2015-07-09 07:43:49 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Često podcijenjen S60 jedan je od najuspješnijih modela u povijesti švedske marke. Za najpouzdanije motore slove benzinski petcilindarski 2,4-litreni, no najveći udio prodaje ostvarile su naravno dizelske izvedbe. Što se preporučuje, a što treba izbjegavati, otkriva naš test rabljenog




Godine 2000. Volvo je iz temelja promijenio filozofiju, primijenio znanje s modela S80, te na istoj platformi (P2) napravio novi model. Bio je to ogroman uspjeh, a viša srednja klasa napokon je dobila pravog švedskog predstavnika. Za razliku od prijašnjih modela 140 i 240 generacije ovo je bio nešto manji automobil s vlastitim motorima i zapravo provjerenom tehnikom, jer S 80 je bio na tržištu već dvije godine. Bogati paketi opreme i široki raspon, uglavnom petcilindarskih motora učinili su ga vrlo zanimljivim automobilom, no kupci su uglavnom birali slabije primjerke. Dobra odluka, jer najpouzdaniji motori u ponudi su naravno benzinski petcilindarski 2,4-litreni, s minimalnim održavanjem.

Ne drže dobro cijenu pa S60 može biti dobra prilika za moćan
i raskošan rabljeni automobil. Zanima li vas na što trebate pripaziti,
potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Postoje dvije izvedbe od 140 KS s dva ventila po cilindru, te sa 170 KS gdje svaki cilindar diše preko četiri ventila. Ovi motori u pravilu prelaze 400.000 i 500.000 km, uz redovito održavanje i ne zadaju vlasnicima probleme. No, poteškoća može biti s ETM-sklopom (Electronic Throttle Moodule) koji brine za dovod zraka, što se rezultira nemirnim radom ili slabim odazivom na gas, te najčešće vodi do izmjene spomenog modula. Problema može biti i s oštećenjem filtra zraka koji može uzrokovati štetu na spomenutom modulu. Nešto više poteškoća ima s benzinskim turbomotorima, uglavnom sa 2.4 T gdje kod neredovitog održavanja dolazi do problema s nepodešenosti ventila koji mogu voditi i do kraha motora. Kod turbomotora može se očekivati i nešto viša potrošnja uzrokovana prevelikom željom za performansama, što nakon duljih perioda takve vožnje ostavlja tragove.

Ne drže dobro cijenu pa S60 može biti dobra prilika za moćan
i raskošan rabljeni automobil. Zanima li vas na što trebate pripaziti,
potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor alfa a samuraj pa dizel starahfabia test vw sharan cheaplingerie,buysexylinge alfaoromeosgullieta logan roomster gradskaqmalatauta pritisak u gumama fiat uno autozubak u nagradnoj igri europskaounija crijevoturbine porez na uvoz calbra koliko ulja ide u motor audi facelift mazda cijene servisa termocleanrabi profil guma astra k hondacivic suzuki roadsow koliko ulja ide u motor caddy kiaopicanto the north face sable shoes men test auto gum opelscorsawopcadjelovi koliko ulja ide u motor audi popularnealimuzine guardian opel astra gtc najbolji benzin kolikoideuljaugetribuford mercedes slk the north face mens jackets : sport-ute.bandwagon neostar adac test pouzdanosti megane opel zafira tourer goodyearswrangler opel vektra senzori adac test pouzdanosti megane koliko litara ide kada se mjen adac test pouzdanosti megane toyotaourbanwcruiserlurban daca relej zmigavca volkswagen vento and x=y att toyota chr auto motor