Autokreso
Autokreso
2014-05-01 08:21:48 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Ford Focus druge generacije je znatno povoljnija alternativa razvikanom Golfu, posebice na vanjskim tržištima rabljenih. Stoga, svakako zaslužuje da ga se uzme u obzir




Nakon revolucionarnog Focusa prve generacije 2004. je stigao novi model. Dijametralno suprotnog vizualnog nastupa ni s čim se nije isticao od većine suparnika te se izgledom utopio u masi, i to na razočaranje brojne sljedbe dotadašnjih zadovoljnih vlasnika Focusa prve generacije.No, novi je model donio primarno veći prtljažnik te više udobnosti, iako je stražnja klupa skučenija no u prethodnom modelu. S druge strane, ponuda je iznimno široka i u njoj će uistinu svatko pronaći nešto za sebe. Najčešći su modeli s peterim vratima koji su dobar obiteljski kompromis - oni s trojim su nešto jeftiniji, ali i nepraktičniji. Klasična limuzina pak s četverim vratima ima veći prtljažnik, ali je kod nas podosta rijetka, baš kao i karavan.

Kupujete li rabljeni kompakt, Focus je dobar odabira sve prednosti
i mane doznajte u aktualnom broju magazina
auto motor i sport,
koji se još desetak dana nalazi na svim kioscima



Postoji i peti oblik karoserije, kabrio s tvrdim krovom koji je u svojim pogonima proizvodio Pininfarina, no on se kod nas nije nikad prodavao. Paleta benzinskih motora je iznimno široka i kreće se u rasponu od 80 do 305 KS. Kod nas su najzastupljeniji benzinci obujma 1,4 te 1,6 litara koji razvijaju 80 ili 100 KS. To su aluminijski motori koji su poznati iz prethodnog Focusa, ali su dorađeni za ovaj model. To se prije svega odnosi na vodilice ventila pa bi ovi motori trebali biti pogodniji za ugradnju plinskih instalacija. Zanimljivo je da je za njih propisani servisni interval zamjene zupčastog remena ostao na 160.000 km, ali je vremensko ograničenje smanjeno na osam godina. Osim toga, prijenosni omjeri mjenjača su skraćeni (i ponovno u usporedbi s Focusom Mk1) pa su motori živahniji, ali i bučniji na autocesti.

Kupujete li rabljeni kompakt, Focus je dobar odabira sve prednosti
i mane doznajte u aktualnom broju magazina
auto motor i sport,
koji se još desetak dana nalazi na svim kioscima


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: cjenikdijelovazavwpassatb alphabetthwheartatagtbracelet alfa romeo gtt goran puhovski passat blue motion pritisak u gumama fiat bravo i bregasta osovina renault ii la tulum opel manta pritisakugumamafordfocus alfaromeogulieta berlingoifirstdelectrique pritisak u gumama grande punto berlingoifirstdelectrique goran puhovski usporedni test bmw merced drugibrojmagazina australia ugg classic argyle k hladnjak vode opel corsa rabljenitvolvo megane grandtour renault megan sedane mercedes a klasa renault nissan koliko ulja ide u motor cordob damiergraphitecanvasgrimaud damieraazurasmalleringuagenda test auto gume bf goodrich hrvatskictuniraninautomobili citroenssaxo huyndaisavante subaru forester dizel toyota yaris zg auto show lanciajthema suv i terenci matador skodavfabijastest selen blokovi);select pg_sleep skodavfabijastest renaultescenicbtest testamercedessglk citoren koliko ulja ide u motor megane osram silverstar aixam ipad djevojka astrarsedan koliko ulja ide u motor ford nissan micra cc dijelovi