2011-06-16 11:52:28 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Opel Hrvatska i LEI LOU organiziraju modni natječaj na Facebooku




Opel Hrvatska u suradnji s LEI LOU, modnom markom mlade hrvatske dizajnerice Aleksandre Dojčinović, pokreće nagradni natječaj za svoje Facebook fanove. Zadatak sudionika natječaja nazvanog Pret-A-Opel je dizajnirati motiv za ekskluzivnu seriju majica. Dizajn je potpuno prepušten kreativnosti sudionika natječaja, a uvjet je korištenje barem jednog od dvaju elemenata: Opelovog logotipa, ili Opelovog fonta. Natječaj Pret-A-Opel i traje do 10. srpnja 2011., a o pobjedniku će odlučivati tročlani žiri na čijem je čelu Aleksandra Dojčinović. Nagrada za pobjednički rad bit će odjevni predmet iz kolekcije LEI LOU.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: auto katalog hotel dunlop sport reno megane coupe fiat tipo kupnja igoroigor marin bulicic koliko ulja ide u automatski m ante corsa povratak legende slr adac test pouzdanosti megane opeltinsignijapsportssturertci hyundai genesis pritisak u gumama ford escort diskovi kamiona mali dizel cijenaoservisacseatdibiza xenon svjetla fiat panda volkswagen phaeton seatoibizaesc cliootce chevorlet gt golf gte mercedes clx bio dizel golf iii prarada test zimskih guma wwtuareg opel insignija sports turer koliko ulja ide u motor megane lancia kappa a-klasa peugeotlnatjecanje travec tecdrah vectraogts dario konpek sciroccoar lista srama reva huyndai avante prarada test rabljenog golf porcheocayman citroen berling.. uljez nissan x land rover free landler test ljetnih kolekcionarsko izdanje sport-ute bandwagon koliko ulja ide u motor toyota opel insignija%