2011-03-01 09:42:23 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Škoda je na sportskoj coupe-limuzini Vision D prikazala potpuno novi logotip. Novi logotip uz ulazak u novi segment automobila, u kojem do sada Škoda nije bila, moglo bi označavati i nove dizajnerske smjernice češkog proizvođača...









Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: eklasa slalomdtest daciakdusterrtestovi kojenjeugorivovbolje lukagrobenski zimske gume cjenik dijelova za vw passat o passatihighlineitdi koliko ulja ide u mjenjac aud adac test dauer ford otvorenje gospodarskog ce ginisov opelsastrawgtc registarska oznaka pp koliko ulja ide u motor golf v seathaltea djecjedsjedalice)) as hric wh prednja north face gore tex pro jacket golfsv mercedesslrmclaren slk christianalouboutinomultieboot koje ulje ide u motor suzuki klinasti remen lukannervo mitsubishi phev pritisak u gumama astra izmjena passataalletrack start koliko ulja staje u motor audi louis vuitton multicolore logo citroenccrosser thenorthfaceapexbionicves the suzukidsamurai wwlturan ford kuga maraton zafirabopc blatobran zamjenski bmw elektr koliko ulja ide u mercedes a k tehih za citroen pikaso pokrivkaprtljaznogprostora polortsi grijanofprednjesstaklo farovitgolfuvaplus klub testslljetnih