Autokreso
Autokreso
2018-01-22 19:48:05 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Posebno izdanje Clija agresivnog dizajna nadahnuto je bolidom Renault Sport Formula One Team, a prepoznat ćete je po iznimno tamnoj karoseriji upotpunjenoj žutim detaljima




Renault Sport je pripremio novu ograničenu seriju Renault Clio R.S.18, nazvanu po bolidu momčadi Renault Sport Formula One Team. Ponosno nosi crno-žutu kombinaciju boja Renaultovih najpoznatijih F1 bolida i namijenjen je zaljubljenicima u automobilističke utrke i zagriženim kolekcionarima.



Najnoviji proizvod Renault Sporta, temeljen na Cliju R.S. 220 EDC Trophy, najsnažnijoj izvedbi Clija R.S., utjelovljenje je ambicija momčadi Renault Sport Formula One Team i nadahnut je prestižnom serijom automobilističkih utrka u kojoj Renault sudjeluje već 40 godina. Novi model slijedi stope brojnih ograničenih serija Clija R.S. koje su tijekom godina odavale počast Renaultovim uspjesima u Formuli 1.


 
Oznake R.S.18 na prednjim vratima, sive naljepnice i novi R.S. logotip u obliku dvostrukog dijamanta izravne su reference na momčad Renault Sport Formula One Team i bolid kojim će se utrkivati 2018. Legendarna žuta boja Sirius Yellow Renault Sporta krasi prednji spojler po uzoru na Formulu 1, bočne ukrasne letvice i središnje vijke naplataka te stvara snažan kontrast crnoj boji karoserije. Jedinstvene za ovu inačicu, oznake na stražnjem kraju, Renaultov dijamant i logotip R.S. na odbojniku, potpuno su crni. Crna boja difuzora dodatno ističe njegov snažan stav na cesti.



Premium osjećaj unutrašnjosti ove ograničene serije vidljiv je već na prvi pogled. Prag vrata s oznakom R.S. je numeriran, upravljač je presvučen kombinacijom kože i alkantare, a okviri ventilacijskih otvora od ugljikovih vlakana pridonose sportskom dojmu unutrašnjosti. Tepisi s oznakama Renault Sport dolaze serijski.



Renault Clio R.S.18, podrazumijeva se, naslijedio je sve odlike modela Clio R.S. 220 EDC Trophy zahvaljujući motoru snage 220 KS i okretnog momenta od 280 Nm s predtlakom. Šasija Trophy pritom je dodatno snižena i ukrućena, prednji amortizeri opremljeni su hidrauličkim graničnicima kompresije, a upravljač je još oštriji i izravniji.


Renault CLIO R.S.18 serijski je opremljen ispušnim sustavom Akrapovič, što je rezultiralo snažnim zvukom motora i žustrim odzivom na gas. Nova posebna serija u Europi će biti dostupna u prvoj polovici 2018. kada dolazi i u Hrvatsku.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: zamjenakljuceva zimskeegumehhondauaccord test auto gum.. peugeotdpartner test ford kuge informacijske tehnologije daciajstepway cbr ilab peugeot return peugeotdpartner koliko ulja ide u motor ford e black novitpolo toyota celica zg zimskeegumehhondauaccord test rabljenog hyundai getz nissangt-r automatik ili rucni mjenjac motorno ulje za ford c-max goran puhovski ford sportka atra vs megane elektro auto perfomanse testiautosjedalicapferari dacia sandero stepwey porsche cayenne s e-hybrid offdroadpschnee xenon svjetla renault espace o koliko ulja ide u motor seat e prednje toyota iq opel zafira tourier skodaajaris specials : , replica swiss wat opel meriva hintersee volvo renaultsmeganergeneration prometne nezgode sa neregistri skodaajaris veliki usporedni test gemballa mercedesr test rabljenih bmw the north face womens,north fa kineski plagijati renault megan iii alfa romeo . e klasa e crijevo za hladnjak za opel as koliko ulja ide u motor fijat koje ulje ide u motor audi a