Autokreso
Autokreso
2015-01-04 07:36:46 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Opel Insignia je hvaljena i kao rabljeni, izuzetno je tražena i zaslužuje preporuku. Ipak, zahtijeva i određene ustupke i nije baš bez mana




Mnogi su bili zadovoljni s Vectrama, ali sad je još više zadovoljnih vozača za volanom Opela Insignije. Opel je napravio golem skok po pitanju kvalitete izvedbe i podigao nivo kvalitete vožnje na jednu sasvim novu razinu. Osvjetlao si je obraz na mnogim područjima, pa nije ni čudo što je Insignia polučila sjajne prodajne rezultate. Njemačka Dekra ju je proglasila najpouzdanijim autom 2011. godine, a našlo se tu još potvrda pouzdanosti i pobjeda na usporednim testovima. S druge strane, istraživačka kuća JD Power, po istraživanju zadovoljstva kupaca, Insigniju u 2013. svrstava na daleko 92. mjesto.



Doznajte sve prednosti, ali i mane automobila koji je zamijenio
Vectru, te se pripremite za kupnju rabljenog izdanja.
Sve informacije vas čekaju u
aktualnom broju magazina auto motor i sport
koji se još nekoliko dana nalazi na svim kioscima!

Kakva je onda zapravo Opel Insignia? Skloni smo znatno više vjerovati njemačkom istraživanju jer se podudara s našim iskustvima. Odradili smo maraton test s najkompliciranijom Insignijom (2.0 CDTI, 4x4, full oprema), a i susreli smo se s brojnim vlasnicima. Na koncu, pogled na gotovo 200 modela što se prodaje na hrvatskom tržištu otkriva kako nisu rijetki modeli odvezli više od 200 tisuća kilometara. Dakako, ne treba zaboraviti ni na modele koji su danonoćno rintali u taksi službama. Upravo zato pri kupnji rabljene Opel Insignije treba biti vrlo oprezan i čini se da su svi dobri rabljeni modeli i skupi. Što očekivati kad se model 2,0 CDTi iz 2009. prodaje za 40 do 60 tisuća kuna osim da ih je izuzetno mnogo i iz uvoza.



Treba pažljivo birati, ali je barem jasno što treba tražiti. Insigniju od prvog vlasnika koja nije prešla više od 100 tisuća kilometara. Izbora ima dovoljno, baš kao i motora, a na raspolaganju su vam i tri karoserije. Peterovratna i četverovratna, a tu je i karavan kao priča za sebe. Nije nužno skuplji, praktičniji je te zadržava eleganciju limuzine.

Doznajte sve prednosti, ali i mane automobila koji je zamijenio
Vectru, te se pripremite za kupnju rabljenog izdanja.
Sve informacije vas čekaju u
aktualnom broju magazina auto motor i sport
koji se još nekoliko dana nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: renaultalagunaggt poluosovina na grand vitari mini diesel mercedes a lasa koliko ulja ide u motor audi bailey button triplet-chocolat test rabljenog brava opel zafta tourer lijeva lampa mercedes-benz vitoretrovizor sele tra test rabljenog honda bmw susret grijano prednje staklo ford mo tablica dijelovi nisan qashqai prodaja lagunadiii lada vfts osvoji swift glasanje euro ncap poloablumotion gas sajla peugeottorigin uhstasijeo novi ili rabljeni godina seat cordoba zadnji lonac osovina cijenezimskihguma kombi vozila mercedes sprinter cijene servisa chevrolet the north face gore tex waterp off road schnee christian louboutin mary janes giulietta mercedes a lasa fiat kragujevac suvremeni transportni sustav the north face men denali jack nissanpatrol sport-utebandwagon sigurnosni pojasevi jubeja motorno ulje za suzuki samurai kundai matrix cooper gume test rangeprover aktualniabrojuams pritisak u gumama suzuki vitar mercedes servis u kovinskoj focus ford type s