Autokreso
Autokreso
2015-08-26 09:14:39 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Već ovog vikenda kreće zanimljivo natjecanje za koje je francuska momčad pripremila dva automobila, a što će biti odlična priprema za reli Dakar 2016.




Peugeot 2008 DKR se prvi put vraća u natjecanje od nastupa na reliju Dakar održanom prošloga siječnja. Za nastup na reliju Put svile u Kini (29. kolovoza - 11. rujna), koji prolazi kroz neke od najveličanstvenijih kineskih cesta, prijavljena su dva automobila.



Momčadi Peugeot Total predstoji putovanje kroz zemlju koja je trenutačno najveće tržište za marku. Sudjelovanje u toj utrci, koja se u početku zvala Veliki reli Kine, jedan je od najvažnijih elemenata napornih priprema momčadi za reli Dakar 2016. Automobili će biti u rukama dviju posada koje čine isključivo francuski vozači. Jednu posadu čine Stéphane Peterhansel i Jean-Paul Cottret, a drugu Cyril Despres i David Castera. Obje posade spremne su na izazove zahtjevnog rasporeda utrke koja prolazi kroz dijelove koji odišu poviješću.



Interna je oznaka ova dva modela - 2008 DKR 2015+. Primijenjene su brojne preinake razvijene na temelju iskustava stečenih na ovogodišnjem reliju Dakar na kojemu je Peugeot sudjelovao prvi put nakon 25 godina. Najveće preinake doživjeli su ovjes i motor, a na automobil su postavljene i nove Michelinove gume koje spajaju vrhunske performanse i manju masu, bez negativnih utjecaja na njihovu izdržljivost.



Ova specifikacija prijelazna je inačica koja pruža uvid u automobil koji će se uhvatiti ukoštac s relijem Dakar 2016. Uključuje brojne dijelove ispitane u sklopu niza testiranja u Maroku početkom godine. Međutim, momčad Peugeot Total potpuno je svjesna činjenice da ništa ne može zamijeniti utrkivanje na stazi pa je prijavljivanje dvaju automobila za reli Put svile u Kini važan korak u razvojnom programu Peugeota 2008 DKR. U međuvremenu će, na drugoj strani svijeta, Carlos Sainz marljivo raditi na 2008 DKR za 2016. godinu!



'Reli Put svile u Kini bit će generalna proba za Dakar u nešto manjem obujmu', rekao je jedanaesterostruki pobjednik relija Dakar i debitant na reliju Put svile Stéphane Peterhansel. 'Taj reli značajan je jer je najdulji test koji ćemo provesti, a usto nam omogućuje i kopiranje rasporeda i uvjeta koji nas očekuju u Južnoj Americi. Neke su ceste također prilično slične.'



Cyril Despres, koji je prošle godine u 41. godini života svojoj karijeri udahnuo nov život, vjeruje da će mu iskustvo stečeno u Kini pomoći upoznati se s natjecanjem na četiri kotača nakon fantastične karijere - i pet pobjeda na reliju Dakar - na motociklima. Također to smatra prilikom da se privikne na rad s novim suvozačem, Davidom Casterom, koji se također mora priviknuti na novu ulogu...



'Još uvijek imam mnogo naučiti o vožnji automobila na reliju Dakar, a David ima još i više', komentirao je Cyril Despres. 'S tim u vezi, mislim da je dobro da si međusobno pomažemo i zajedno učimo. Morat ćemo se zajedno razviti kao posada i imam potpuno povjerenje u njega.'



Međutim, David Castera nije novak u svijetu relija. I sam se više puta natjecao u reliju Dakar na dva kotača, a osobni mu je rekord treće mjesto ostvareno 1998. 'Nikad nisam mislio da ću biti Cyrilov suvozač', rekao je. 'Kad je to predložio mislio sam da se šali. To je samo drugi način pokazivanja natjecateljskog duha, a toga sam oduvijek imao. To je novi izazov i jedva čekam...'



Reli Put svile u Kini počinje u Xi'anu, otprilike 1000 kilometara jugozapadno od Pekinga. To je nekadašnji glavni grad Kine (tada je bio poznat kao Chang'an) i poznat je kao mjesto u kojemu je zakopano 6000 vojnika od terakote u punoj veličini. Ruta, koju je osmislio nekadašnji pobjednik relija Dakar i organizator Hubert Auriol, posade će kroz suhe pustinje i visoke pješčane dine odvesti do Kineskog zida. Ruta prati i kretanja Marka Pola kroz planinska područja i guste šume. Ukupna udaljenost od 6500 km podijeljena je na 13 etapa i prolazi kroz pet različitih provincija: Shaanxi, Ningxia, Unutarnju Mongoliju, Gansu i Xinjiang.



Za momčad Peugeot Total i Red Bull utrka će biti važan test, objašnjava direktor odjela Peugeot Sport Bruno Famin: 'Primarni cilj natjecanja u kineskom reliju nastavak je razvoja automobila i testiranje nekih novih dijelova u natjecateljskom okruženju. Istodobno je Kina i iznimno važno tržište marke, stoga nećemo odbiti priliku da se iskažemo u ovom veličanstvenom okruženju.'



Podaci o utrci:

30. kolovoza: SS1 (Xi’An – Zhongwei, 102 km). Najveća visina: 1934 m Tvrda podloga / Pijesak s kamenim dionicama
31. kolovoza: SS2 (Zhongwei – Alxa Zuoqi, 63 km). Najveća visina: 1500 m 10 % pijesak.
1. rujna: SS3 (Alxa Zuoqi – Alxa Zuoqi, 153 km). Najveća visina: 1400 m 10 % pijesak.
2. rujna: SS4 (Alxa Zuoqi – Eji Naqi, 204 km). Najveća visina: 1680 m Nabijena zemlja (70 %) / pijesak (30 %)
3. rujna: SS5 (Eji Naqi – Alxa Youqi, 272 km). Najveća visina: 1600 m Nabijena zemlja / rastresita podloga / nabijena zemlja / pijesak.
4. rujna: SS6 (Alxa Youqi – Alxa Youqi, 202 km). Najveća visina: 1800 m Pjeskovita podloga / nabijena zemlja / pijesak i dine.
5. rujna: SS7 (Alxa Youqi – Alxa Youqi, 237 km). Najveća visina: 1750 m Pješčane jaruge / nabijena zemlja
6. rujna: SS8 (Alxa Youqi – Zhangye, 167 km). Najveća visina: 1600 m 100 % pijesak i dine.
7. rujna: SS9 (ujutro: odmor / Zhangye – Zhangye Desert Park, 2 km). Najveća visina: 1600 m Nabijena zemlja / rastresita podloga / nabijena zemlja / pijesak.
8. rujna: SS10 (Zhangye – Jiuquan, 176 km). Najveća visina: 1900 m Nabijena zemlja / pijesak
9. rujna: SS11 (Jiuquan – Dunhuang, 244 km). Najveća visina: 1700 m Brza nabijena podloga / kamenje / pješčane jaruge
10. rujna: SS12 (Dunhuang – Dunhuang, 222 km). Najveća visina: 2500 m Pijesak 50 % / nabijena zemlja 50 %
11. rujna: SS13 (Dunhuang – Dunhuang, 162 km). Najveća visina: 2500 m, šljunak / jaruge / pijesak / oluja

Ukupna duljina utrke: 2206 kilometara
Ukupna duljina: 5656,13 kilometara (uključujući vožnju cestom do staze)



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: opel rak gume dimenzije prometne nezgode sa neregistri zimskemgumeshondayaccord ford s- max subaru outback test suv auti on board camerea test kvalitete dizel goriva koliko ulja ide u motor audi r cijene novih automob koje ulja ide u motor seat pritisak u gumama ford focus m gorestextjackets,northrfacexgo turagetest emil frey kabrio koliko ulja ide u motor audi twintop retrovizori problemi s rextonom koliko ulja ide u mercedes ec uggiclassicwshortepaisley,fugg darinjanko gume winter giuliettaiklubalfisti novitpolo koliko ulja ide u motor audi test rabljenog nissan qashqai test goriva dizel koliko ulja ide u motor audi testthjundaiaelantra womens ugg boots,cheap womens toyota auris hsd opelrcorsaczadnjiibranik c crosser benzin ili dizel kia sportage opelastrahatchback afa romeo mito renault megan rs red bull mercedesueicabrio test rabljenog nissan qashqai ovo su heroji streetracea promjena klinastog remene daewo leganza reno klio hondaaaccordatest yourashoppinghcarti--turbofire testiautosjedalicapferari izbor auta godine