Autokreso
Autokreso
2017-09-06 06:08:04 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Novi Polo u svoje šesto izdanje kreće isključivo s pet vrata, s više prostora u unutrašnjosti i prtljažniku, te s modernijim infotainmentom i novim sigurnosnim sustavima




1. Benzinci nadjačali dizele
U Wolfsburgu su odlučili da će u ponudi biti tek jedan dizelski agregat - 1,6 TDI - u dvije razine snage (80 i 95 KS). Isprobali smo snažniju izvedbu koja u vožnji djeluje pomalo grubo i sirovo, pogotovo u višim režimima. S druge strane tu su mekani i ugodni trocilindarski turbobenzinac sa 85 KS (atmosferska izvedba sa 75 KS i snažnija turbo verzija sa 115 KS) te prvi serijski ‘plinaš’ u Polu - 1,0 TGI sa 90 KS. Vrhunac trenutne motorizacije je 1,5 TSI (150 KS) sa sustavom ACT tj. iskapčanjem cilindara, a u listopadu stiže i GTI-izvedba sa dvolitrenim turbakom koji će razvijati ravno 200 KS.



2. Mali, a veliki

No, bez obzira na zaokret u motorizaciji - koji se doduše već neko vrijeme najavljuje u VW-u - puno je veća vijest da Polo po prvi puta, po uzoru na svoje rivale Ford Fiestu i Opel Corsu, u duljinu mjeri preko četiri metra. Nekadašnju magičnu granicu između gradskog auta i kompakta premašuje za punih 8,1 cm (405 cm), međuosovinski razmak je porastao za 9,4 cm a širina za 70. Usporedbe radi, duljina Pola sada je gotovo identična Golfu četvrte generacije.



Povećanje dimenzija se osjeća i u unutrašnjosti, a najviše profitiraju suputnici. Naime, straga ima dovoljno mjesta za smještaj dvoje odraslih osoba, ne osjećamo ograničenja u predjelu glave niti koljena. I uz takve postavke, u VW-u su uspjeli povećati i prtljažnik za čak 71 litru, tj. na ukupno 355 litara. Kako se tek 20 posto kupaca odlučivalo za trovratnu izvedbu, u VW-u su odlučili da Polo od sada dolazi isključivo sa peterim vratima.



3. Siguran, moderan, kvalitetan...
Kroz četiri razine opreme - Trendline, Comfortline, Highline i Beats - povećana je ponuda sigurnosne opreme i sustava asistencije. Primjerice, Polo već u početnom paketu Trendline (i u Hrvatskoj) ima sustav motrenja pješaka (pedestrian monitoring) koji je zapravo nadopuna front assista i city emergency breakinga. Po uzoru na Golfa, ugrađen je novi infotainment čiji ekran može biti i osaminčni, a u središnjoj konzoli možete čak bežično puniti svoj mobitel. Iako su mnogi predviđali suprotno, materijali u unutrašnjosti nisu izgubili na kvaliteti. Mjere štednje VW koncerna vidljive su samo u početnom paketu, gdje na vratima i središnjoj konzoli susrećemo tvrdu plastiku.



4. Kako se vozi?
Dakako, u vožnji Polo već tradicionalno oduševljava svojom čvrstinom i kompaktnošću, stječete dojam da je cijeli automobil isklesan iz jednoga dijela. Zahvaljujući kvalitetnijoj izolaciji smanjena je buka u unutrašnjosti, a primjetno je i povećanje udobnosti. Iako, generalno je Polo još uvijek automobil koji ublažava dosta tvrdo, pogotovo u opremljenijim verzijama s većim 16-colnim kotačima.



S druge strane, trocilindarski turbak ne može biti mekši. Naime, razvoj snage je nevjerojatno linearan i ugodan, vibracija gotovo nema, a snaga od 95 KS je i više nego dostatna čak i za vožnju po brzoj njemačkoj autocesti. Oduševljava okretni moment od 175 Nm koji je dostupan već od 1500 o/min i koji Pola ‘nosi’ poput kakvog TDI-a. I to s prosjekom potrošnje tijekom naše testne vožnje - koja je uključivala autocestu, gradsku i međugradsku dionicu - od svega 5,4 litre.



5. U Hrvatskoj u listopadu, cijene uskoro
Novi Volkswagen Polo u Hrvatsku stiže tijekom listopada, a cijene će biti poznate već od sredine rujna. Neslužbeno, biti će nešto veće nego do sada, no to je djelomično i ‘zasluga’ bolje serijske opremljenosti vozila.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: opel astra sport golf trendline usporedni.testtgolffvi xenon svjetla peugeot tour kleber usporedni.testrgolfevi brzi i opasni koliko ulja ide u motor alfa tko ima najslabije gorivo touareg troskovi povijest test autogume komande seat ibiza seat leon style piaggio x evo stilo australialuggtclassictbaileysb testovi rabljenih vozila ford testkautooguam jurid chip tuning christian louboutin lace up st cijena dijelova seat ibiza kadjar renault cjenikdijelovazaopelmeriva tiffanykeyrings,tiffanykey clio storia toyota urbancruz nan zahvalnosti u hrvatskoj hyundaiktucson knpautomagazin testdminiicooperhrabljeni skoda tuning uporedni test honda civic crnasopeloastra christian louboutin miss ameri bugati vaeron ford focus trend plus getriba ulje golf cabrio opel rak dachia logan van honda mazda jazz honda kialceedecrdi pittsburghpenguinsjerseys,pe testovigum opel astra test trecibroj pritisak u gumama chervolet cr