Autokreso
Autokreso
2017-05-05 09:54:53 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Nova generacija BMW-ove serije 1 bit će postavljena na UKL2-platformu s prednjim pogonom, a na tržištu će se pojaviti za dvije godine. Cilj je jasan - Jedinica unatoč promjeni koncepta mora ostati najdinamičniji automobil u klasi




Top-izvedbu M140i pokretat će četverocilindarski turbak potpomognut
elektromotorom, a za više detalja potražite aktualni
broj magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Od pojave aktualne treće generacije serije 1 koja je postavljena na UKL2-platformu s prednjim pogonom, ljubitelji bavarske marke proriču njezino 'potonuće'. Pretjerano? Iz Münchena je stigao vrlo jasan odgovor: ‘U slučaju Minija smo dokazali da prednji pogon i užitak u vožnji mogu funkcionirati kao skladna cjelina.’ U principu ova tvrdnja stoji, no ne može se primijeniti na aktualnu generaciju. Jer primjerice, vozači Minija JCW-a napokon su sretni što opuštenije i ugodnije mogu svladavati dulje rute. Je li BMW pred sličnim preobražajem kao i Mini? Mora li se suočiti s izazovima poput veće praktičnosti te boljom uporabom u svakodnevici, kao i smanjenjem vozne dinamike? Serija 2 Active i Gran Tourer te X1 - koji su svi odreda postavljeni na UKL2-platformu - daju naslutiti da će BMW krenuti u tom smjeru.



No, isto tako BMW je kod buduće serije 1 postavio vrlo jasan cilj - i dalje mora biti ispred Mercedesa A-klase i Audija A3 - osobito ako se voze zavojitom magistralnom cestom. No, brojni stručnjaci slažu se da će s ovom UKL-platformom tako nešto biti teško izvedivo. Glavni problem - neravnomjerna raspodjela mase! Primjerice, aktualna serija 2 na prednju osovinu pritišće sa 58 posto mase, što neminovno dovodi do podupravljanja. A opet, korekcije na ovjesu smanjuju stabilnost na pravcu i komfor... Dakle, inženjere u BMW-u čeka dosta posla. Bilo kako bilo, već sada je poznato da će se iduća generacija serije 1 na tržištu pojaviti za dvije godine te da će biti postavljena na kraću verziju spomenute arhitekture čiji je međuosovinski razmak 2670 mm.



Top-izvedbu M140i pokretat će četverocilindarski turbak potpomognut
elektromotorom, a za više detalja
potražite aktualni
broj magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama mercedes spr rangekroveresupercharged koliko ulja ide u motor fiat d gradskacmalalauta dijelovi za seat altea xl goodryear test kvalitete dizel goriva libero auto motor i sport katalog peu cjenik dijelova renault laguna gradskacmalalauta grijano prednje staklo ford true motrio auto gume test toyota celicia toyota urban crruiser a line empire waist tube top l koliko ulja ide u motor opel a jazzhonda sportska daewoo matiz clio iv opelsinsignija% usporedni.testvalfasromro opel kadett c vw golf-vodic za kupnju kristijan opelrinsignija% opelinsignija%.. opelinsignija% koliko ulja ide u motor bora tiffany earrings,tiffany silve test mini cooper rabljeni opeliinsignija% testrautojgumastigar suzukisamurai micro nissan opel insignija% coach outlet store new% motorno ulje honda acord suzuki akcija opel insignija%.. honda accord blue suzuki akcija usporedniitesttgolfova opel insignija%.. suzuki akcija opel insignija%.. kvaliteta dizela suzuki akcija