2013-11-12 00:05:31 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Priprema se mnogo dinamičnije izdanje od postojećeg, a pored toga trebala bi biti lakša između 40 i 80 kilograma




Nova Astra odlazi iz Njemačke jer će se zbog nižih troškova proizvoditi u Ellesmere Portu u Walesu, u Velikoj Britaniji, ali i u Gliwicama u Poljskoj, dok je drugi najvažniji detalj posvemašnja dijeta. Ovisno o motorizaciji i paketima opreme bit će lakša između 40-80 kg. Dizajnerski, djelovat će naglašeno sportski, s oštrim linijama te će se lakše boriti protiv glavnih konkurenata. Pogonski će sklopovi i ovjes biti iznimno kompaktni, smanjenih dimenzija, ali uz povećani međuosovinski razmak, pa se očekuje bolja iskoristivost prostora i veća ponuda korisnog volumena. Imat će i tanja sjedala, te uže nosače krova što će povećati preglednost, ali i dati bolji osjećaj prostranosti. Astra, što stiže sredinom 2015., naravno dolazi kao kombi-limuzina s peterim vratima, klasična četverovratna limuzina, te kao karavan sports tourer. Kupe u zasebnoj formi GTC-a ili cabrio pojavit će se kasnije.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: subarutimprezaoxv renault kadjar skedalica lexus is cjene al forester kolko staje litara u pasat eskimo peda mazdadehonda giullietta citroen racing watch maraton test focus rapid najveci auto sustav ubrizganja chevroletrcamarorss audi tts cijena pritisak u gumama ford focus k uporedni test honda civic or ( astrapopc continental renault espace logan mvc jaguar xjd ljetneegume megane cupe peugeut cruzekaravan fiatustilo podaci zagreb test reno megane biokovo pritisak u gumama ford fokus golfesdi test ford kuga toyoty auris ulje honda civic autoskalendar kvalitetagoriva subaru legacy lagunaatest subaru forrester cijenedservisamchevrolet theftiffanygmarknquartzsresona yaris test motoriominiwbikeibike mazdatskyeactival