2012-06-25 09:39:36 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Adaptivna su podvozja sve češća i brojnija, a mogu se naručiti i izvan luksuzne klase. Usporedba tri para ovjesa čija se karakteristika mijenja dodirom na prekidač otkriva isplati li se dodatno ulaganje u tehniku




Stvar bi, zapravo, trebala biti jednostavna. Ovjes se sastoji od opruge i amortizera. Opruga na sebe preuzima pomak kotača i nosi opterećenje, tj. karoseriju, a amortizer se opire brzini pomaka. Pojednostavljeno: amortizer prigušuje gibanje. Njegovo prigušenje, tj. karakteristika određuje doživljaj udobnosti za putnike.



Kolokvijalno rečeno, 'meki' amortizeri (zapravo spori) koji dopuštaju nekoliko pomaka prije nego umire ovjes čine auto udobnim. No, nauštrb upravljivosti, koja pati. Ako su amortizeri 'tvrdi' (točno bi bilo reći brzi u prigušenju), auto će sjajno ležati, ali će biti neudoban.

Usporedni test radili smo na BMW-u serije 1, Mercedesu SLK
te Opel Astri GTC, a kakav se pokazao koji ovjes možete doznati
u novom, šestom broju magazina auto motor i sport



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: meganecoupe satensko featured testjpolo mercedesutvaneoicdi klub metalik boja a klasa mercedes testovi metalik boja golfa metalik boja renaulta clija koliko ulja u motor fiat ulys wolksvagennbeetle koliko ulja ide u motor tdi opelastrasport gospodarska gospodarska hondataccordiaerodeck kraljevi dacia duster octaviadtour lorenacrenko latitude the north face sable shoes men latitude minimoris cjenikogumagmich bmwgrancoupe fiatrscudotpanorama izmjenaruljaw jaguar xf bazamotora testsguma.zawsuv subaru legacy daljinskoupravljanje testsnovogwtiguana daljinskoupravljanje stari novi materijali na vozilu prvi lancia delta tuning hondaiaccord koliko ulja osramnightbreaker hrytestovi roomster- logan testuminilcooperrrabljeni alfa romeo mito alfa romeo mito alfa romeo mito alfa romeo mito