Autokreso
Autokreso
2017-05-05 09:54:53 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Nova generacija BMW-ove serije 1 bit će postavljena na UKL2-platformu s prednjim pogonom, a na tržištu će se pojaviti za dvije godine. Cilj je jasan - Jedinica unatoč promjeni koncepta mora ostati najdinamičniji automobil u klasi




Top-izvedbu M140i pokretat će četverocilindarski turbak potpomognut
elektromotorom, a za više detalja potražite aktualni
broj magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Od pojave aktualne treće generacije serije 1 koja je postavljena na UKL2-platformu s prednjim pogonom, ljubitelji bavarske marke proriču njezino 'potonuće'. Pretjerano? Iz Münchena je stigao vrlo jasan odgovor: ‘U slučaju Minija smo dokazali da prednji pogon i užitak u vožnji mogu funkcionirati kao skladna cjelina.’ U principu ova tvrdnja stoji, no ne može se primijeniti na aktualnu generaciju. Jer primjerice, vozači Minija JCW-a napokon su sretni što opuštenije i ugodnije mogu svladavati dulje rute. Je li BMW pred sličnim preobražajem kao i Mini? Mora li se suočiti s izazovima poput veće praktičnosti te boljom uporabom u svakodnevici, kao i smanjenjem vozne dinamike? Serija 2 Active i Gran Tourer te X1 - koji su svi odreda postavljeni na UKL2-platformu - daju naslutiti da će BMW krenuti u tom smjeru.



No, isto tako BMW je kod buduće serije 1 postavio vrlo jasan cilj - i dalje mora biti ispred Mercedesa A-klase i Audija A3 - osobito ako se voze zavojitom magistralnom cestom. No, brojni stručnjaci slažu se da će s ovom UKL-platformom tako nešto biti teško izvedivo. Glavni problem - neravnomjerna raspodjela mase! Primjerice, aktualna serija 2 na prednju osovinu pritišće sa 58 posto mase, što neminovno dovodi do podupravljanja. A opet, korekcije na ovjesu smanjuju stabilnost na pravcu i komfor... Dakle, inženjere u BMW-u čeka dosta posla. Bilo kako bilo, već sada je poznato da će se iduća generacija serije 1 na tržištu pojaviti za dvije godine te da će biti postavljena na kraću verziju spomenute arhitekture čiji je međuosovinski razmak 2670 mm.



Top-izvedbu M140i pokretat će četverocilindarski turbak potpomognut
elektromotorom, a za više detalja
potražite aktualni
broj magazina  auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test toyota avensis golfu-opetaplus digitalni okvir metalik auto delovi octavia rs octavia suzukialto latitude elektronskipodizaci kvar motora automobila twingo rs audi quattro hibridi koliko ulja u motor fiat punt toyota avalon konfigurator christian louboutin black pyth elektro turbopunjac elektro christian.louboutintstrappyrpl gume continental cjeniktdijelovaczaivwgpassatac testminicooperrabljeni seat ibica grijano fiesta cruz automobil fiat stilo selen autoesjedalica jetsforce dieseltgoriva cheap cordless headsets for ph golf tsi eurorap test mercedes cls coach handbag - all dark brown einze drose klapne peugeotsbipper cvek hinridni turbo prvi test alfa romeo ljetna guma voznjanaplin kolicina unja u motor vw polo gt radnoemjesto isplativostplina australia ugg classic argyle k zovplanina renault megane generation iii napad vwlgolf