Autokreso
Autokreso
2018-02-02 19:30:00 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Mercedes je Amsterdamu novinarima pokazao novu generaciju predstavnika u kompaktnom segmentu, a koji na proljeće stiže i u prodaju




Zahvaljujući 30 mm dužem međuosovinskom razmaku i 14 mm širem tragu prednjih kotača, ali i poboljšanom ovjesu, nova A-klasa donosi više užitka tijekom vožnje. Novi je model dodatno narastao. Osigurava više prostora za ramena (+9/+22 mm naprijed/straga), za laktove (+35/+36 mm) i glavu (+7/+8 mm), kao i lakši ulazak na stražnja sjedala. Sa 370 litara, prtljažnik je 29 litara veći nego kod prethodnog modela, i više iskoristiv. Dodatno, poboljšana je sveobuhvatna vidljivost smanjenjem obloga nosača krova za približno deset posto.



Iako to tako ne izgleda izvana, A-klasa je model s kojem u Mercedesu žele postaviti neke nove standard i trendove u kompaktnom segmentu. Kad sjednete za upravljač ispred vas su dva zaslona, s dijagonalom od 10,25 inča (26 cm) svaki, a koji se spajaju ispod zajedničkog staklenog pokrova (osim u slučaju osnovne izvedbe s dva 7-inčna zaslona) kako bi formirali samostojeći široki kokpit. Taj avangardni stil prednje ploče i kokpit bez pokrova instrumenata stvaraju jedinstvenu arhitekturu. Opcijski su dostupni ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje i osvijetljenim ventilacijskim otvorima s izgledom turbine. Zanimljivo...



Tu je i novi multimedijski sustav MBUX - Mercedes-Benz User Experience, a koji donosi i mogućnost učenja zahvaljujući umjetnoj inteligenciji i mogućnosti prilagođavanja. Sveobuhvatna kontrola preko dodirnog zaslona, dodirne površine (opcija) na središnjoj konzoli te dodirnih tipki na upravljaču. Inteligentna glasovna kontrola s uporabom prirodnog govora i aktiviranjem uporabom izraza 'Hej, Mercedes' (opcija). Prikaz navigacije s tehnologijom proširene stvarnosti (opcija), nove Mercedes me usluge...



Tu je gomila sigurnostih asistenata i uređaja, A-klasa sada, u određenim uvjetima vožnje, po prvi put ima mogućnost voziti poluautonomno.



Ponudu motora činiti će novi četiricilindrični benzinski motor M 282 (zapremina 1,4 l, snaga i moment do 120 kW i 250 Nm) s funkcijom gašenja cilindara (početno u kombinaciji sa 7G-iDCT mjenjačem) i inovacijama kao što su delta oblik glave cilindara, NANOSLIDE i Eco-Tough premaz, filtar benzinskih čestica, novi 7G-DCT mjenjač s dvostrukom spojkom...



Tu je i novi dvolitreni četiricilindrični benzinski motor M 260 (snaga i moment do 165 kW i 350 Nm) s CONICSHAPE (tretman stjenki cilindara) i CAMTRONIC (namještanje bregaste osovine usisnih ventila) tehnologijama. Za ljubitelja dizelaša pripremljen je 1,5litreni motor OM 608 (snaga i moment do 85 kW i 260 Nm) s AdBlue tehnologijom, poboljšanim turbo punjačem, međuhladnjakom i smanjenom masom.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: smart suszki clio dci hondapcrv.test opel corsa gsi djelovi citroensuw ivana auto hold honda civik testoautoagumaetigar vwgpoloitsi elektro dacia zimskaogumaodunlophsprwinterar zimskeogumewtestovi uporedni test malih auta kadett hrvatski kraljevi prerada fiat ducato farovi seat cordoba nisan note getriba ulje vinjete kvcaliteta goriva test kia ceed dizel audi astra biturbo mercedes glc novi vw polo pala vectra test juke nova c-klasa chevrolet.cruze mazdaepremacy testzimskegume test rabljenog audi allroad tfsi nissan amortizeri honda cr-v dacia daster yarispmaraton suzuki ceoss apexdbionic,north cliouwilliams kia ceed crdi golf dva mitsubishi space star test rabljenog hyundai motorno ulje za ford focus diz buggy mercedeseboklasa