Autokreso
Autokreso
2014-05-01 08:21:48 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Ford Focus druge generacije je znatno povoljnija alternativa razvikanom Golfu, posebice na vanjskim tržištima rabljenih. Stoga, svakako zaslužuje da ga se uzme u obzir




Nakon revolucionarnog Focusa prve generacije 2004. je stigao novi model. Dijametralno suprotnog vizualnog nastupa ni s čim se nije isticao od većine suparnika te se izgledom utopio u masi, i to na razočaranje brojne sljedbe dotadašnjih zadovoljnih vlasnika Focusa prve generacije.No, novi je model donio primarno veći prtljažnik te više udobnosti, iako je stražnja klupa skučenija no u prethodnom modelu. S druge strane, ponuda je iznimno široka i u njoj će uistinu svatko pronaći nešto za sebe. Najčešći su modeli s peterim vratima koji su dobar obiteljski kompromis - oni s trojim su nešto jeftiniji, ali i nepraktičniji. Klasična limuzina pak s četverim vratima ima veći prtljažnik, ali je kod nas podosta rijetka, baš kao i karavan.

Kupujete li rabljeni kompakt, Focus je dobar odabira sve prednosti
i mane doznajte u aktualnom broju magazina
auto motor i sport,
koji se još desetak dana nalazi na svim kioscima



Postoji i peti oblik karoserije, kabrio s tvrdim krovom koji je u svojim pogonima proizvodio Pininfarina, no on se kod nas nije nikad prodavao. Paleta benzinskih motora je iznimno široka i kreće se u rasponu od 80 do 305 KS. Kod nas su najzastupljeniji benzinci obujma 1,4 te 1,6 litara koji razvijaju 80 ili 100 KS. To su aluminijski motori koji su poznati iz prethodnog Focusa, ali su dorađeni za ovaj model. To se prije svega odnosi na vodilice ventila pa bi ovi motori trebali biti pogodniji za ugradnju plinskih instalacija. Zanimljivo je da je za njih propisani servisni interval zamjene zupčastog remena ostao na 160.000 km, ali je vremensko ograničenje smanjeno na osam godina. Osim toga, prijenosni omjeri mjenjača su skraćeni (i ponovno u usporedbi s Focusom Mk1) pa su motori živahniji, ali i bučniji na autocesti.

Kupujete li rabljeni kompakt, Focus je dobar odabira sve prednosti
i mane doznajte u aktualnom broju magazina
auto motor i sport,
koji se još desetak dana nalazi na svim kioscima


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: alfa romeo giulia qv christian louboutin assorted c citroen jumper gradskaqmalatauta christianilouboutinfpaillette qashqai test cijena dijelova octaviascout christianslouboutinlankleaboot cijenadauta test rabljenog bmw usporednittestamarok the north face denali jacket m dunlop du sport maxx zr xl spo polo tdi gume dimenzije vw polo renaultblaguna,gt stigao je prvi broj auto motor lambdasonda nissan pathfinder dacia sandero stepway gumene yslyvessaintlaurentmiddle cijene servisa toyota auris ford transit laguna iii opel tuning show karlovac activepark pritisak u gumama ford tranzit adactest mazda tribute akumulator spark cijena mclaren mercedes coachhandbagsblackwithgray pritisak u gumama ford tranzit fiatjmultipla pritisak guma ford alfa romeo giulia alfahromeoegiulietta,test alfasbrera alfisti set za popravak guma od semafora do semafora damir barun motorno ulje za opel meriva autobumeljetne dijeloviccitroentxantia pritisak u gumama fiat tipo auto na daljinski golf fsi bbtgsfr