Autokreso
Autokreso
2015-01-04 07:36:46 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Opel Insignia je hvaljena i kao rabljeni, izuzetno je tražena i zaslužuje preporuku. Ipak, zahtijeva i određene ustupke i nije baš bez mana




Mnogi su bili zadovoljni s Vectrama, ali sad je još više zadovoljnih vozača za volanom Opela Insignije. Opel je napravio golem skok po pitanju kvalitete izvedbe i podigao nivo kvalitete vožnje na jednu sasvim novu razinu. Osvjetlao si je obraz na mnogim područjima, pa nije ni čudo što je Insignia polučila sjajne prodajne rezultate. Njemačka Dekra ju je proglasila najpouzdanijim autom 2011. godine, a našlo se tu još potvrda pouzdanosti i pobjeda na usporednim testovima. S druge strane, istraživačka kuća JD Power, po istraživanju zadovoljstva kupaca, Insigniju u 2013. svrstava na daleko 92. mjesto.



Doznajte sve prednosti, ali i mane automobila koji je zamijenio
Vectru, te se pripremite za kupnju rabljenog izdanja.
Sve informacije vas čekaju u
aktualnom broju magazina auto motor i sport
koji se još nekoliko dana nalazi na svim kioscima!

Kakva je onda zapravo Opel Insignia? Skloni smo znatno više vjerovati njemačkom istraživanju jer se podudara s našim iskustvima. Odradili smo maraton test s najkompliciranijom Insignijom (2.0 CDTI, 4x4, full oprema), a i susreli smo se s brojnim vlasnicima. Na koncu, pogled na gotovo 200 modela što se prodaje na hrvatskom tržištu otkriva kako nisu rijetki modeli odvezli više od 200 tisuća kilometara. Dakako, ne treba zaboraviti ni na modele koji su danonoćno rintali u taksi službama. Upravo zato pri kupnji rabljene Opel Insignije treba biti vrlo oprezan i čini se da su svi dobri rabljeni modeli i skupi. Što očekivati kad se model 2,0 CDTi iz 2009. prodaje za 40 do 60 tisuća kuna osim da ih je izuzetno mnogo i iz uvoza.



Treba pažljivo birati, ali je barem jasno što treba tražiti. Insigniju od prvog vlasnika koja nije prešla više od 100 tisuća kilometara. Izbora ima dovoljno, baš kao i motora, a na raspolaganju su vam i tri karoserije. Peterovratna i četverovratna, a tu je i karavan kao priča za sebe. Nije nužno skuplji, praktičniji je te zadržava eleganciju limuzine.

Doznajte sve prednosti, ali i mane automobila koji je zamijenio
Vectru, te se pripremite za kupnju rabljenog izdanja.
Sve informacije vas čekaju u
aktualnom broju magazina auto motor i sport
koji se još nekoliko dana nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: nova astra cijena radnog sata christian louboutin gold embro nasloni za ruku zimske gume za toyota auris odrzavanje toyote aygo koliko ulja ide u motor opel lexus cijene novi renault koleos usporedni test karavana omv premium disel focus st daciardusterstest vozili smo porsche panamera kralj prepravki camarosss ispravannispuh pritisak u gumama astra tourer mercedesudaracprikretanju uporednitestguma test pasat ispravannispuh clio iii rabljeni djelovi za megan novi stepway nissanterrano opel astra zadnji branik renault megane extreme honda vezel prius chervoletcruze dunlop sport uvoz rabljenih automobila skoda teti kupnja zimskig guma koliko litra ulja ide u motor test hyundai elantra chervoletcruze renault megane generation novi stepway fsi motori cayman cros krumpir vw touran slike nissan micra cc dijelovi fiatsstilo travectecdrah bob prednji zadnji subaruforesterdizel kolikouljaideumotorford