Autokreso
Autokreso
2012-05-29 08:12:21 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Novi Opelov SUV sa sustavom FlexFix može ponijeti do tri bicikla, a ne otežava pristup prtljažniku niti kada je u punoj funkciji




Opelov posve novi SUV Mokka bit će dostupan s nadograđenom, drugom generacijom nosača bicikala FlexFix koji sada može ponijeti do tri bicikla. Ovaj sustav integriran je u stražnji odbojnik vozila pa je tako uvijek na dohvat ruke. Čak i kada su na njemu bicikli, nosač FlexFix može se nagnuti tako da se poklopac prtljažnika lako otvara i nije teško pristupiti predmetima u prtljažniku. Nešto kasnije tijekom godine, kako će se približavati službeno tržišno predstavljanje, ovaj mali SUV ponudit će još više mogućnosti za pohranu jer će dobiti i dodatni FlexFix nosač. Da je na Mokku montirana standardna verzija sustava FlexFix, ovaj bi automobil mogao ponijeti tek jedan bicikl. No u usporedbi s prvom generacijom, druga generacija nosača FlexFix može ponijeti dodatnih 10 kg - ukupno njih 30. Druga generacija FlexFixa sada je dostupna s adapterom na koji je moguće smjestiti još dodatna dva bicikla. Ukupna nosivost s tri bicikla iznosi 60 kg.



Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji nudi posve integrirani sustav nosača bicikla koji je uvijek na dohvat ruke. Ovim je nosačem iznimno jednostavno upravljati i može ga se prilagoditi ručno, bez potrebe za alatom. Bicikli se učvršćuju posebnim držačima obloženim gumom, a sustav nosača može se zaključati tako da su bicikli zaštićeni od krađe kada je Mokka parkirana. Čak i kad su bicikli na njemu, sustav FlexFix druge generacije može se nagnuti pa se poklopac prtljažnika vrlo lako otvara te se jednostavno i brzo pristupa Mokkinu prtljažniku.



Druga velika prednost Opelova sustava FlexFix u usporedbi s uobičajenim nosačima bicikala je da ga je lako dosegnuti pa ga time krasi izvanredna ergonomičnost. Za razliku od ostalih sustava, kao što su krovni nosači kod kojih morate bicikl dići iznad glave, sa sustavom FlexFix ne naprežete leđa. Još jedna prednost FlexFixa nad sustavima krovnih nosača je da s njim vozilo nije podložno ograničenju brzine od 120 km/h jer su bicikli smješteni straga.



Zahvaljujući svojoj dužini od 428 cm, u Mokku se može udobno smjestiti petero putnika. Osim s prednjim (FWD) pogonom, dolazi i s tehnologijom pogona na sve kotače (AWD) radi boljeg držanja podloge i upravljanja na neasfaltiranim cestama. Predviđena su tri motora, a kada su opremljeni ručnim mjenjačem tu je i Start/Stop sustav. Ponuda benzinskih motora sastoji se od atmosferskog 1,6-litarskog motora sa 115 KS i 155 Nm te 1,4-litarskog Turbo motora sa 140 KS i 200 Nm. Što se dizelske ponude tiče, tu je 1.7 CDTI turbo dizelski motor sa 130 KS i 300 Nm okretnog momenta.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: dacija logan produzena a-klasa opel vectra gts test vwrbeetle test guma kompresor injektora novi focus honda fr-v ibizafr test auto gume kleber dinaxer porsche panamera cijene novi renault koleos sajla sjedala specials:louisvuittonhandb koliko ulja ide u motor ford clio williams prednja obloga fiat grande punto lijetne gume camaro ss bregasta osovina autolim skodaafabijartest rabljena pritisak u gumama renault clio servisi b-max jimmy choo boots : christian l rabljenitautomobili ravnanjefelgi testovi fordfocuselectric italija koliko ulja ide u mercedes c k opel olimpija roomsteravsalogan kvarovi renault megane generation koliko ulja ide u motor ford starost gume toyotaryarisvvsisuzukiaswift xenonasvjetlaerenault koliko ulja ide u motor golf passat highline audikquattroaconcept gradski automobili klik opeliampera roomster-.logan toyota starlet uggbootsrabbitfurchestnut raylly