Autokreso
Autokreso
2017-02-13 14:15:27 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Osjeti li se razlika i hoće li benzinci uspjeti, pitanje je koje se logički nameće. Naglasak se stavlja na trocilindarski jednolitreni te 1,5-litreni TSI model




Nije riječ o Golfu 8 već o 'update' izvedbi, jedva vidljivom blagom redizajnu Golfa 7 kojeg je naš Marko Tomac otišao isprobati na svjetsku prezentaciju na Palma de Mallorci. Dizelski TDI motori više nisu tema, iako će se i dalje nalaziti u ponudi, već se inženjeri smješkaju iza 1,0 trocilindarskog TSI turbobenzinca i novog 1,5 TSI turbaka. Pogotovo iza većeg koji razvija 150 KS i koji bi trebao biti toliko dobar da preokrene tradiciju 'Golfova dizelaša'. Može li biti toliko dobar da kralja štedljivosti i afera 1,6 TDI istisne s trona najpoželjnije kupnje? Doznajte uskoro kad ćemo objaviti i cijene. Također, pitajte što vas zanima!



Benzinci od pojave direktnog ubrizgavanja pokazuju potencijal da postanu ubojice štedljivih i skupih dizela. Kratko i jasno: dizelska tehnologija potrebna za postizanje ekoloških normi postala je preskupa, pa dizeli proizvođačima više nisu toliko isplativi! Isto vrijedi i za TDI agregate, a - vjerujte nam - novi 1,5 TSI sa 150 KS je po svemu bolji od 1,6 TDI, pa i 2,0 TDI motora. Nakon vožne po zavojima Mallorce nikad više ne bi preporučio dizela ispred benzinca u Golfu. Navikli smo se na njih, a realno je da su teški i vrlo uskog radnog područja, pa i naporni ako ih usporedite sa 1,5 TSI turbakom. Uostalom, razmislite - smije li si Volkswagen usred dizelske afere dopustiti još i benzinski gaf. Naravno ne! Ovo je morao biti savršen motor i gotovo da jest!

Detaljnije o obnovljenom Volkswagen Golfu možete pročitati u novom broju auto motor i sporta koji je na kioscima. I da, prvi su modeli već stigli u Hrvatsku, a prodaja počinje sredinom veljače!


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: tigar gume crnaopelastra ms opel insignia prednosti i mane nosac za bicikle skoda lamela ww polo dizel kolikoulja u motor fiat punt quashqaiitest pporsche cayenne nissan micra cc dijelovi kolikajepotrosnjauljapassa test auto guma - unknow pritisak u gumama smart fortwo vw goal renaultumeganeegeneration yvessaintlaurentplatformpu chevrolet captiva koliko ulja ide u motor golf christian louboutin black pyth corsa cdti yeti tiguan renault megane grandtour ii toyota auris hsd svjetski schlumberger rope two-row ring cjenik dijelova za vw passat o zimske gume honda crv koliko ulja ide u mondeo volvo winter test drive logan alfa romeo giulija preplata tniw turbo renault elektro bentleyqgtkspeed pritisak u gumama fiat punto c hyunday servisni interval opel nosac za bicikle skoda mercedes sls koliko ulja u toyotu ja evanda test rabljenog renault scenic xantia dijelovi nisanipatrol potrosnja goriva qashqai regulator praznog hoda wv polo treci broj fiat paliu restiling listaautagodineuhrvatskoj