2014-03-21 08:47:47 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

I u drugoj generacija nastavljena je suradnja s Renaultom, odnosno modelom Traffic




Novi Opel Vivaro spaja funkcionalnost lakog gospodarskog vozila s udobnošću i dizajnom osobnog automobila. Druga generacija tog Opelova modela ima novi, privlačan izgled koji upotpunjuju nove tehnologije te razne praktične i inovativne elemente ispod poklopca motora, gdje se nalaze dizelski motori koji osiguravaju snažnu vuču uz napredni BiTurbo pogon. Budući da se prodaje u oko 50.000 primjeraka godišnje, na Vivaro otpada nešto više od 10% ukupnog europskog tržišta srednje velikih kombija. U Hrvatskoj taj postotak je još povoljniji i Vivaro je u 2013. ostvario tržišni udio od 34% i uvjerljivo je prvi u svom segementu.



'Nakon 13 uspješnih godina na tržištu, novi Vivaro smo željeli učiniti još privlačnijim uz istovremeno daljnje podizanje razine njegovih ključnih funkcionalnih sposobnosti', rekao je Mark Adams, Opelov potpredsjednik dizajna, opisujući postignuća dizajnerskog tima. 'Novi Vivaro krase umjetnička skulpturalnost i njemačka preciznost s elegantnim skulpturalnim elementima dizajna, robusnim proporcijama i premium detaljima. To mu daje oštriji i profinjeniji karakter, čineći ga savršenom 'vizitkom' na kotačima.' I ova generacija pripremljena je u suradnji s Renaultom, odnosno ima brata blizanca u modelu Traffic.



Prednja su svjetla smještena u crna kućišta visokog sjaja s umetnutim kromiranim detaljima koji naglašavaju dojam luksuza. Svjetla za dnevnu vožnju dolaze u prepoznatljivom Opelovu dizajnu u obliku krila te su dostupna s modernom i blještavom LED tehnologijom, pa Vivaro izgleda doista prepoznatljivo. U svoj eleganciji, sa širokim prednjim dijelom i čistim, praktičnim stražnjim dijelom, Vivaro jasno odaje dojam robusnosti koju kupci traže od kombija namijenjenog svakodnevnom korištenju. Bočni dio karoserije uvodi umjetničku skulpturalnost u segment kombija uz prepoznatljiv Opelov dizajnerski element oštrice koji se proteže od vanjskih retrovizora do stražnjih blatobrana u stilu kakav se može vidjeti na liniji Insignia i modelima Astre GTC.



Ovisno o tome kako će se Vivaro koristiti - kao robusni kombi, reprezentativno poslovno vozilo ili udoban automobil za veći broj putnika - kupci će moći birati između tri razine opreme i dizajna karoserije. Osim toga, paleta boja novog Vivara sastoji se od čak jedanaest standardnih boja uz pet običnih i šest dvoslojnih metalik boja karoserije. Od samog dolaska na tržište bit će dostupne dodatne boje za vozila s posebnom namjenom, pa će kupci moći naručiti novi Vivaro s izgledom koji će savršeno odgovarati svakoj djelatnosti i raznim gospodarskim potrebama. Svestrani Vivaro pravo je vozilo za gotovo svaku namjenu koja može zatrebati kupcu. Novo izdanje nastavlja uspješan koncept različitih varijanti te je dostupan u različitim konfiguracijama: u dvije ukupne duljine i dvije visine, kao furgon, klasični kombi, kombi sa dvostrukom kabinom i minibus. Ustvari je novi Vivaro sada još prikladniji za potrebe prijevoza nego njegov prethodnik jer je u obje duljine - a prva je verzija duga oko pet metara, dok druga tome dodaje 40 cm - gotovo 22 cm dulji, nudeći tako dodatni prostor zamjetan i u unutrašnjosti te otvara nove mogućnosti prijevoza koje dosad nisu bile moguće.



Novi Vivaro savršeno je svestrano i snažno radno vozilo i zahvaljujući svojoj modernoj pogonskoj tehnologiji. Dolazi s posve novim turbo dizelskim motorima: 1.6 CDTI kao i naprednim 1.6 BiTurbo CDTI motorom sa sekvencijalnim turbopunjenjem i sustavom dvaju intercoolera. Taj motor opremljen dvama turbopunjačima koji rade istovremeno kombinira izvrsne performanse s velikim uštedama u potrošnji goriva. Prema mjerenjima u standardnom testnom ciklusu utrošak goriva s novim turbodizelskim motorima smanjen za više od litre, što je u slučaju snažnijeg BiTurba čak manje 6 litara dizela na 100 km (preliminarni podaci). S takvom prosječnom potrošnjom, novo Vivara svrstalo se u sam vrh klase po prosječnoj potrošnji.



Najveći broj raznolikih izvedbi novog Opel Vivara dolazi iz tvornica u Lutonu, u Velikoj Britaniji. Tu s proizvodne trake od 2001. godine silaze različite verzije Opelova/Vauxhallova najprodavanijeg lakog gospodarskog vozila razvijenog u suradnji s Renaultom. Do danas je proizvedeno gotovo 600.000 primjeraka tog vozila. Godine 2009. pri tvornici je otvoren i centar za konverziju vozila za specijalizirane varijante poput modela s dvostrukom kabinom ili sandučara. S dolaskom nove generacije Vivara ovaj odjel dodatno će proširiti svoje proizvodne aktivnosti. To će pak omogućiti tvorničku ponudu novog Vivara u raznim konverzijama i proširenje općenitih mogućnosti tog modela za vrlo specifične profesionalne primjene. Naravno, sve izmjene podliježu strogim Opelovim standardima kvalitete.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: motorno ulje za opel insignija isplativostdizela jaguarexf suzukiignis opel vivaro mastertestu srednje klase micubisi christian.louboutinomaryjjanes cliowilliams dizel najbolji fiat prizma kiaoprocceed kompakt suv master test chevroletclacetti cjenikzamjenskihdijelovaza mb e najbolji benzin koji vw polo r wrc euro standart dacia test motorno ulje za opel insignija mitsubishi lancer evolution test rabljenog volvo opel vivaro mazdapskyactivmdiesel passattcc opel corsa opc prednji difuzor test dizela audi rs palomapicassohammeredring- miata navigacija za opel mokku x koliko ulja ide u motor astra grandnpicasso camaro vwatouareg kiapceedtubrzanje pritisakugumamarenaultclio topelasignumtsportsltourer fiat spider evo magazin koliko ulja ide u motor audi moderna tzcoteretnauvozila markottomac kiaiserviswzadar koliko ulja ide u motor opela cijena radnog sata the north face pants : zen car test rabljenog volvo test kvaliteta