Autokreso
Autokreso
2017-01-26 08:32:34 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Iako se čini da spajamo nespojivo jer smo usporedili posve različite pogone - hibrid, turbobenzinac, turbodizel i običan benzinac - ovo su cjenovne alternative. Ipak, najvažnije je što smo otkrili koliko smisla ima ovogodišnji hit Toyota C-HR - benzinac ili hibrid?




Budući da su jedva upotrebljiviji od gradskih modela, a koštaju oko 200 tisuća kuna, ovdje nema prostora za šarmantni uvod u tekst. To je ozbiljan novac za koji se može kupiti brz sportski automobil, dobar veliki SUV s pogonom na sve kotače ili ni godinu dana stara bogata poslovna limuzina. No vi želite voziti simpa mali SUV? Nepregledan model koji ima mini prtljažnik i nema baš mjesta straga, ali je cool i seksi? Ok, niste jedini. Ima i to svojih prednosti...

Može li Toyota C-HR s hibridnim ili turbo-pogonom okrenuti klasu naopačke?
Odogovor na ovo pitanje te koje su prednosti odnosno nedostatci
pojedinog testiranog vozila potražite u aktualnom

broju magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Povod testa sasvim je jasan. Toyota je napokon dizajnerima dala slobodne ruke te otkrila model C-HR, svoj prvi atraktivan model. Nema te osobe koja za njim ne okrene glavu i ‘otvori usta’, ali usput i provjeri čija je značka na poklopcu motora. Da, Toyota je malo proučila dizajn svog Lexusa pa izašla iz ormara. Svojih deset nijansi sive pretvorila je u Benettonovu dugu iznad klase gradskih SUV-a. I nitko ne ostaje ravnodušnim. Inače, C-HR se u ponudi nalazi sa samo dva motora, zgodnim 1,2-litrenim turbobenzincem kakav je otkriven u Aurisu te hibridnim pogonom - kao iz Priusa – zbog čega je C-HR čista ekskluziva. Odnosno, C-HR je prvi hibridni model u ovoj klasi (pored Kije Niro koju svi zaboravljaju), što se čini ludo zanimljivom idejom te nadopunjuje s nabrijanim dizajnom i cijelom pričom. Međutim, hibridi još ne rade savršeno i skupi su pa se tu postavlja samo jedno jasno pitanje - koji je C-HR bolji i koji treba kupiti? Odgovor na to, kao i kako Toyota prolazi pokraj Mazde CX-3 i Opela Mokke našli smo na posljednjem prošlogodišnjem testu te donijeli jednu tešku novogodišnju odluku. Evo kako stvari stoje!



Može li Toyota C-HR s hibridnim ili turbo-pogonom okrenuti klasu naopačke?
Odogovor na ovo pitanje te koje su prednosti odnosno nedostatci
pojedinog testiranog vozila potražite u aktualnom

broju magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: grijanje auta kvar hondagcr-z ugg classic cardy spojkaopel suzuki kizashi prikolice baza fiatsstilo pritisak u gumama fiat punto test auto gumekleber dinaxer renaultmegan theinorth.facejsofttshellejack capri opel astra h benzin ili dizel koliko ulja ide u motor laguna pritisak.uwgumama opeleantara octaviastestovi cijeneservisachevrolet hondavhrv tdci suzukiesx zagreboautowshow koliko ulja ide u motor citro suszki karting arena dijelovizakiario fordrmondeoesw test guma suv grijanje auta kvar wolkswagen touareg search vwzjetta antifrizzamatiz koliko ulja ide u motor passat chipstuning street race osijek honda odyssey louboutin test nisan qashqai fiat coupe prodani automobili dijelovicitroenberlingo avensis td golf specijal mercedes sprinter mini bus ljtnihguma hladnjak vode opel captiva renaulttwingo kontrolna ploca