Autokreso
Autokreso
2014-08-09 14:06:52 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Premijera nove generacije najavljena je za jesenski salon automobila u Parizu, a predviđena su četiri benzinska i tri dizelska motora




Škoda Fabia postavlja nova mjerila po pitanju potrošnje i emisija te će u odnosu na aktualni model biti štedljivija za čak 17 posto. Na taj način će biti ekološki najprihvatljivija i najekonomičnija Fabia svih vremena. Potpuno novi motori (četiri benzinska i tri dizelska) ispunjavaju Euro6 normu ispušnih plinova te su serijski opremljeni start/stop sustavom i rekuperacijom (obnova energije kočenja). Stupnjevi prijenosa se mijenjaju ručno ili preko DSG mjenjača. 1,0 MPI 3-cilindarski agregati opremljeni su neizravnim ubrizgavanjem, dok se kod 4-cilindarskih motora radi o turbopunjenim TSI motorima s obujmom od 1,2 litre. Spektar snage počinje kod 60 KS i seže do 110 KS.



Što se tiče dizelskih motora, na raspolaganju će bit tri verzije snage novog common-rail agregata s obujmom od 1,4 litre i isključivo s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem. Blok motora 3-cilindarske konstrukcije izrađen je od aluminijske slitine. Spektar snage motora sa samozapaljenjem goriva seže od 55 kW do 77 kW. On se međutim sada dostiže s obujmom od 1,4 litre umjesto dosadašnjeg obujma od 1,6 litara.



Najštedljivija Fabia bit će GreenLine izdanje s motorom 1,4 TDI/75 KS, koja će biti dostupna krajem 2015. godine. Zahvaljujući start/stop sustavu, rekuperaciji i gumama s optimiziranim otporom kotrljanja te ciljanim prilagodbama aerodinamičnih svojstava nova Fabia GreenLine ostvaruje potrošnju od 3,1 l/100 km. To odgovara CO2 emisijama od 82 g/km. Time postaje ekološki najprihvatljivija Škoda s konvencionalnim pogonom. Nova Fabia bit će za 65 kg lakša nego do sada. Težina praznog vozila (bez vozača) kod osnovne verzije sa 1,0 MPI 3-cilindarski motorom iznosi 980 kg.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: skodacitigo koliko ulja ide u motor fiat pritisak u gumama renault espa vwrtouran alfaromeo. vwrtouran alfaromeo. prednje toyota iq fiat linea pritisak u gumama renault scen izmjena motornog ulja na ising chevrolet.cruz koliko ulja ide u motor fiat g seatsleon.r damier azur small ring agenda staklo vjetrobran roomster-slogan knautomagazin koliko ulja ide u motor audi a pritisak u gumama fiat stilo prednje staklo renault scenic renaul scenic seat cordoba vario christian louboutin platform p cijena santapfetgume pametni strit marin bmw coupe cross coupe novaoskoda redizajnirani seat leon novaoskoda kormoran renault megne golfaplus novisauris test mercedes r r zafira tourer motor show otkupstarihauta corsa e test rabljenog astra test rabljenog astra audi sv koliko ulja ide u motor fiat g test auto guma - unknow honda hrv test fiat bravo hgt veliki test guma motrio