Autokreso
Autokreso
2015-02-03 10:15:38 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

445 centimetara dugačak te 184 cm širok crossover iz C-segmenta proizvodit će se u Španjolskoj, ali i Kini




Potaknut uspjehom Captura, Renault nastavlja ofenzivu na tržište crossovera i predstavlja Kadjar, svoj prvi crossover iz C-segmenta. Prvi primjerci u prodaju će krenuti ovoga ljeta na europskom tržištu te u mnogim afričkim i sredozemnim zemljama, a kasnije i u Kini. Renault Kadjar ističe se fluidnim, atletskim vanjskim izgledom te donosi inovativnost i privlačan izgled.



Prošle je godine svaki peti automobil prodan u svijetu bio crossover, čime je taj segment osvojio 23 % tržišnog udjela u Europi i 26 % u Kini. Taj segment zato predstavlja ulaznu točku na ključna rastuća tržišta koja Renault-Nissan želi osvojiti. Nakon Koleosa, Captur je bio drugi model koji se pojavio u Renaultovoj ponudi crossovera. Uspjeh je bio trenutačan. Zahvaljujući praktičnim inovacijama i odvažnom karakteru, taj je gradski crossover s nešto više od 178.000 prodanih primjeraka u 2014. isplivao na vrh europskog tržišta crossovera B-segmenta. Renault nastavlja ofenzivu na međunarodno tržište modelom iz C-segmenta koji se u Renaultovu ponudu smješta između Captura i Koleosa.



Dostupan s pogonom na sve ili samo prednje kotače (, Renault Kadjar poziva na pustolovinu, a kompaktnim dimenzijama (4,45 metara duljine i 1,84 metra širine) jamči upravljivost u gradu. Inačice s pogonom na prednje kotače upotrebljavaju sustav Extended Grip koji poboljšava prianjanje u teškim uvjetima, čemu pomažu gume za sva godišnja doba, čiji je uzorak gazne površine osmišljen za bolje odvođenje blata, pijeska, itd. Uz suvremenu opremu i obradu unutrašnjosti vrhunske kvalitete, Renault Kadjar s multimedijskim sustavom R-Link 2 nudi i napredno povezivanje te najnovije sustave pomoći u vožnji koji jamče opušteno iskustvo za upravljačem.



Izdašan razmak od tla (190 mm) na prvi pogled ostavlja dojam snage i nagoviješta Kadjarovu sposobnost da se zaputi i izvan utabanih puteva. Prilazni kut od 18 stupnjeva i odlazni kut od 25 stupnjeva jamče izvanredna vozna svojstva na svim vrstama terena. Fiksni stakleni krov površine 1,4 m2 doprinosi osjećaju ravnoteže i prozračnosti u unutrašnjosti. Dvoredni šavovi na sjedalima, rukohvatima na vratima i sjenilu instrumentne ploče dodatno poboljšavaju dojam u unutrašnjost Renaulta Kadjar.



Dva različita rasporeda prtljažnika omogućuju odabir između povišenog položaja s posve ravnom podnicom, što olakšava utovar većih predmeta, ili spuštenog položaja koji osigurava najveći obujam od 472 dm3. Mogućnost odjeljivanja prtljažnika u dva ili tri odjeljka praktičan je način zaštite predmeta i sprečavanja njihova pomicanja tijekom vožnje. Unutrašnjost nudi dojmljivu količinu prostora. Visina do stropa na stražnjem sjedalu (910 mm na 14 stupnjeva) i prostor u visini laktova od 1456 mm među najboljima su u segmentu.



Dvostruka glavna svjetla Renaulta Kadjar u punoj LED izvedbi poboljšavaju sigurnost zahvaljujući intenzivnijem, preciznijem svjetlosnom snopu. Svjetla čine dva LED modula 'Pure Vision' koja imaju funkcije kratkog i dugog svjetla. Tehnologija 'Pure Vision' u punoj LED izvedbi Kadjaru jamči svjetla koja su istodobno precizna i učinkovita. Emitirano svjetlo slično je sunčevoj svjetlosti i 20 % snažnije od svjetlosti koju proizvode halogene žarulje, što poboljšava vidljivost noću.



Renault Kadjar pokreće paleta učinkovitih motora koji ga smještaju na sam vrh segmenta u pogledu male potrošnje goriva i emisije CO2. U prodaju kreće početkom ljeta u Europi i mnogim afričkim državama te u sredozemnoj regiji, a premijeru će imati kroz mjesec dana na salonu automobila u Ženevi.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ante bogdanic chevroletcamaropickup hr test alfa gt test njuskalo test rabljenog ford mondeo kvaliteta.goriva testautogumekleberdinaxer elektricniromobil alfauromeo fsimotoricaymancros nadzor tlaka koliko ulja ide u motor opel fordss-maxwmax eletricni auti golf gtd alpine citroen c ulysses test toyota avensis satensko crna golf cabrio koliko ulja ide u motor opel goodrich test rabljenogssang song cjenik dijelova za opel astru vwtouran automatske getribe sport klinasti remen vw golf ii pritisak u gumama fiat bravo i christianlouboutinmaryjanes wrangler sahara megane dti test ljetnih koliko ulja ide u motor dacia toyota corola verso mitsubishi lancer evolution vi autogumeizbor dunlopova guma sport maxx race motorno ulje za ford fiestu hibridni sexicarvashgrobnik chevrolet captiva kadjar renault prerada vw buba alfa motor vizio alphabethhearttagbracelet tzc teretna vozila vozili smo daciju sandero sklapanje.motora