2015-07-09 07:43:49 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Često podcijenjen S60 jedan je od najuspješnijih modela u povijesti švedske marke. Za najpouzdanije motore slove benzinski petcilindarski 2,4-litreni, no najveći udio prodaje ostvarile su naravno dizelske izvedbe. Što se preporučuje, a što treba izbjegavati, otkriva naš test rabljenog




Godine 2000. Volvo je iz temelja promijenio filozofiju, primijenio znanje s modela S80, te na istoj platformi (P2) napravio novi model. Bio je to ogroman uspjeh, a viša srednja klasa napokon je dobila pravog švedskog predstavnika. Za razliku od prijašnjih modela 140 i 240 generacije ovo je bio nešto manji automobil s vlastitim motorima i zapravo provjerenom tehnikom, jer S 80 je bio na tržištu već dvije godine. Bogati paketi opreme i široki raspon, uglavnom petcilindarskih motora učinili su ga vrlo zanimljivim automobilom, no kupci su uglavnom birali slabije primjerke. Dobra odluka, jer najpouzdaniji motori u ponudi su naravno benzinski petcilindarski 2,4-litreni, s minimalnim održavanjem.

Ne drže dobro cijenu pa S60 može biti dobra prilika za moćan
i raskošan rabljeni automobil. Zanima li vas na što trebate pripaziti,
potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Postoje dvije izvedbe od 140 KS s dva ventila po cilindru, te sa 170 KS gdje svaki cilindar diše preko četiri ventila. Ovi motori u pravilu prelaze 400.000 i 500.000 km, uz redovito održavanje i ne zadaju vlasnicima probleme. No, poteškoća može biti s ETM-sklopom (Electronic Throttle Moodule) koji brine za dovod zraka, što se rezultira nemirnim radom ili slabim odazivom na gas, te najčešće vodi do izmjene spomenog modula. Problema može biti i s oštećenjem filtra zraka koji može uzrokovati štetu na spomenutom modulu. Nešto više poteškoća ima s benzinskim turbomotorima, uglavnom sa 2.4 T gdje kod neredovitog održavanja dolazi do problema s nepodešenosti ventila koji mogu voditi i do kraha motora. Kod turbomotora može se očekivati i nešto viša potrošnja uzrokovana prevelikom željom za performansama, što nakon duljih perioda takve vožnje ostavlja tragove.

Ne drže dobro cijenu pa S60 može biti dobra prilika za moćan
i raskošan rabljeni automobil. Zanima li vas na što trebate pripaziti,
potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama astra test zarulja sexicure toyota urban cruiser urban suv-a i terenaca faktor autilslmilijunckilometara vw special megane test zarulja astra meganegtline bravovsport astra bmwiipfiat astra astra ja bi se mazio al klub alfisti) and (select cha motoriominiwbikeibike thenorthfacepants:zencar testrautomgumaruniroyal tds termocleanrabi motoriominiwbikeibike dasia focusacijene autiikomadi ravnanje felgi site map : ugg boots sale, ugg ditdymotori mit audisquattro retrovizor seatalteaxl kalendar noviteta blaupunkt fx test guma euro v gole djevojke danijel lazic renault twingo rs testagoriv mercedes-benzc chevroletscruis opelvantara fiat brava kiaiprorceed test nisan qashqai smart forfour