Autokreso
Autokreso
2014-03-01 07:44:55 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Škodin snježni čovjek nedavno je dobio obiteljsko lice. Očitava li se zrelost i ispod lima, provjerili smo u usporedbi s također nedavno obnovljenim Hyundaijem ix35 te provjerenim prvacima - Mazdom CX-5 i VW Tiguanom




Mnogi će lakonski konstatirati da se za dva dana snijega ne isplati skupa investicija u pogon na sve kotače. I na neki će način biti u pravu. Jer što su to te dvije minute na snijegu kada pogon 4x4 uistinu djeluje? Osim što se te dvije minute u trenutku mogu pretvoriti u cijelu vječnost ako se ne uspijete izvući iz neugodne situacije i probiti dalje. Pritom dobro znamo da na snijegu i zimi malotko želi izgubiti komociju nezaustavljivog vlastitog auta. Pa makar to bilo i iz sebičnih razloga, beskrajne uživancije koju ovakav pogon pruža na snježnoj podlozi. Zato krenimo redom.

6,4 l/100 km trošila je Škoda na AMS-ovoj testnoj ruti,
a što je 0,7 litara više od Tiguana s istim motorom.
Želite li doznati ostala mjerenje,
svakako potražite novi broj
magazina auto motor i sport,
  koji se nalazi na svim kioscima



Čak i ako postoje trenuci kada su vlasnici ix35 iznimno ponosni na svoje vlasništvo, to zacijelo nisu oni kada su pred njima zasniježene ceste van grada. Prije će to biti jednostavnost kojom se telefon spaja na infotainment-sustav, kako se torbe gube u izdašnom prtljažniku ili način na koji pet odraslih nalazi svoje pozicije unutar kabine. Umirujućih pet godina garancije da i ne spominjemo. Tada je lakše zanemariti što vozač u zavojima ne dobiva povratne informacije od upravljača. Osjećaj prostranosti i ostale funkcionalne prednosti pri posljednjem redizajnu prošle godine nisu dirani. Vrhunac vizualnih promjena tako se odražava dnevnim svjetlima LED-tehnologije i plavo iluminiranim odlagalištima za boce. Tek pažljivi pogled na gumb s tri opcionalna moda elektromehaničkog servoupravljača daje naslutiti koliko se toga tehnički promijenilo. Razvojni su inženjeri pokušali uskladiti viši stupanj komfora ovjesa i upravljača uz veću dozu više agilnosti, kao nešto što je u pravilu iznimno teško uskladiti. Ne i kod ix35, jer su ovdje stvari mogle biti samo bolje nego prije. Dobra je vijest i da jesu.

6,4 l/100 km trošila je Škoda na AMS-ovoj testnoj ruti,
a što je 0,7 litara više od Tiguana s istim motorom.
Želite li doznati ostala mjerenje,
svakako potražite novi broj
magazina auto motor i sport,
  koji se nalazi na svim kioscima


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: kolikoouljawideeuamotor mazda tribute australia.ugg koliko ulja ide u getribu golf the north face sable shoes men audisttgrs santa domenica tzcoteretnalvozila seat exeo mini clabmen sitroen saxo usporedni test zadnji pogon i volkswagenwpolo cheap louboutin peep-toe,disco pritisak u gumama ford fiesta problem sa klimom skoda octavi seat toledo prednje staklo dijelovi za kia rio datumiylaska ww alfasgiulietta toyota auris hsd christian louboutin armony ank megane dti ford transit maglenke cheaplouboutinwedges,discoun discount koliko ulja ide u motor audi test auto gume kleber dinaxer test rabljenog volvo ford fusion test rabljenih michelintegsalto problem sa klimom skoda octavi gts koliko ulja ide u motor ford t fly cupra fiestars kolikoeuljabidenugmotor dasiasadter crv honda nisan kasaki test kvalitete goriva nagrada servisi kljucna pluca fiat kragujevac specials : buy coach handbags, mazda goodyear