Autokreso
Autokreso
Book
2010-04-20 14:03:49
Bookmark and Share

Volvo nastavlja s razvojem trkaćih izvedbi svojih modela


Volvo nastavlja s razvojem trkaćih izvedbi svojih modela s kojima nastupa na izuzetno popularnim touring prvenstvima. Glavni igrači za ovogodišnju sezonu su C30 za švedsko prvenstvo u touringu te S60 za belgijsko prvenstvo.

Volvo S60 BTCS

Ubrzo nakon premijere na Sajmu automobila u Ženevi, novi Volvo S60 debitirao je i na trkaćoj stazi. Švedski proizvođač lansirao je trkaću verziju svoga sedana koji će nastupati u belgijskom prvenstvu tour automobila - BTCS, a za čijim će upravljačem biti Vincent Radermecher i Eric Van De Poele. Trkaći S60 vatreno krštenje imao je od 9. do 11. travnja na belgijskoj stazi Zolder, gdje se suprotstavio konkurentima kao što su BMW, Audi Jaguar i VW, te pokazao ogromni potencijal završivši na devetom mjestu u ukupnom poretku, odnosno na četvrtom mjestu u svojoj kategoriji.

Automobil je briljirao na treningu i ostvario 5. i 6. najbolje vrijeme. Tijekom prve utrke pojavili su se mali problemi s rezervoarom goriva pa je automobil morao otići u boks. No, kvar je bio otklonjen pa je u drugoj utrci S60 briljirao i stigao do druge pozicije. Međutim, kontakt sa sporijim vozilom, značio je još jednu neplaniranu posjetu boksu, nakon koje je S60 furiozno stigao do devete pozicije. Oba su vozača oduševljena mogućnostima automobila te obećavaju vrhunske rezultate.

“Sretni smo s razvojem automobila. Novi S60 ima sportski pedigre i moćan vizualni identitet. Ne postoji bolji način od testiranja ove činjenice nego nastupiti na trkaćoj stazi. Novi S60 ima poseban značaj za ovdašnje ljude, jer se proizvodi upravo u Belgiji u tvornici u Ghentu,” izjavio je Bart Crols, direktor Volvo Cars Belgija.

Motorsport odjel švedskog prroizvođača više je nego zadovoljan startom BTCS sezone. „Moramo zapamtiti da je ovaj automobil prije četiri mjeseca bio samo ideja, te da je prije prve utrke, „skupio“ tek 120 testnih kilometara. Uporedbe radi u pripremama za STCC (Swedish Touring Car Championship), imamo već 3.000 testnih kilometara,“ ističe Derek Crabb, direktor odjela.

Prerađena verzija novog S60 razvijena je prema BTCS pravilima te koristi cjevasto podvozje sa serijskim prednjim i stražnjim ovjesom i opsežno poboljšanom aerodinamikom. Za pogon se koristi centralno smješteni 3.5 litarski V6 sa 410 KS i 412 Nm okretnog momenta, koji preko šeststupanjskog sekvencijalnog mjenjača pokreće stražnje kotače.

Nakon Zoldera trkaći S60 će se naći i na preostalih pet postaja u kalendaru BTCS prvenstva: 02. svibnja u Dijon-Prenoisu, zatim 6. lipnja, 10. srpnja i 19. rujna na Spa-Francorchampsu, te 10.listopada u Zolderu. Uz to, BTCS sve je popularnije prvenstvo u utrkama izrdžljivosti, gdje se svaka utrka vozi dva puta u trajanju od 90 minuta, a tu je i 12-satna utrka na stazi Spa.
Više informacija o belgijskom touring prvenstvu dostupno je na: http://www.btcseries.be/

Volvo C30 STCC

Volvo će i ove godine u suradnji s timom Polestar nastupiti na švedskom touring prvenstvu (STCC), koje počinje 24. travnja, utrkom u Jyllandsringenu. Cilj je obraniti pobjedničku titulu, a glavni protagonist je potpuno novi C30 u trkaćem odijelu. U 2009. godini, Volvo i Polestar su bili najbrži tim u svim kvalifikacijama te su pobijedili na pola utrka.

Ono što se najprije zapaža kod novog C30 STCC jest agresivan prednji dio, u potpunosti prenesen sa serijske izvedbe, koji osim što dobro izgleda doprinosi boljim aerodinamičkim svojstvima. „Vrijedno smo radili na iskorištavanju svih prednosti osvježenog Volva C30 i proveli brojne sate u zračnom tunelu,“ kaže Jan Andersson, tehnički direktor Volvo Polestar tima.
Rezultat marljivog rada je očigledan. „Ovo je najbrži Volvo, koji sam ikad vozio,“ ističe vozač Robert Dahlgren.

Odličan uspjeh u prethodnoj sezoni rezultat je opsežnog programa testiranja, a za ovogodišnju sezonu taj je program bio još intenzivniji. Naime, tim je već skupio oko 3.000 testnih kilometara, što je uistinu mnogo, uzme li se u obzir da se za prosječan trkački vikend prijeđe oko 150 kilometara. Osim bolje aerodinamike u odnosu na prethodnika, novi trkaći C30 dobio je unaprijeđen ovjes i motor, a sve u cilju bolje pouzdanosti.

Volvo je nedavno produžio ugovor s timom Polestar do kraja 2012. godine, što je potvrdilo plodnu suradnju, koja datira od 2007. godine u kojoj je Volvo dokazao da najbrži trkaći automobili ne dolaze samo iz Njemačke i Velike Britanije te da se vrhunski rezultati mogu ostvariti i s alternativnim vrstama pogonskog goriva.


Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Tražilica automobila tražilica vozila
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: far za toyotu s jednim tankom za guinnessa izaberi rangejrovernsport alfaromeo opel meriva cijena dijelova seat alhambra theinorth.facecvindicatormmid mercedes klasa e sjedala za astru vw golf vi motori golf tsi test mini moris cooper dacia stepway najjeftiniji mazda maraton mercedes klasa e audiseotronwspyder mercedesocleamg cijenegservisaecitroen senzor goriva conaboardocamerea ford mustang return to tiffany engraved rou coachhandbagsblackwithchoc fordefilm rabljeni mitsubishi pajero kais opelsinsignija% chevroletfkalos kais fiatnmareafweekend fiatnmareafweekend golfvii centar golfvii cadillac srx opel zafira roletna gepeka renault clio opel meriva christian.louboutinbnavyiwhite ford kuga disel hr test toyota-preko rijeke i preko mo mercedes ml cdi cayenne alfa spider golfvii dunlopsport suzuki scross x type r