Autokreso
Autokreso
2013-10-16 10:21:21 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Ne, nismo očekivali toliki napredak. Potpuno novi Suzuki SX4 S-Cross 1,6D 4WD utjelovljuje ideju SUV-a u punom smislu riječi te oživljava kvalitete koje su gotovo svi proizvođači zapostavili




Ovako nešto se ne događa često. Suzuki SX4 je godinama čekao svog nasljednika, a sad kad je novi model stigao - u najmanju ruku nas je zatekao. Novi SX4 S-Cross nije pomodan, nije revolucionaran, ali smo se već nakon prve vožnje zapitali - kad smo posljednji put vozili ovakav automobil? Možemo sad debatirati je li ružan ili lijep (i sami smo se našli u tom konfliktu), ali vožnja je otkrila koliko je to nevažno. Neobično, ali podsjetila nas je na starog Subarua Forestera za kojim uvijek zavapimo i požalimo što se takvi auti neće više proizvoditi.

Želite li doznati kakvo je mišljenje o novom Suzukiju SX4 S-Cross
stekao Marko Tomac tijekom prvog testa možete
doznati u
aktualnom broju specijaliziranog magazina
auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima!

Bio je to model koji je lebdio iznad svih neravnina, s onim čvrstim 'njemačkim' osjećajem u volanu i dojmom kao da se ne može strgati. E, baš nam je to prvo palo napamet kad smo krenuli na test novog Suzukija SX4 S-Cross sa 1,6 dizelom snage 120 KS. Iako SX4 S-Cross sa starim Foresterom nema nikakve veze, na njega nas je podsjetila i prozračna kabina s velikim dvodijelnim krovnim prozorom, preglednost i lakoća vožnje. Napokon netko ignorira fensi trendove i uzaludnu personalizaciju, ali nudi sve što treba, i to čini na pravi vozački način. Štoviše, čini to optimizacijom svih dijelova i modernim materijalima. Uz to, tanjim ležajevima i finijim povratnim oprugama i upravo zato SX4 na svaku zadanu komandu reagira toliko puteno.



Novi SX4 S-Cross stiže u segment gdje ima mnogo konkurenata, ali ni jednog pravog - baš kao i njegov prethodnik. Na put mu staju Opel Mokka, Nissan Qashqai, Škoda Yeti, Chevrolet Trax, pa možda čak i Citroën C4 Aircross, Dacia Duster, Mitsubishi ASX... Naravno, nisu sve to nišni rivali, ali svi oni imaju karoseriju oko 4,3 metra, početnog benzinca i dizela koji su tu negdje s novim SX4. Da, imaju to, ali ni jedan nema tako dobru cijenu i osjećaj koji nas je osvojio na prvu. Tijekom testa tri člana redakcije isprobala su novi SX4 i svi su se najprije očitovali na visoku kvalitetu vožnje po gradskim neravninama. Ta solidnost i čvrstoća su u prvom planu, što zapravo i nije neobično jer karoserija je u odnosu na prethodnika ukrućena 25 posto.

Želite li doznati kakvo je mišljenje o novom Suzukiju SX4 S-Cross
stekao Marko Tomac tijekom prvog testa možete
doznati u
aktualnom broju specijaliziranog magazina
auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima!


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: opel agila opel agila test usporedni.testtzadnjirpogonii opel olimpija mazda cosmo sport mazda honda opel vivaro master test opel zafira dijelovi outlander mazda maraton polo sdi porsche design porsche panamera gts pregled kupnje zimski guma pritisak prodani automobili mazda tuning megane coupe redizajnirani seat leon megane dti reli renault aster cijena renault clio dci renault clio sport renault clio storia renault fluence renault grand scenic mercedes a renault megane grandtoure landcruzer wv testkaravana mondeo accord motor show nissan townpod nissan x trail novi vw polo novitet maraton test crosser mastertest srednja klasa octavia testovi opel insignia mazda cx opel opc opel zafira ople astra peugeot eco cup peugeot partner mazda sky polo gti test day