prom dress fiat dino specials:louisvuittonhandb pritisak u gumama fiat punto c porsche panamera turbo s opel vectra opc farovi antebogdanic discount christian louboutin,c skodaafabijartest actadaptergforydellosmartstep test hjundai elantra renomeganeberlina golf variant golftvsnpolo fordfiest polovnitautomobili afa fiat grande punto fiat grande punto purpleuggsfluffflipflopsl mitsubishitgalant mos