2013-11-11 08:18:56 , Autor: Auto motor i sport
Bookmark and Share

Dvolitreni TDI motor je osnažen, pa tako sada umjesto 170 KS i 350 Nm okretnog momenta, razvija čak 210 KS i 435 Nm




Jedan od najzanimljivijih tuning-projekata u posljednje vrijeme svakako je ova Škoda Superb Combi. Plod suradnje OK Chiptuninga i Cam shafta, nije samo folijama uljepšan automobil, već i chipom osnažen motor. Tako umjesto serijskih 170 KS i 350 Nm iz dvolitrenog TDI-ja, sada razvija čak 210 KS i 435 Nm. Ugrađen je i novi softver mjenjača što omogućuje brže izmjene DSG-a, dok drugi dio atraktivnosti daju posebni kotači. Radi se o 20-colnim kotačima s Audija A6 s gumama 235/35 ZR 20. Dodan je i niži H&R-ovjes.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor alfa pirelli zero rosso nissanaqaskai testiranjewbenzinskihopostaja vip nadzor vozila cjenik dijelova za vw passat ugradnja plina mazda dizelpili.benzin zeljkoabarbaric subaru nasloni za ruku vwnoviceti autobusi slike pritisak u gumama renault clio nissan patfinder wolksvagen touareg taigun tiffany elsa peretti bangles : pumpa goriva toyotaoauriswgtrstyle motori mini christian.louboutinrspikedcpla ugg seline boots,buy ugg selin zimskegumezatoyotaurisdim pritisak u gumama renault clio mercedes glc cupe starost gume punto evo mercedes benz c yslyvessaintlaurentmiddle opel manta koliko ulja ide u motor opel pritisak u gumama renault clio usporedbagolfikiaceed izmjena ulja u motor fiesta test rabljenog nissan quashqai oldtimer rangebrover australia ugg classic bailey b honda accord types autoagumentest off road protokomjer zraka mercedes lada grante focusfccmax test mercedes r r jeanjtodd fordnmondeo pritisak u gumama ford b max mladi faraon test ovog touarega