Autokreso
Autokreso
2010-12-26 20:13:49 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Svojevrsna zamjena za Peugeotove modele 407 i 607 stiže tijekom veljače 2011. godine, dok se mjesec kasnije očekuje SW, odnosno karavansko izdanje


 

Peugeot je na domaćem tlu, na jesenskom salonu automobila u Parizu, predstavio dugo očekivanog pripadnika srednjeg segmenta. Model 508 dolazi kao svojevrsna zamjena za modele 407 i 607, a u domaćim se salonima očekuje tijekom veljače 2011. godine iako su već sada poznate cijene i paleta pogonskih agregata.

 


Peugeot je odlučio model gdje caruju dizelski agregati ponuditi s dva benzinca (1.6 VTi od 120 i 1.6 THP od 156 konja) i četiri dizelska agregata. Početni je 1.6 HDi koji dolazi uz snagu od 112 KS, dok nešto veći, 2.0 HDi model dolazi u izvedbama od 140 i 163 KS. Vrh ponude čini 2.2 HDi od 204 KS koji je dostupan samo uz GT paket opreme za koji je potrebno izdvojiti 283.500 kn. Početni pak benzinac starta sa 172, a dizelaš sa 180 tisuća kuna. Uz nadoplatu od 7 tisuća kuna dobiva se SW odnosno karavansko izdanje.

 


Peugeot 508 broji u duljinu 479,2 cm, u širinu 206,8 te u visinu 145,6 cm uz međuosovinski razmak od 281,7 cm. Model kojime se Peugeot želi suprotstaviti Volkswagenovom Passatu raspolaže prtljažnikom od osnovinih 515 litara (560 l u SW izdanju) proširivih do 1581 litre preklapanjem naslona stražnje klupe.

 

 

 Oprema  Motor  Snaga

 Cijena

 Access  1.6 VTi 120 BVP  120

 172.000 kn

 Access  1.6 HDi 112 FAP BVM  112

 180.000 kn

 Active  1.6 THP 156 BVM  156

 193.400 kn

 Active  1.6 HDi 112 FAP BVM  112

 196.400 kn

 Active  2.0 HDi 140 FAP BVM  140

 208.400 kn

 Allure  1.6 THP 156 BVM  156

 209.500 kn

 Allure  2.0 HDi 140 FAP BVM  140

 224.500 kn

 Allure  2.0 HDi 163 FAP BVA  163

 239.500 kn

 GT  2.2 HDi 204 FAP BVA  204

 283.500 kn

2011-01-24 11:40:24

Volkswagen Passatu je konkurent doslovno svaki model u klasi i to ravnopravan. Ovaj Peugeot je na svom terenu kada je u pitanju dizajn i udobnost i tu Passat nema pristupa. Kad je u pitanju vrhunska vozna dinamika i osjećaj klase više, tada je neprikosnoven Ford Mondeo. A tko želi premuim osjećaj kupit će Mercedes C ili još bolje E. Passat je jako dobar u svemu ali za one koji točno zjanu što hoće, postoje drugi automobili. Pa i ovaj novi Peugeot ima svoju vojsku obožavatelja.

2010-12-29 17:37:23

mislim da on ne može biti konkurencija passatu ama baš u ničemu osim u cijeni


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: llllredba golf robert bosch honda fr-v b-max polovnitautomobili atmosferskibenzinac limarija skoda octavia honda fr-v jeepawranglerdunlimited honda fr-v misano crvena honda fr-v alfa romeo gt mlandmcruzer subaru legacy euro standart the north face gtx xcr hiking test imskih guma test ford s-max coach fordafocusdrs nova panda cjenikozamjenskihsdijelovagza favorit kymco grand dink chevrolet motornouljezaopelmeriva bmw i fiat koliko ulja ide u moto lsuzuki verso subaru br-z fix it pro xtr vdostest mazdalahonda zvukgmotora katalizator za polo clasio passat cv e coupe mitsubishitgalant citroenberling opel tuning show karlovac and verso chevrolet cruze nissan juke dijelovi kiazri marea bfgoodrich citroen pariz prprema opel sestonelementodlamborghini