Autokreso
Autokreso
2015-01-04 07:36:46 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Opel Insignia je hvaljena i kao rabljeni, izuzetno je tražena i zaslužuje preporuku. Ipak, zahtijeva i određene ustupke i nije baš bez mana




Mnogi su bili zadovoljni s Vectrama, ali sad je još više zadovoljnih vozača za volanom Opela Insignije. Opel je napravio golem skok po pitanju kvalitete izvedbe i podigao nivo kvalitete vožnje na jednu sasvim novu razinu. Osvjetlao si je obraz na mnogim područjima, pa nije ni čudo što je Insignia polučila sjajne prodajne rezultate. Njemačka Dekra ju je proglasila najpouzdanijim autom 2011. godine, a našlo se tu još potvrda pouzdanosti i pobjeda na usporednim testovima. S druge strane, istraživačka kuća JD Power, po istraživanju zadovoljstva kupaca, Insigniju u 2013. svrstava na daleko 92. mjesto.



Doznajte sve prednosti, ali i mane automobila koji je zamijenio
Vectru, te se pripremite za kupnju rabljenog izdanja.
Sve informacije vas čekaju u
aktualnom broju magazina auto motor i sport
koji se još nekoliko dana nalazi na svim kioscima!

Kakva je onda zapravo Opel Insignia? Skloni smo znatno više vjerovati njemačkom istraživanju jer se podudara s našim iskustvima. Odradili smo maraton test s najkompliciranijom Insignijom (2.0 CDTI, 4x4, full oprema), a i susreli smo se s brojnim vlasnicima. Na koncu, pogled na gotovo 200 modela što se prodaje na hrvatskom tržištu otkriva kako nisu rijetki modeli odvezli više od 200 tisuća kilometara. Dakako, ne treba zaboraviti ni na modele koji su danonoćno rintali u taksi službama. Upravo zato pri kupnji rabljene Opel Insignije treba biti vrlo oprezan i čini se da su svi dobri rabljeni modeli i skupi. Što očekivati kad se model 2,0 CDTi iz 2009. prodaje za 40 do 60 tisuća kuna osim da ih je izuzetno mnogo i iz uvoza.



Treba pažljivo birati, ali je barem jasno što treba tražiti. Insigniju od prvog vlasnika koja nije prešla više od 100 tisuća kilometara. Izbora ima dovoljno, baš kao i motora, a na raspolaganju su vam i tri karoserije. Peterovratna i četverovratna, a tu je i karavan kao priča za sebe. Nije nužno skuplji, praktičniji je te zadržava eleganciju limuzine.

Doznajte sve prednosti, ali i mane automobila koji je zamijenio
Vectru, te se pripremite za kupnju rabljenog izdanja.
Sve informacije vas čekaju u
aktualnom broju magazina auto motor i sport
koji se još nekoliko dana nalazi na svim kioscima!



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: zadnja christian louboutin multi boot nissan note motorno ulje select neutral renault scenic vw passat dacia logan mcv mini cabrio motornouljehondacr-v tricilindraomotor selen blokovi);select pg_sleep opel zafira zamjenski motor subaruotest auto djelovi spark focus cup hrvatska toyota corolla domagoj kao nijedan drugi cijene novih automobila zoran nagradna igra suzuki peugeot bipper goran puhovski mladenplecko all products : louis vuitton h test megana iii koliko ulja ide u motor toyota dijelovitzawjeepriciroki golf-plusyiv mladenplecko koliko ulja ide u motor mazda test vw touran chevroletcamaross pritisak u gumama astra sport pritisak u gumama astra sport cjenik dijelova za vw touran ispuh prednje staklo bmw city a-klasa koliko minimoris opelvektrasenzori dariokonopekaudi nisan quashkai bicikl jaguar xe r sport zimska guma dunlop sp winter r cjenik dijelova za novu opel a renault captur octaviagfacelift renaultrmeganelrs oprugelanciakappa