2017-03-28 09:15:37 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Autonomija novog modela biti će 170 kilometara, a pogoni ga sinkronizirani električni motor s trajnim magnetom od 49 kW (67 KS)




Citroen je za vrlo popularan model Berlingo pripremio novi pogon - električni - a što je dovelo i do promjene u imenu pa je nastao E-Berlingo. Novi E-Berlingo Multispace zadržava praktične odlike, udobnost i modularan dizajn izvornika te im dodaje učinkovitost i užitak u vožnji karakteristične za električna vozila. Koristi tehnologiju električnog pogona prvi put predstavljenu 2013. u električnom lakom gospodarskom vozilu Berlingo, koje je svoje kvalitete dokazalo kao dio voznog parka brojnih poduzeća.



Dosegom od 170 km (prema normi NEDC), E-Berlingo Multispace zadovojava potrebe najvećeg broja kupaca. Naime, velika većina Europljana dnevno prelazi manje od 100 kilometara. Prazna se baterija može potpuno napuniti s pomoću obične kućne utičnice (od 8A do 10A, ovisno o zemlji) ili sigurne utičnice Green Up (14A) za 8,5, 12 ili 15 sati, ovisno o jakosti struje. E-Berlingo dostupan je i s opcijskom funkcijom brzog punjenja, s pomoću kojeg bateriju do 50% možete napuniti za samo 15 minuta, a do 80% za pola sata. Običan priključak za punjenje nalazi se na desnom stražnjem dijelu automobila, a utičnica za brzo punjenje nalazi se na lijevom stražnjem dijelu automobila, gdje se u ostalim inačicama nalazi otvor spremnika goriva.



Za pogon rabi kompaktan sinkronizirani električni motor s trajnim magnetom koji razvija 49 kW (67 KS). Dvije litij-ionske baterije kapaciteta 22,5 kWh smještene su u podokviru, što spušta težište automobila i donosi zavidnu razinu stabilnosti za ovu vrstu karoserije. Zahvaljujući okretnom momentu od 200 Nm dostupnom već od pokretanja motora, E-Berlingo Multispace ubrzava konstantno sve do najveće brzine. Performanse su dodatno poboljšane mjenjačem s jednom brzinom koji vozaču omogućuje vožnju bez promjene stupnjeva prijenosa i jednaku razinu udobnosti kao i automatski mjenjač. Automobil ubrzava bez buke i vibracija, što dodatno povećava udobnost u vožnji.



Odlikuje se manjim troškovima uporabe u usporedbi s inačicom pokretanom motorima na fosilna goriva te je štedljiviji u odnosu na inačicu pokretanu motorima s unutarnjim izgaranjem. Baterija dolazi s jamstvom na osam godina ili 100.000 km, a električni pogon s jamstvom na pet godina odnosno 50.000 km, ovisno o tome koji se uvjet prije ispuni. Servisni je interval svake dvije godine ili 40.000 km nakon prve godine. Nisu potrebni ulje, klinasti remen ni rashladna tekućina. Budući da nema mjenjača ni spojke, smanjen je broj dijelova koje je potrebno kontrolirati, a zahvaljujući dvostrukom sustavu prikupljanja energije pri usporavanju i kočenju, kočnice se manje upotrebljavaju, čime se smanjuje istrošenost.





Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: lukagrobenski zimske gume cjenik dijelova za vw passat o passatihighlineitdi koliko ulja ide u mjenjac aud adac test dauer ford otvorenje gospodarskog ce ginisov opelsastrawgtc registarska oznaka pp koliko ulja ide u motor golf v seathaltea djecjedsjedalice)) as hric wh prednja north face gore tex pro jacket golfsv mercedesslrmclaren slk christianalouboutinomultieboot koje ulje ide u motor suzuki klinasti remen lukannervo mitsubishi phev pritisak u gumama astra izmjena passataalletrack start koliko ulja staje u motor audi louis vuitton multicolore logo citroenccrosser thenorthfaceapexbionicves the suzukidsamurai wwlturan ford kuga maraton zafirabopc blatobran zamjenski bmw elektr koliko ulja ide u mercedes a k tehih za citroen pikaso pokrivkaprtljaznogprostora polortsi grijanofprednjesstaklo farovitgolfuvaplus klub testslljetnih kneautomagazin domagojvida mercedes cl amortizeri passat