Autokreso
Autokreso
2013-11-12 00:05:31 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Priprema se mnogo dinamičnije izdanje od postojećeg, a pored toga trebala bi biti lakša između 40 i 80 kilograma




Nova Astra odlazi iz Njemačke jer će se zbog nižih troškova proizvoditi u Ellesmere Portu u Walesu, u Velikoj Britaniji, ali i u Gliwicama u Poljskoj, dok je drugi najvažniji detalj posvemašnja dijeta. Ovisno o motorizaciji i paketima opreme bit će lakša između 40-80 kg. Dizajnerski, djelovat će naglašeno sportski, s oštrim linijama te će se lakše boriti protiv glavnih konkurenata. Pogonski će sklopovi i ovjes biti iznimno kompaktni, smanjenih dimenzija, ali uz povećani međuosovinski razmak, pa se očekuje bolja iskoristivost prostora i veća ponuda korisnog volumena. Imat će i tanja sjedala, te uže nosače krova što će povećati preglednost, ali i dati bolji osjećaj prostranosti. Astra, što stiže sredinom 2015., naravno dolazi kao kombi-limuzina s peterim vratima, klasična četverovratna limuzina, te kao karavan sports tourer. Kupe u zasebnoj formi GTC-a ili cabrio pojavit će se kasnije.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mercedes clx honda i dtec megane kupe washington omv premium diesel omv premium diesel omv premium diesel omv premium diesel piaggio brava za paljenje tojota starlet christian.louboutinbchangeeof centar kaptol rs turbo rs turbo ferarri mitshibishi koliko ulja ide u motor ford mitsubishi lanc.. rs turbo rs turbo renault megan iii rs turbo boxer diesel panamera sportivo koliko ulja ide u motor ford fordntourneo pritisak u gumama honda jazz toyota zagrebauto week pumpa goriva testovi gum zagrebrautoeshow rezervoar za gorivo cijena kol astra j vw golf viii mini cooper crni ljetne suv gume francuski oprelcorsad dijeloviscitroentxantia tri cilindra prodajna cena dijeloviscitroentxantia kvaliteta.dizeldgoriva landcrovereevoque octavija sport adac test pouzdanosti christian louboutin studded lo glc coupe peugeot ecocup koji golf odabrati