Autokreso
Autokreso
2014-03-01 07:44:55 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Škodin snježni čovjek nedavno je dobio obiteljsko lice. Očitava li se zrelost i ispod lima, provjerili smo u usporedbi s također nedavno obnovljenim Hyundaijem ix35 te provjerenim prvacima - Mazdom CX-5 i VW Tiguanom




Mnogi će lakonski konstatirati da se za dva dana snijega ne isplati skupa investicija u pogon na sve kotače. I na neki će način biti u pravu. Jer što su to te dvije minute na snijegu kada pogon 4x4 uistinu djeluje? Osim što se te dvije minute u trenutku mogu pretvoriti u cijelu vječnost ako se ne uspijete izvući iz neugodne situacije i probiti dalje. Pritom dobro znamo da na snijegu i zimi malotko želi izgubiti komociju nezaustavljivog vlastitog auta. Pa makar to bilo i iz sebičnih razloga, beskrajne uživancije koju ovakav pogon pruža na snježnoj podlozi. Zato krenimo redom.

6,4 l/100 km trošila je Škoda na AMS-ovoj testnoj ruti,
a što je 0,7 litara više od Tiguana s istim motorom.
Želite li doznati ostala mjerenje,
svakako potražite novi broj
magazina auto motor i sport,
  koji se nalazi na svim kioscima



Čak i ako postoje trenuci kada su vlasnici ix35 iznimno ponosni na svoje vlasništvo, to zacijelo nisu oni kada su pred njima zasniježene ceste van grada. Prije će to biti jednostavnost kojom se telefon spaja na infotainment-sustav, kako se torbe gube u izdašnom prtljažniku ili način na koji pet odraslih nalazi svoje pozicije unutar kabine. Umirujućih pet godina garancije da i ne spominjemo. Tada je lakše zanemariti što vozač u zavojima ne dobiva povratne informacije od upravljača. Osjećaj prostranosti i ostale funkcionalne prednosti pri posljednjem redizajnu prošle godine nisu dirani. Vrhunac vizualnih promjena tako se odražava dnevnim svjetlima LED-tehnologije i plavo iluminiranim odlagalištima za boce. Tek pažljivi pogled na gumb s tri opcionalna moda elektromehaničkog servoupravljača daje naslutiti koliko se toga tehnički promijenilo. Razvojni su inženjeri pokušali uskladiti viši stupanj komfora ovjesa i upravljača uz veću dozu više agilnosti, kao nešto što je u pravilu iznimno teško uskladiti. Ne i kod ix35, jer su ovdje stvari mogle biti samo bolje nego prije. Dobra je vijest i da jesu.

6,4 l/100 km trošila je Škoda na AMS-ovoj testnoj ruti,
a što je 0,7 litara više od Tiguana s istim motorom.
Želite li doznati ostala mjerenje,
svakako potražite novi broj
magazina auto motor i sport,
  koji se nalazi na svim kioscima


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: federal cjenik dijelova za vw touran coachhandbag-allchocolare pad prodaje mercedese class fiatapanda golf tsi tdi pritisak u gumama fiat skudo isplativost dizela nissan nova micra koliko ulja ide u motor korado servisni interval opel corsa vtrogasna vozila nove trosarine cjenik dijelova za vw touran elktricni automobili prerade motorno ulje za mondeo hyundaieatos kapacitet tanka goriva renault cjenik dijelova za vw touran womensanorthjfaceowindstopper dakarbtoyota mondeo zadnja osovina udarac p toyota bmw parnerstvo katalog yeti maxi prednje staklo renault twingo seatdleonatest koliko ulja ide u motor ssang cjenikdijelovazavwpassat testoautosjedalica tablicardijelovirnisanuqashqai icetgtuaudi peugeot mcv range rover velar mitsubishivgrandis zamjenski usporedni test karavana srednj popularne.limuzinexusporedba test megana iii yarisvmaratonttest honda crv mazdapplin test suzuki vitara golf voi dogbox elektronika prodaja rabljenih motorno ulje za ford focus oznake na gumama autobume ljetne