Autokreso
Autokreso
2017-01-26 08:32:34 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Iako se čini da spajamo nespojivo jer smo usporedili posve različite pogone - hibrid, turbobenzinac, turbodizel i običan benzinac - ovo su cjenovne alternative. Ipak, najvažnije je što smo otkrili koliko smisla ima ovogodišnji hit Toyota C-HR - benzinac ili hibrid?




Budući da su jedva upotrebljiviji od gradskih modela, a koštaju oko 200 tisuća kuna, ovdje nema prostora za šarmantni uvod u tekst. To je ozbiljan novac za koji se može kupiti brz sportski automobil, dobar veliki SUV s pogonom na sve kotače ili ni godinu dana stara bogata poslovna limuzina. No vi želite voziti simpa mali SUV? Nepregledan model koji ima mini prtljažnik i nema baš mjesta straga, ali je cool i seksi? Ok, niste jedini. Ima i to svojih prednosti...

Može li Toyota C-HR s hibridnim ili turbo-pogonom okrenuti klasu naopačke?
Odogovor na ovo pitanje te koje su prednosti odnosno nedostatci
pojedinog testiranog vozila potražite u aktualnom

broju magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Povod testa sasvim je jasan. Toyota je napokon dizajnerima dala slobodne ruke te otkrila model C-HR, svoj prvi atraktivan model. Nema te osobe koja za njim ne okrene glavu i ‘otvori usta’, ali usput i provjeri čija je značka na poklopcu motora. Da, Toyota je malo proučila dizajn svog Lexusa pa izašla iz ormara. Svojih deset nijansi sive pretvorila je u Benettonovu dugu iznad klase gradskih SUV-a. I nitko ne ostaje ravnodušnim. Inače, C-HR se u ponudi nalazi sa samo dva motora, zgodnim 1,2-litrenim turbobenzincem kakav je otkriven u Aurisu te hibridnim pogonom - kao iz Priusa – zbog čega je C-HR čista ekskluziva. Odnosno, C-HR je prvi hibridni model u ovoj klasi (pored Kije Niro koju svi zaboravljaju), što se čini ludo zanimljivom idejom te nadopunjuje s nabrijanim dizajnom i cijelom pričom. Međutim, hibridi još ne rade savršeno i skupi su pa se tu postavlja samo jedno jasno pitanje - koji je C-HR bolji i koji treba kupiti? Odgovor na to, kao i kako Toyota prolazi pokraj Mazde CX-3 i Opela Mokke našli smo na posljednjem prošlogodišnjem testu te donijeli jednu tešku novogodišnju odluku. Evo kako stvari stoje!



Može li Toyota C-HR s hibridnim ili turbo-pogonom okrenuti klasu naopačke?
Odogovor na ovo pitanje te koje su prednosti odnosno nedostatci
pojedinog testiranog vozila potražite u aktualnom

broju magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: sexi djevojke i automobili rabljena opel vectra gts test vwrbeetle mercedes cl amg koliko ulja ide u motor opel honda hr-v the shopping cart : discount c dijelovizajeepwrangler kompresor injektora seat arosa fiat pounto active test hjundai elantra koliko ulja ide u motor bora cijena servisa seat alhambra novi twingo clio williams ford capri jimmy choo boots : christian l minicooperrabljeni opel olimpija testsauto.gumeroklebertdinaxer rabljanog kadett ev dakaratoyota test guma cijene novi renault koleos kvarovi pritisak u gumama ford focus k fiatepuntoaevo yamahaxvs jelenarozga bklasa fabia tsi pritisak u gumama ford focus k opelvastragh duga putovanja maraton toyota auris premium x velikagorica stepway dacia sandero peludni filter lanica kappa auto presvlake kerestinec bubasprerada forddtransit rnault megan renault clio pokosivan mitsubishi carisma tuning audi