2011-06-07 06:22:36 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Na prvi pogled izgleda da je Opel iskoristio najbolje od konkurenata – Renault Meganea te Alfe Giuliette


 Automobili Opel Astra GTC

Moramo priznati da Opel radi sve bolje i privlačnije automobile. To se sada nastlja i GTC izvedbom Astre. Coupe model premijeru će imati na jesenskom salonu automobila u Frankfurtu. Ova je verzija dosad činila čak 15 – 20% ukupne prodaje Astri pa se očekuje da će pružiti dodatan poticaj Opelove ponude kompaktnih vozila u segmentu koji je u Europi rastao po tržišnom udjelu, i to s 8,3% 2009. na 11,4% u 2010. godini.

 Automobili Opel Astra GTC

Sprijeda slična, ali drugačija od peterovratnog modela, dok pogled na bočnu liniju te stražnji dio govori o jasnim istraživanju i korištenju rješenja koja je primjenila konkurencija. Vidljivi su i elementi konceptnog modela Opel GTC Paris. Zanimljivo je da ne dijeli niti jedan element dizajna karoserije s ostalim članovima Astrine obitelji, osim kućišta vanjskih retrovizora i antene. Osim toga, čak je šest od sedam 17 do 20-inčnih naplataka specijalnog dizajna namijenjeno samo GTC verziji. 'Željeli smo da Astra GTC bude vrhunski izraz Opelove dizajnerske filozofije prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost te da utjelovi našu strast prema automobilima', rekao je Mark Adams, potpredsjednik dizajna u Opelu. 'Međutim nismo željeli da emocije zasjene funkcionalnost: Astra GTC je pametan automobil iz snova koji si možete priuštiti.'

 Automobili Opel Astra GTC

U vožnji će sve verzije Astre GTC osjetiti prednosti posebne konstrukcije prednje osovine s nogama ovjesa visokih performansi 'HiPerStrut' koje se savršeno dopunjavaju s pametnom Opelovom patentiranom stražnjom osovinom s Wattovom vezom. U usporedbi sa standardnim ovjesom tipa McPherson karakterističnim za Astru, HiPerStrut ima smanjeni otklon i pomak osovinskog svornjaka te kraću duljinu nosača kotača. Ovime se dobiva na preciznosti vođenja kotača i čvrstoći prianjanja, smanjuje se okretni moment pri vrtnji upravljača i povećava snaga zakretanja, a sve to omogućuje da vozači Astre GTC uživaju u sportskom i preciznom upravljanju. Osim toga, HiPerStrut smanjuje hod kotača što omogućuje da se na automobil montiraju gume većeg promjera. Podvozje Astre GTC konstruirano je kako bi se u njega mogao integrirati Opelov inteligentan i posve prilagodljiv sustav kontrole podvozja FlexRide.

 Automobili Opel Astra GTC

U usporedbi s peterovratnom Astrom, vozna visina GTC-a snižena je za 15 mm dok su se osnovne dimenzije podvozja nešto povećale. Zahvaljujući produljenim stabilizatorima straga, međuosovinski je razmak narastao za 10 mm - s 2685 na 2695 mm. Oba traga kotača su šira i iznose 1584 mm sprijeda (+ 40 mm) te 1588 straga (+ 30 mm). Ovo omogućuje montažu sportskih guma povećanog promjera čime se pak poboljšavaju stabilnost, držanje podloge kao i vizualni dojam.

 Automobili Opel Astra GTC

Za početak će biti ponuđen jedan dizelski i tri benzinska motora. Poboljšani 2.0 CDTI common-rail turbo dizelski motor snage povećane na 165 KS opremljen je filtrom za čestice čađe i šeststupanjskim ručnim mjenjačem. Opelova nova tehnologija Start/Stop smanjuje potrošnju goriva prilikom vožnje u gradskim uvjetima. Zahvaljujući značajki overboosta, nudi 380 Nm okretnog okretnog momenta te omogućuje Astri GTC da dostigne 100 km/h za samo 8,9 sekundi. Maksimalna brzina joj je 210 km/h. Kombinirana potrošnja goriva ne prelazi 4,9 litara dizela na 100 km. S jednim punim rezervoarom za gorivo kapaciteta 56 litara, Astra GTC 2.0 CDTI može prijeći preko 1100 km.

 Automobili Opel Astra GTC

Start/Stop je također dio standardne opreme uz dva 1.4 benzinska motora opremljena turbopunjačem, snage 120 KS i 140 KS. Oba imaju šeststupanjski ručni mjenjač, daju 200 Nm okretnog momenta i troše 5,9 litara goriva na 100 km. Na samom vrhu ponude benzinskih motora trenutno je 1.6 Turbo motor sa 180 KS i šeststupanjskim ručnim mjenjačem koji osigurava najveću brzinu od 220 km/h. Prije premijere u Frankfurtu Opel će obogatiti paletu motora, a iduće godine očekuje se i OPC izvedba.

 Automobili Opel Astra GTC

Astra GTC ima prtljažnik od 370 litara proširivih na 1235 l. Zanimljivo je da je ukupan kapacitet prostora za pohranu unutar putničke kabine povećan za 50% u odnosu na prošlu generaciju GTC-a, i to velikim dijelom zahvaljujući električnoj ručnoj kočnici kojom je dobiveno dosta prostora na središnjoj konzoli.

 Automobili Opel Astra GTC

Astra GTC dizajnirana je i konstruirana u Opelovom tehničkom razvojnom centru u Rüsselsheimu, a proizvodit će se u poljskim Gliwicama. Počevši od danas, 7. lipnja u Njemačkoj i nekoliko većih europskih tržišta moguće je naručiti Astru GTC s izborom od četiri motora i tri paketa opreme. Cijene u tim zemljama će se prema aktualnim informacijama kretati od 21.750 eura (Enjoy 1.4 Turbo 120 KS) do 27.855 eura (Sport 2.0 CDTI 165 KS).



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vwgolfvigtibycfcstylings mercedescslrumclaren damierocanvas romanoferaris venga honda crv hak test guma seat cordoba dijelovi adac test pouzdanosti theinorth.faceatriclimatetgore gulia kombivozila theinorth.faceatriclimatetgore pritisak u gumama grande punto opel zafira tourer audioavant christianlouboutinchangeof autitnazakciji nissanalmeradjelovi chevroletrcruze sportage and x=y clioatest strip koliko ulja ide u motor citro noviskiatsorento renaultsmeganedcc koliko ulja ide u motor audi a vlak velikiokalendarusvihanoviteta audiq nissan micra motorno ulje koje lancia povrataklegendeslr pritisak u gumama grande punto usporedni.testtzadnjiapogonri zadnja lijeva vrata seat leon christianilouboutinrjoliegslin nisan qashqai mercedes-benzsclass nissan micra motorno ulje koje mercedesose porcheacayman audiottsacijena fordmondeotddi audiq subaru legacy speedmax pritisakugumamasuzukiswift usporedniltestekaravana uggs gloves : zen cart!, the a hak test guma