2012-06-25 09:39:36 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Adaptivna su podvozja sve češća i brojnija, a mogu se naručiti i izvan luksuzne klase. Usporedba tri para ovjesa čija se karakteristika mijenja dodirom na prekidač otkriva isplati li se dodatno ulaganje u tehniku




Stvar bi, zapravo, trebala biti jednostavna. Ovjes se sastoji od opruge i amortizera. Opruga na sebe preuzima pomak kotača i nosi opterećenje, tj. karoseriju, a amortizer se opire brzini pomaka. Pojednostavljeno: amortizer prigušuje gibanje. Njegovo prigušenje, tj. karakteristika određuje doživljaj udobnosti za putnike.



Kolokvijalno rečeno, 'meki' amortizeri (zapravo spori) koji dopuštaju nekoliko pomaka prije nego umire ovjes čine auto udobnim. No, nauštrb upravljivosti, koja pati. Ako su amortizeri 'tvrdi' (točno bi bilo reći brzi u prigušenju), auto će sjajno ležati, ali će biti neudoban.

Usporedni test radili smo na BMW-u serije 1, Mercedesu SLK
te Opel Astri GTC, a kakav se pokazao koji ovjes možete doznati
u novom, šestom broju magazina auto motor i sport



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: uggiclassicwcardyh,abuyggenuin mercedes e klasse featured fordstourneo suble lock charm key engagement ring koliko ulja ide u motor passat tzcoteretnalvozila laguna grandtour facelift mazda najbrzi auto u bih novak tzcoteretnalvozila test polo pritisak u gumama fiat panda megane dti alfa mito voziloosa.najmanjenkvarovaavoz conaboardocamerea christian.louboutin.fastenelea ivan ford c max grande porsche-panamera pritisak u gumama fiat panda test ljetnih guma ams uljemotora audi tt rs yarisasplash cijenik ford mustanga hr testapassaticc mitsubishi lanc.. corsa opc louis vuitton multicolore logo gradski peugeotrbipper novi materijali na vozilu koje gorivo subaru legacy pritisak u gumama fiat doblo pritisak u gumama fiat panda skoda octavia rs kojitijekuracnemojpucat plinske mini cooper clabmen fiatnbravo oprez fiksne kamere cijena antifriza tuning auta slsamg ad blue suv za snijeg