Autokreso
Autokreso
2018-02-14 07:36:32 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Zatezanje bora odmah je zahvatilo limuzinsko i karavansko izdanje, a što bi trebao povećati popularnost modela koji je lani prodan u 415 tisuća primjeraka




Sadašnja generacija C-klase je najprodavaniji Mercedes-Benz model već četvrtu godinu za redom. Prošle godine je diljem svijeta prodano 415.000 jedinica. Proizvodi u četiri tvornice na četiri kontinenta. Matična tvornica je u Bremenu (Njemačka), a ostale su East London (Južna Afrika), Tuscaloosa (SAD) i Peking (Kina). Tvornica u Pekingu također proizvodi dužu limuzinsku izvedbu C-klase za domaće tržište. Kina je bila najveće tržište za C-klasu tijekom 2017. godine.



Obnovljena C-klasa kombinira emocije s inteligencijom. Izgled vozila je posebno definiran njegovim prednjim dijelom te dizajnom prednjih i stražnjih svjetala. Sada AMG Line linija opreme standardno uključuje prednju masku u obliku dijamanta. Prednji branici su redizajnirani za sve linije opreme. Ovaj novi dizajn čini da EXCLUSIVE vanjština bude još izražajnija te da AVANTGARDE vanjština ima još dinamičniji karakter. Prednja maska uključuje srebrnu ukrasnu traku (standardno), kromiranu ukrasnu traku (u kombinaciji s AVANTGARDE vanjštinom) ili trodijelnu kromiranu ukrasnu traku (EXCLUSIVE vanjština). U kombinaciji s AMG Line vanjštinom, vozilo uključuje AMG prednji donji spojler s novom geometrijom, a straga umetak s izgledom difuzora ima novi dizajn. Stražnji branik limuzine i karavana ima novi donji dio dok se geometrija, ukrasni elementi i obrub ispušnih cijevi mijenja ovisno o odabranoj opremi i izvedbi motora.



Dizajn prednjih i stražnjih svjetala definiran je jasno izraženim konturama. C-klasa standardno dolazi s halogenim prednjim svjetlima s integriranim LED dnevnim pozicijskim svjetlima. Opcijski su dostupna LED High Performance prednja svjetla uključujući posebno čist dizajn njihove unutrašnjosti. Po prvi puta za ovaj model su dodatno dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla s ULTRA RANGE dugim svjetlima. Opcijski dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla predstavljaju novost u C-klasi. Svako prednje svjetlo uključuje 84 individualno kontrolirane LED lampe. One omogućuju ekstremno brzo i precizno, elektronički kontrolirano podešavanje prednjih svjetala kako bi bila u skladu s prometnim uvjetima. Nove funkcije u odnosu na prethodno dostupan LED Intelligent Light System su svjetlo na križanjima, svjetlo u kružnom toku, gradsko svjetlo i svjetlo pri lošem vremenu.



U režimu dugog svjetla, Adaptive Highbeam Assist Plus sustav omogućuje kontinuirano osvjetljenje dugog dometa ceste bez zasljepljivanja vozača iz suprotnog smjera. Kada nisu detektirani drugi sudionici u prometu, cesta je ravna i brzina vozila je iznad 40 km/h, automatski se uključuju ULTRA RANGE duga svjetla. To proizvodi maksimalan intenzitet svjetlosti dozvoljen zakonom, što rezultira time da svjetlina dugih svjetala pada samo 1 lux ispod referentne vrijednosti nakon udaljenosti od preko 650 m. Kada se ispred nalaze vozila iz suprotnog smjera, LED lampe modula dugog svjetla djelomično se isključuju maskirajući područje U oblika svjetlosnog snopa. Druga područja ceste nastavljaju biti osvijetljena dugim svjetlom (djelomično dugo svjetlo). ULTRA RANGE duga svjetla aktivna su samo ako je režim dugog svjetla uključen ručno.



Sportska unutrašnjost odiše visokom klasom, uključujući protočne oblike i novu interpretaciju modernog luksuza. Središnju konzolu karakterizira elegantan ukrasni element. Dostupan je u varijanti drveta lješnjaka otvorenih pora ili antracit hrasta otvorenih pora. 3D ukrasni element od pravog drveta na središnjoj konzoli kombinira karakter ručne izrade s modernim osjećajem. Nove izvedbe unutrašnjosti su magma siva/crna i sedlo smeđa za AMG Line unutrašnjost. Standardni dio opreme je KEYLESS-GO funkcija paljenja, a start/stop tipka dolazi s novim dizajnom turbine. Ključ vozila također ima novi dizajn. Kupci mogu birati tri inačice: crnu s kromiranim obrubom visokog sjaja, bijelu s kromiranim obrubom ili bijelu visokog sjaja s mat kromiranim obrubom.



Novost predstavlja Multicontour Seat paket. S ovim paketom, bočne potpore i lumbalni dio sjedala mogu se individualno podesiti uz pomoć električne pneumatske pumpe. Efekt masiranja u lumbalnom dijelu omogućen je zračnim komorama koje se kada se funkcija aktivira, napuhuju i ispuhuju na impulsni ili valoviti način. Pneumatskim funkcijama sjedala upravlja se putem multimedijskog sustava. C-klasa preuzima koncept prikaza iz S-klase s opcijskom, u potpunosti digitalnom instrumentnom pločom koja nudi tri različita stila prikaza: „Classic", „Sport" i „Progressive".



Instrumentna ploča: Osnovni model uključuje klasičnu instrumentnu ploču s dva glavna instrumenta. Između instrumenata nalazi se 5,5-inčni zaslon u boji (razlučivost 383 x 600 točaka). Ovaj stil prikaza naziva se „Classic". Kao opcija dostupna je u potpunosti digitalna instrumentna ploča. Zaslon ima dijagonalu od 12,3 inča i nudi razlučivost od 1920 x 720 točaka. Ovaj tehnološki napredan dizajn zaslona nudi tri posve različita stila prikaza: „Classic", „Sport" i „Progressive". Između stilova se može brzo prebacivati ovisno o osobnim ukusima ili sukladno odabranoj unutrašnjosti. Uz određene stavke izbornika, kao što su putno računalo ili potrošnja, vozač sada može odabrati navigacijski prikaz ili ECO prikaz. Ovaj drugi vozača podržava u štedljivoj vožnji.



Središnji zaslon: Multimedijski zaslon iznad središnje konzole također je dostupan u dvije veličine. U kombinaciji s Audio 20 sustavom, uključuje 7-inčni zaslon razlučivosti od 960 x 540 točaka. I ovaj stil prikaza se naziva „Classic". U kombinaciji s Audio 20 sustavom, po prvi puta je dostupan središnji zaslon visoke razlučivosti s 16:9 formatom, dijagonalom od 10,25 inča i razlučivosti od 1920 x 720 točaka (standardno u kombinaciji s opcijskim COMAND sustavom). Kao i u slučaju instrumentne ploče i ovdje su dostupna tri stila prikaza. Ovaj tehnološki napredan režim prezentacije omogućuje intuitivno shvaćanje prikazanih informacija s tim da je jasna i čista grafika popraćena tekstualnim informacijama, na primjer, ispod stavke Izbornik vozila. C-klasa ima na dodir osjetljive kontrole na upravljaču. One reagiraju na pokrete prstiju kao, na primjer, na pametnom telefonu. One vozaču omogućuju kontrolu funkcija instrumentne ploče i cijelog informacijsko-zabavnog sustava bez micanja ruku s upravljača. Još jednu novu značajku predstavlja uporaba DISTRONIC sustava i tempomata izravno preko upravljača. Informacijsko-zabavnim sustavom se može dodatno upravljati preko dodirne površine s kontrolerom (novo: haptičke povratne informacije) na središnjoj konzoli ili uz pomoć LINGUATRONIC glasovne kontrole. Funkcijama vozila, kao što je grijanje sjedala, također se može upravljati glasovnim naredbama. Opcijski head-up prikaz sada se može namjestiti uz pomoć još većeg broja opcija.



Nova C-klasa uključuje najnovije sustave pomoći u vožnji, nudeći vozaču aktivnu podršku i višu razinu aktivne sigurnosti u odnosu na prethodnika. U određenim situacijama C-klasa se može voziti i polu-autonomno. Kako bi to bilo moguće mora pozorno pratiti promet: poboljšani sustav kamere i radara omogućuju joj pregled do 500 m naprijed. Okolinu vozila skeniraju radari s dometom do 250 m naprijed, 40 m u stranu i 80 m unazad, dok je domet kamere do 500 m unaprijed, uključujući 90 m u tri dimenzije. Za funkcije pomoći u vožnji, C-klasa također koristi podatke karata i navigacije. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC sustav, kao dio Driving Assistance paketa, u mogućnosti je vozaču pružiti podršku u raznim situacijama na osnovi informacija s karata i prediktivno podesiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoje, križanja ili kružne tokove. Druge dodatno razvijene funkcije uključuju intuitivni Active Lane Change Assist sustav i Active Emergency Stop Assist kao nove funkcije Active Steering Assist sustava. Nova C-klasa se standardno oprema s proširenim Active Brake Assist sustavom. Ovisno o situaciji, to može pomoći u smanjenju posljedica naleta na sporokretajuća, zaustavljajuća ili zaustavljenam vozila te s pješacima i biciklistima koji prelaze cestu, ili ih čak u potpunosti izbjeći.



ENERGIZING comfort control sustav (opcija) povezuje razne sustave udobnosti vozila. On sustavno koristi funkcije klima uređaja (uključujući mirise) i sjedala (grijač, ventilacija, masaža) kao i svjetlosno i glazbeno raspoloženje te omogućuje specifično okruženje u skladu s raspoloženjem i potrebama vlasnika. To ima pozitivni efekt na blagostanje i performanse vozača. Ovisno o razini opreme, dostupno je maksimalno šest programa. Svi programi traju deset minuta. Oni su vizualizirani na središnjem zaslonu i podržani prikladnom glazbom. U programu je već pohranjeno pet pjesama. Na primjer, ključna funkcija programa „Vitality" je glazba bržeg ritma. Ako je dostupna vlastita glazba, npr. preko Media sučelja, sustav je u pozadini analizira i dodjeljuje je programu na osnovi ritma (bpm). Moguće je aktivirati i individualne funkcije programa. ENERGIZING comfort control sustav također uključuje ambijentalno osvjetljenje, koje je harmonično skrojeno prema svakom individualnom dizajnu prikaza. S 64 boje, opcijski prošireno ambijentalno osvjetljenje nudi mnoštvo individualnih postavki.



C-klasa se standardno oprema s Audio 20 multimedijskim sustavom, uključujući dva USB priključka, čitač SD kartica, Bluetooth priključak i medijsko sučelje. COMAND Online sustav najnovije generacije (opcija) može se pohvaliti 3D navigacijom s tvrdog diska s prikazom topografskih karata, foto-realističnim 3D zgradama i 3D rotacijama karata. Na navigacijskoj karti se prikazuju sveobuhvatne informacije: dodatno na informacije o gustoći prometa u stvarnom vremenu, na primjer, može uključivati Car-to-X poruke upozorenja, informacije o vremenu, benzinskim stanicama, uključujući aktualne cijene goriva i slobodna parkirna mjesta. Uz Concierge uslugu osobnog asistenta (dostupno kao usluga uz pretplatu), Mercedes me connect klijentima na raspolaganju stoji niz individualnih usluga: od rezervacije stola u restoranima i dobivanja naputaka o turističkim rutama, do prikupljanja informacija o kulturnim ili sportskim događajima i slanja odredišta navigacije izravno vozilu.



Mobilni uređaji koji odgovaraju Qi standardu mogu se praktično puniti tijekom vožnje uporabom opcijskog sustava bežičnog punjenja. Površina za punjenje u malom pretincu u prednjem dijelu središnje konzole također je prikladna za velike pametne telefone. Ova funkcija također uključuje multifunkcijsku telefoniju koja dodatno uparuje pametni telefon s vanjskom antenom vozila. Time je vozilo opremljeno za najbolju moguću telefonsku vezu i prijenos podataka. Sada je opcijski dostupan dodatni audio sustav. S devet zvučnika i izlaznom snagom od 225 W (2 x Frontbass s 50 W, svaki od preostalih pet kanala ima snagu od 25 W), sada je pozicioniran između standardnog audio sustava i Burmester® surround audio sustava. Obnovljena se C-klasa u prodaji očekuje u lipnju ove godine.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: mitsubishi fiat punto electric farovi zadnji rabljeni megane mercedes vaneo chevrolet lacceti broj telefona . ford fiesta noviofocus auto-gumeogoodyear insignia test dacija logan produzena koliko ulja ide u motor golf p kimi raikkonen bicikl mitsubishi goodyear m s vw polo karavna hondaecivicztyperr suzuki test the north face chloe fleece ja fiesta rs toyota-prekowrijekeiisprekoamo pritisak u gumama ford c max tojota verso dizel auto presvlake autocommerce gtestvguma test gradskih auta fiesta rs citroen tourer c honda servo ulje semperit osijek street race damir auto gume test bridgestone usporedba: mercedes cla vs e opel diplomat renault scenic test cijena dijelova seat ibiza fiat chroma swiftsport prva lijeva lampa pritisak najbolja opel insignia opc uggbroomeboots,uggbroomebo koliko ulja ide u motor renaul pritisak u gumama ford c max audi zanimljivosti noviaseatsleon