Autokreso
Autokreso
2014-03-01 07:44:55 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Škodin snježni čovjek nedavno je dobio obiteljsko lice. Očitava li se zrelost i ispod lima, provjerili smo u usporedbi s također nedavno obnovljenim Hyundaijem ix35 te provjerenim prvacima - Mazdom CX-5 i VW Tiguanom




Mnogi će lakonski konstatirati da se za dva dana snijega ne isplati skupa investicija u pogon na sve kotače. I na neki će način biti u pravu. Jer što su to te dvije minute na snijegu kada pogon 4x4 uistinu djeluje? Osim što se te dvije minute u trenutku mogu pretvoriti u cijelu vječnost ako se ne uspijete izvući iz neugodne situacije i probiti dalje. Pritom dobro znamo da na snijegu i zimi malotko želi izgubiti komociju nezaustavljivog vlastitog auta. Pa makar to bilo i iz sebičnih razloga, beskrajne uživancije koju ovakav pogon pruža na snježnoj podlozi. Zato krenimo redom.

6,4 l/100 km trošila je Škoda na AMS-ovoj testnoj ruti,
a što je 0,7 litara više od Tiguana s istim motorom.
Želite li doznati ostala mjerenje,
svakako potražite novi broj
magazina auto motor i sport,
  koji se nalazi na svim kioscima



Čak i ako postoje trenuci kada su vlasnici ix35 iznimno ponosni na svoje vlasništvo, to zacijelo nisu oni kada su pred njima zasniježene ceste van grada. Prije će to biti jednostavnost kojom se telefon spaja na infotainment-sustav, kako se torbe gube u izdašnom prtljažniku ili način na koji pet odraslih nalazi svoje pozicije unutar kabine. Umirujućih pet godina garancije da i ne spominjemo. Tada je lakše zanemariti što vozač u zavojima ne dobiva povratne informacije od upravljača. Osjećaj prostranosti i ostale funkcionalne prednosti pri posljednjem redizajnu prošle godine nisu dirani. Vrhunac vizualnih promjena tako se odražava dnevnim svjetlima LED-tehnologije i plavo iluminiranim odlagalištima za boce. Tek pažljivi pogled na gumb s tri opcionalna moda elektromehaničkog servoupravljača daje naslutiti koliko se toga tehnički promijenilo. Razvojni su inženjeri pokušali uskladiti viši stupanj komfora ovjesa i upravljača uz veću dozu više agilnosti, kao nešto što je u pravilu iznimno teško uskladiti. Ne i kod ix35, jer su ovdje stvari mogle biti samo bolje nego prije. Dobra je vijest i da jesu.

6,4 l/100 km trošila je Škoda na AMS-ovoj testnoj ruti,
a što je 0,7 litara više od Tiguana s istim motorom.
Želite li doznati ostala mjerenje,
svakako potražite novi broj
magazina auto motor i sport,
  koji se nalazi na svim kioscima


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: christian louboutin rolando hi kolikouljaideuautomatskim svjetskirekord toyota corolla fiatapanda pritisak u gumama fiat punto fiat stilo abarth svjetskirekord koliko ulja ide u motor seat goranmasal pritisak u gumama ford focus k sek nemiran test opel mokka automatik sportbrake pritisak u gumama ford focus k pneumatici toyota bmw parnerstvo obiteljskoavozilo fiat bravo hgt all products : louis vuitton h dimenzije guma polo fordut opel tuning show karlovac and koliko ulja ide u motor ssang mercedes c t mastertest fiesta pumpa ulja za opel corsu tablicardijelovirnisanuqashqai cjenik dijelova za vw touran mitsubishilanser tiffanycharms,tiffanycharmb testsovog.touarega moto hladnjakivodezopel koliko ulja ide u motor ford koliko ulja ide u motor ford koliko ulja u motor fiat ulys pdfufilter koliko ulja ide u motor ford opelinsignijasportsturer honda accord type s usporedba mercedes c klasa i c koliko ulja ide u motor ford novi caddy mercedesacls koliko ide ulja u getribu fiat chevrolet.cruzsdizellakcija christian louboutin altadama w subaru s-turbo hostese