Autokreso
Autokreso
2018-01-22 19:48:05 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Posebno izdanje Clija agresivnog dizajna nadahnuto je bolidom Renault Sport Formula One Team, a prepoznat ćete je po iznimno tamnoj karoseriji upotpunjenoj žutim detaljima




Renault Sport je pripremio novu ograničenu seriju Renault Clio R.S.18, nazvanu po bolidu momčadi Renault Sport Formula One Team. Ponosno nosi crno-žutu kombinaciju boja Renaultovih najpoznatijih F1 bolida i namijenjen je zaljubljenicima u automobilističke utrke i zagriženim kolekcionarima.



Najnoviji proizvod Renault Sporta, temeljen na Cliju R.S. 220 EDC Trophy, najsnažnijoj izvedbi Clija R.S., utjelovljenje je ambicija momčadi Renault Sport Formula One Team i nadahnut je prestižnom serijom automobilističkih utrka u kojoj Renault sudjeluje već 40 godina. Novi model slijedi stope brojnih ograničenih serija Clija R.S. koje su tijekom godina odavale počast Renaultovim uspjesima u Formuli 1.


 
Oznake R.S.18 na prednjim vratima, sive naljepnice i novi R.S. logotip u obliku dvostrukog dijamanta izravne su reference na momčad Renault Sport Formula One Team i bolid kojim će se utrkivati 2018. Legendarna žuta boja Sirius Yellow Renault Sporta krasi prednji spojler po uzoru na Formulu 1, bočne ukrasne letvice i središnje vijke naplataka te stvara snažan kontrast crnoj boji karoserije. Jedinstvene za ovu inačicu, oznake na stražnjem kraju, Renaultov dijamant i logotip R.S. na odbojniku, potpuno su crni. Crna boja difuzora dodatno ističe njegov snažan stav na cesti.



Premium osjećaj unutrašnjosti ove ograničene serije vidljiv je već na prvi pogled. Prag vrata s oznakom R.S. je numeriran, upravljač je presvučen kombinacijom kože i alkantare, a okviri ventilacijskih otvora od ugljikovih vlakana pridonose sportskom dojmu unutrašnjosti. Tepisi s oznakama Renault Sport dolaze serijski.



Renault Clio R.S.18, podrazumijeva se, naslijedio je sve odlike modela Clio R.S. 220 EDC Trophy zahvaljujući motoru snage 220 KS i okretnog momenta od 280 Nm s predtlakom. Šasija Trophy pritom je dodatno snižena i ukrućena, prednji amortizeri opremljeni su hidrauličkim graničnicima kompresije, a upravljač je još oštriji i izravniji.


Renault CLIO R.S.18 serijski je opremljen ispušnim sustavom Akrapovič, što je rezultiralo snažnim zvukom motora i žustrim odzivom na gas. Nova posebna serija u Europi će biti dostupna u prvoj polovici 2018. kada dolazi i u Hrvatsku.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: benzin ili dizel kia sportage opelastrahatchback afa romeo mito renault megan rs red bull mercedesueicabrio test rabljenog nissan qashqai ovo su heroji streetracea promjena klinastog remene daewo leganza reno klio hondaaaccordatest yourashoppinghcarti--turbofire testiautosjedalicapferari izbor auta godine cijene servisa peugeot fordipuma auto week velebit tura rabljeni mitsubishi carisma an vrisak kompresora dacia duster testovi kolikouljaideumotoropelv e klasa e corvette lamela ford puma hrstestovi koje ulja ide u motor seat amortizeri sport yaris ulje za motor hibrida mazdammps mensuggboots,menuggbootss hodzic citroenpluriel astra h caravan koliko ulja ide u motor pasat teepe saobrac. propisi u hrvatskoj renault megan iii golf test chery adacetestapouzdanosti mastertest srednje klase megane fiatrgrandespunto autossjedalice drift na struju fiat prisma akumulatora koliko ulja ide u motor seat e lancia musa