Autokreso
Autokreso
2018-02-02 19:30:00 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Mercedes je Amsterdamu novinarima pokazao novu generaciju predstavnika u kompaktnom segmentu, a koji na proljeće stiže i u prodaju




Zahvaljujući 30 mm dužem međuosovinskom razmaku i 14 mm širem tragu prednjih kotača, ali i poboljšanom ovjesu, nova A-klasa donosi više užitka tijekom vožnje. Novi je model dodatno narastao. Osigurava više prostora za ramena (+9/+22 mm naprijed/straga), za laktove (+35/+36 mm) i glavu (+7/+8 mm), kao i lakši ulazak na stražnja sjedala. Sa 370 litara, prtljažnik je 29 litara veći nego kod prethodnog modela, i više iskoristiv. Dodatno, poboljšana je sveobuhvatna vidljivost smanjenjem obloga nosača krova za približno deset posto.



Iako to tako ne izgleda izvana, A-klasa je model s kojem u Mercedesu žele postaviti neke nove standard i trendove u kompaktnom segmentu. Kad sjednete za upravljač ispred vas su dva zaslona, s dijagonalom od 10,25 inča (26 cm) svaki, a koji se spajaju ispod zajedničkog staklenog pokrova (osim u slučaju osnovne izvedbe s dva 7-inčna zaslona) kako bi formirali samostojeći široki kokpit. Taj avangardni stil prednje ploče i kokpit bez pokrova instrumenata stvaraju jedinstvenu arhitekturu. Opcijski su dostupni ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje i osvijetljenim ventilacijskim otvorima s izgledom turbine. Zanimljivo...



Tu je i novi multimedijski sustav MBUX - Mercedes-Benz User Experience, a koji donosi i mogućnost učenja zahvaljujući umjetnoj inteligenciji i mogućnosti prilagođavanja. Sveobuhvatna kontrola preko dodirnog zaslona, dodirne površine (opcija) na središnjoj konzoli te dodirnih tipki na upravljaču. Inteligentna glasovna kontrola s uporabom prirodnog govora i aktiviranjem uporabom izraza 'Hej, Mercedes' (opcija). Prikaz navigacije s tehnologijom proširene stvarnosti (opcija), nove Mercedes me usluge...



Tu je gomila sigurnostih asistenata i uređaja, A-klasa sada, u određenim uvjetima vožnje, po prvi put ima mogućnost voziti poluautonomno.



Ponudu motora činiti će novi četiricilindrični benzinski motor M 282 (zapremina 1,4 l, snaga i moment do 120 kW i 250 Nm) s funkcijom gašenja cilindara (početno u kombinaciji sa 7G-iDCT mjenjačem) i inovacijama kao što su delta oblik glave cilindara, NANOSLIDE i Eco-Tough premaz, filtar benzinskih čestica, novi 7G-DCT mjenjač s dvostrukom spojkom...



Tu je i novi dvolitreni četiricilindrični benzinski motor M 260 (snaga i moment do 165 kW i 350 Nm) s CONICSHAPE (tretman stjenki cilindara) i CAMTRONIC (namještanje bregaste osovine usisnih ventila) tehnologijama. Za ljubitelja dizelaša pripremljen je 1,5litreni motor OM 608 (snaga i moment do 85 kW i 260 Nm) s AdBlue tehnologijom, poboljšanim turbo punjačem, međuhladnjakom i smanjenom masom.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: sandero novi bikini djevojke fiat combinato jack daniels christian.louboutinsfastenhlea nissan hi-cross fiatosedici tesla s hrvatski tunirani automobili o renaultscenic seat cordoba vario xenon test vw shjaran suzuki igra test imskih guma ugg classic tall boots paisley chevrolet spark giuletta test koliko ide ulja u motor fiat b fiat dino pritisak u gumama fiat punto s suzukisx civic antara silvio rodriguez polo vs clio citroen jumpy renault coupe eveningdresseswholesale,whol najveci auto selenblokovi;selectdbms_pipe pritisak u gumama renault clio pritisak u gumama renault clio opel vectra b novi focus karavan renac honda frv atmosferski benzinac vrsta or usporednixtestmljetnihaguma koliko ulja ide u motor golf koliko ulja ide u motor golf yaris maraton test koliko ulja ide u motor golf rabljeni mitsubishi carisma koliko ulja ide u motor golf seatjleonsfr odrzavanje toyote aygo ww up koliko ulja ide u motor audi o mercedeslcdi alufelge