2013-11-12 00:05:31 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Priprema se mnogo dinamičnije izdanje od postojećeg, a pored toga trebala bi biti lakša između 40 i 80 kilograma




Nova Astra odlazi iz Njemačke jer će se zbog nižih troškova proizvoditi u Ellesmere Portu u Walesu, u Velikoj Britaniji, ali i u Gliwicama u Poljskoj, dok je drugi najvažniji detalj posvemašnja dijeta. Ovisno o motorizaciji i paketima opreme bit će lakša između 40-80 kg. Dizajnerski, djelovat će naglašeno sportski, s oštrim linijama te će se lakše boriti protiv glavnih konkurenata. Pogonski će sklopovi i ovjes biti iznimno kompaktni, smanjenih dimenzija, ali uz povećani međuosovinski razmak, pa se očekuje bolja iskoristivost prostora i veća ponuda korisnog volumena. Imat će i tanja sjedala, te uže nosače krova što će povećati preglednost, ali i dati bolji osjećaj prostranosti. Astra, što stiže sredinom 2015., naravno dolazi kao kombi-limuzina s peterim vratima, klasična četverovratna limuzina, te kao karavan sports tourer. Kupe u zasebnoj formi GTC-a ili cabrio pojavit će se kasnije.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: nissan hi-cross dacia duster sexi. pritisak u gumama honda cr v mini cooper ford-c-max focuskaravan citroenrberling.. cjene tranzit and x=y danijel lazic xenon svjetla renault ecoflex plin auto osiguranje koliko ulja ide u mercedes s k rapid nissan motorno ulje litra opel signum roletna gepeka diesel zima grande opel signum roletna gepeka mini diesel hancook dunlopasport chevrolettlacetti modeli automobila na daljinsko octaviattestovidoctavia alfanromeoegiuliettaatest odrzavanje toyote aygo omicubusialancer koliko ulja ide u mercedes ate ugradnja plina u mazdu cijena audivs nissanonote trueaton motorno ulje za ford focus mitsubishigoutlander range rover evogue polo suv nosac za bicikle citroenxsaxo nopoznazo opelrcorsavzadnjikbranik bambo test auto guma tigar biokovo dizel model subaru tribeca miniscooperwcrni noviovwdpolo testberlingo