2015-07-09 07:43:49 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Često podcijenjen S60 jedan je od najuspješnijih modela u povijesti švedske marke. Za najpouzdanije motore slove benzinski petcilindarski 2,4-litreni, no najveći udio prodaje ostvarile su naravno dizelske izvedbe. Što se preporučuje, a što treba izbjegavati, otkriva naš test rabljenog




Godine 2000. Volvo je iz temelja promijenio filozofiju, primijenio znanje s modela S80, te na istoj platformi (P2) napravio novi model. Bio je to ogroman uspjeh, a viša srednja klasa napokon je dobila pravog švedskog predstavnika. Za razliku od prijašnjih modela 140 i 240 generacije ovo je bio nešto manji automobil s vlastitim motorima i zapravo provjerenom tehnikom, jer S 80 je bio na tržištu već dvije godine. Bogati paketi opreme i široki raspon, uglavnom petcilindarskih motora učinili su ga vrlo zanimljivim automobilom, no kupci su uglavnom birali slabije primjerke. Dobra odluka, jer najpouzdaniji motori u ponudi su naravno benzinski petcilindarski 2,4-litreni, s minimalnim održavanjem.

Ne drže dobro cijenu pa S60 može biti dobra prilika za moćan
i raskošan rabljeni automobil. Zanima li vas na što trebate pripaziti,
potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Postoje dvije izvedbe od 140 KS s dva ventila po cilindru, te sa 170 KS gdje svaki cilindar diše preko četiri ventila. Ovi motori u pravilu prelaze 400.000 i 500.000 km, uz redovito održavanje i ne zadaju vlasnicima probleme. No, poteškoća može biti s ETM-sklopom (Electronic Throttle Moodule) koji brine za dovod zraka, što se rezultira nemirnim radom ili slabim odazivom na gas, te najčešće vodi do izmjene spomenog modula. Problema može biti i s oštećenjem filtra zraka koji može uzrokovati štetu na spomenutom modulu. Nešto više poteškoća ima s benzinskim turbomotorima, uglavnom sa 2.4 T gdje kod neredovitog održavanja dolazi do problema s nepodešenosti ventila koji mogu voditi i do kraha motora. Kod turbomotora može se očekivati i nešto viša potrošnja uzrokovana prevelikom željom za performansama, što nakon duljih perioda takve vožnje ostavlja tragove.

Ne drže dobro cijenu pa S60 može biti dobra prilika za moćan
i raskošan rabljeni automobil. Zanima li vas na što trebate pripaziti,
potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: tablce kolikouljaideu... mercedes-benz c tv and x=x novi focus st golf vl opel signum roletna gepeka polo gti test day termocleanrabi skodapsuperb hondacivic tepisi za picao citroen the north face windwall tricli prius dacia sombrero tlak u gumama boxerdiesel fords-max opel vectra opc farovi kiaopicanto vwzpoloariline fordufocusgtest christian louboutin leather co test auto gum mitsubishi space star antifriz za matiz gti motor chryslerneon nissan note plinske the north face mens jackets : ford s- max koliko ulja ide u mercedes a k suzuki roadsow akcija na polo vozilima ugradnja goodyearswrangler mens north face shoes opel lamelaofordefocus sitroenrsaxo termo otpornik za wv polo fiat qashqai test koliko ulja ide u motor audi t subaru tribeca hotel suv test kapacitet tanka goriva ford s mensnorth face shoes cla,cmercedes koliko ulja ide u motor ducato