Autokreso
Autokreso
2017-03-16 07:35:01 , Autor: Marko Santini i Mladen Posavec
Bookmark and Share

Danas će na Grobniku 29 finalista, najbolji s gradskih natjecanja odmjeriti snage te ćemo doznati tko će kući otići bogatiji za novi Suzuki Ignis




Sa salonima u Splitu, Dubrovniku, Velikoj Gorici i Zagrebu završili smo s izlučnim dijelom natjecanja, pa danas, 16. ožujka 2017. slijedi veliko finale na Grobniku na kojem će nastupiti 29 kandidata.
 
FINALISTI:
Vedran Grdić, Jasmina Hasanović, Damir Spahija, Beta Hasanović, Marko Grubišić, Eldin Hasanović, Goran Filković, Nedjeljko Lešina, Tea Čop, Božo Kero, Tomislav Goleš, Ivica Donkov, Ivica Vajnberger, Željko Prce, Denis Bereš, Renato Putica, Toni Grčić, Boris Gospodnetić, Denis Čatak, Marko Koštek, Darko Kokot, Marko Brlek, Zlatko Dušak, Siniša Fressl, Neven Bunta, Filip Kovačević, Teo Tomašić, Vedran Korva te Sanjin Kršulj.



Deseto kolo natjecanja Suzuki Eco Toura održano je od petka 10. veljače do nedjelje 12. veljače u Splitu. Kako pravila natjecanja nalažu, kretalo se iz Suzukijeva salona na proizvoljnu rutu od pet kilometara. Splitski salon smješten je u sjevernoj luci, na adresi Put Duja 16, pa je velika većina natjecatelja birala rutu Dujmovačom nizbrdo u smjeru Vranjica. Odaziv je bio izuzetan i već nekoliko dana uoči petka svi su termini bili popunjeni. Ukupno je pristupilo 58 kandidata različitih dobnih skupina, među njima razmjerno velik broj umirovljenika, ali i mladeži u 20-ima. Tijekom petka promet je bio relativno gust, no prosjek potrošnje kretao se oko solidnih 4,5 l/100 km. Idealni termini za postizanje vrhunskih rezultata bili su subota i nedjelja u vrijeme ručka, kada su zabilježeni i rekordi. Uvjerljivo najspretniji bio je Nedjeljko Lešina koji je jedini spustio potrošnju ispod 3 l/100 km, ali neizvjesnost je trajala do večernjih sati u nedjelju kada su kandidati promišljenim vožnjama ostvarivali prosječne potrošnje između 3 i 3,5 l/100 km.



Poslije Splita drugog vikenda spustili smo se na sam jug Hrvatske kako bismo odradili i najjužniju destinaciju našeg i Suzukijevog natjecanja u štedljivoj vožnji. U prekrasnom Dubrovniku ipak je zanimanje bilo nešto slabije nego u Splitu, sveukupno je pristupilo 26 kandidata, što su čak 32 natjecatelja manje nego u centru Dalmacije. U petak nas je dočekalo prekrasno, gotovo proljetno vrijeme, no promet je bio poprilično gušći nego sljedećeg dana. Dodatna otegotna okolnost bila je cesta prema Sustjepanu (kasnije se pokazala kao najbolja dionica) opterećena prometnim radovima, dok je u subotu bila potpuno otvorena. To je i glavni razlog što su najbolji rezultati ostvareni drugog dana, u petak su natjecatelji uglavnom morali voziti centrom grada, gdje je gust promet sprječavao da se potrošnja spusti ispod četiri litre. Subotnje jutro donijelo je najbolje rezultate - Željko Prce s prosječnom potrošnjom od 3,71 l/100 km i Renato Putica sa 3,75 l/100 km plasirali su se u veliko finale. Već s podnevom nad Dubrovnikom se otvorilo nebo, pa su tada rezultati bili osjetno slabiji.



Pretposljednji salon Unikomerc automobili u sklopu natjecateljske turneje Suzuki Eco Tour nalazi se na samom ulazu u Veliku Goricu. Položaj salona blizu glavnog križanja na ulazu u grad omogućavao je odabir više relativno otvorenih i manje prometnih ruta. Put u pravcu aerodroma pa zatim prema cesti za Sisak pokazao se najboljom odlukom. Kandidati koji su se odlučili voziti u tom smjeru, redovito su se u salon vraćali s prosječnom potrošnjom ispod četiri litre. Najlaganije noge na gasu bili su Boris Gospodnetić i Marko Koštek koji su u petak, pet kilometara spomenute rute, uspjeli odvoziti sa samo tri, odnosno 3,28 l/100 km prosječne potrošnje. U kasnijim poslijepodnevnim satima, prema najavama, nad Velikom Goricom otvorilo se nebo. I to kako, pljuštalo je kao da ne postoji sutra, stvarajući gusti sloj vode na kolniku. Sve je to izravno utjecalo na prosječne potrošnje koje su tada bile otprilike litru goriva više nego u jutarnjim satima. Zanimljivo je da je u subotu bilo osjetno manje prometa te lijepo i suho vrijeme, odnosno vladali su idealni uvjeti za obaranje rezultata ostvarenih u petak. Međutim, spomenuti dvojac bio je nedostižan i suvereno se plasirao u finale.



Posljednja destinacija izlučnog dijela natjecanja u štedljivoj vožnji odrađena je u salonu Antares Centar na zagrebačkom Jankomiru. Kao da je netko bacio zle čari na subotnje vožnje, i ovdje se kao i u Velikoj Gorici dogodilo isto. Iako su uvjeti u subotu bili znatno bolji, u petak su tijekom većih prometnih gužvi ostvareni najbolji rezultati. Marko Brlek sa 3,19 l/100 km i Siniša Fressl sa 3,26 l/100 km prosječne potrošnje vozit će S Cross u finalu na Grobniku. Prelijepo i toplo subotnje vrijeme nije bilo dovoljno da se ulovi dvojac od petka.



Tijekom četiri mjeseca kroz našu i Suzukijevu avanturu prodefiliralo je ukupno 559 kandidata u 13 salona diljem Hrvatske. U konačnici, dobili smo 29 kandidata pred kojima je veliko finale koje će se danas, 16. ožujka održati na trkaćoj stazi na Grobniku. Vozit će se dva kruga u dva S Crossa u dvije skupine koje će iznjedriti finaliste. Najštedljiviji vozač u Hrvatskoj osvojit će novi Suzuki Ignis koji se upravo pojavio na našem tržištu. Sretno!




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u mercedes c k fiero hondataccorddrs koliko ulja ide u motor caddy golftvsnpolo autokreso mitsubishitgalant test auto gume kleber dinaxer mercedes a polovnitautomobili zimskeugume golf variant jeepcherokee honda crz seat exeo golfavii citrojen cactus nissan patrol dg euro bs dg euro bs opel vivaro golfigt chevrolet.gt problemi sa motorom problemi sa motorom dacia logan mcv ugradnja autoplina toyotaoyariswvsmsuzukiaswift fordvfocuscelectric volkswagen passat cc njuskalo strit race automibili slike sporttourmegane usporedba downsizing motora renault megane sedan zabava renaultrtwingogrs zagreb renokanguo usporedni.testtgolffvi toyota prius generacija opel insignia opc prednji bran tesla roadster renault ze cijenik ford mustanga hr selen blokovi);select pg_sleep usporedni.testezadnjiupogonki opel astra test brava za nisan qashqai opel astra test opel astra test