Autokreso
Autokreso
2017-06-16 06:14:34 , Autor: Mladen Posavec
Bookmark and Share

Pomlađen i dorađen kompakt, uz novi 1,5 HDi motor i osamstupanjski automatski mjenjač u domaće prodajne salone stiže na jesen, a cijene još nisu poznate




Obroncima južne Bavarske vozimo redizajnirani Peugeot 308. Što je novo? U dizajnu malo toga, lavić se preselio s poklopca motora na sačastu masku francuskog bestselera te su svjetla dobila blagi redizajn.

 

Iznutra ćemo naći novi dodirni ekran koji smo upoznali u braći 2008 i 3008. Tu su sada također i novi sustavi asistencije za vozača. Najveće novosti naći ćemo pod poklopcem motora. Sada su tu novi dizelaši, 1,5 HDi dopunjuje ponudu uz 1,6-litrenog, kojeg će uskoro potpuno zamijeniti. Veći 2,0 HDi dolazi sa 150 KS, ali i sa 180 KS , koji je uparen s osamstupanjskim automatskim mjenjačem - premijera u C segmentu. Novi dizelaši, prema obećanjima Francuza, trebali bi biti štedljiviji do 7% te se mogu pohvaliti s najmanjom emisijom CO2 u klasi. Također, zadovoljavaju strogu Euro 6c normu. Pomlađeni 308 u Hrvatsku stiže na jesen, a cijene još nisu poznate.





Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: redoslijed zlaska fiat multipka bipower kupnja guma zamjenakljuceva mercedes toyota iq reno megane coupe dimenzije walter christian louboutin altadama a kamera opel insignia limuzina meganecoupe poloblumotion kids klub alfisti maturalne haljine astrahrabljeni vozili smo daciju sandero astrafvjetrobran stoti broj kako skoda oktavia accent opel zafira ugradnja plina mazda test ford s-max rang rover evoqe nissan micera nissan quashquai mnegane najbolji benzin domagoj vida corsa opc obiteljski subaru legacy the north face sable shoes men test rabljenog volvo yaris test aktualni broj ams gradskaamalaaauta brz astra clasic iii tehnika dunlop sport vwsirroco range rover classic akumulator spark cijena lastauto omnibus citroen berlingo furgon renault laguna