2018-11-28 14:19:18 , Autor: Mladen Posavec
Bookmark and Share

Svjetla kalifornijskog sajma automobila obasjala su i novu Mazdu 3, vrlo zanimljiv model u Europi pa i kod nas. Što je novo kod kompakta koji ne slijedi zadane norme, već ima neki svoj razvojni put?




Nova Mazda 3 izložena premijerno na ovogodišnjem salonu automobila u Los Angelesu svojevrsna je prekretinca kod japanskog proizvođača, barem tako tvrdi njihov 'gazda'. "S potpuno novom Mazdom 3, koju danas otkrivamo, započinje nova era za Mazdu", izjavio je Akira Marumoto, Mazdin predsjednik i izvršni direktor. "Nova generacija Mazdinih automobila poboljšat će vrijednost iskustva vlasništva automobila. S novim proizvodima dodatno ćemo povećati vrijednost marke Mazde i stremiti našem cilju izgradnje jače veze s kupcima širom svijeta."



Mazdin Kodo dizajn koji je zahvatio nove modele omogućuje stvaranje serijskih modela koji vizualno ne odmiču previše od ranije predstavljenih koncepata. Tako je i nova Mazda 3 zadržala atraktivnost linija predprodukcijske izvedbe, na radost svih ljubitelja marke iz Hirošime. Filozofija 'manje je više' ovdje sjajno funkcionira i na linijama eksterijera i interijera, a što se ergonomije tiče sve je podređeno vozaču i njegovom užitku vožnje. Ručica mjenjača sada je bliže volanu, a teleskopska letva može se za dodatna dva centimentra prilagođavati potrebama.

Međuosovinski razmak - 2,71 m

Pod prednjim poklopcem uz postojeće nalaze se i najnoviji SkyActive benzinski i dizelski motori modernih tehnologija koje omogućuju brži odaziv na gas, više okretnog momenta i linearnija ubrzanja. Benzinci su s dvije odnosno 2,5 litre zapremine i 130 te 190 KS, dok je dizelski motor 1,8 litreni SkyActive-D sa 120 KS. Sve je dodatno potpomognuto G-Vectoring sustavom, koji podiže dinamiku, ali i povećava sigurnosni aspekt pri brzim manevrima.

Opcija će biti i i-Active AWD pogon na sve kotače

Aktivna i pasivna sigurnost također su podignute na najviši nivo, Mazdin sustav i-Activesense objedinjuje sustave automatskog kočenja pri izbjegavanju naleta na vozila ili pješake, nadzora napuštanja trake i detekcije vozila u mrtvom kutu. Tu su još i dva novija sustava koja povećavaju sigurnost, radi se o Front Cross Traffic Alertu koji pri dolasku na raskrižje upozorava na dolazak vozila s lijeve ili desne strane te trajan monitoring stanja budnosti vozača. On radi na principu infracrvenog svjetla koje detektira otvorenost kapaka vozača u svakom trenutku pri vožnji, koliko često vozač trepće te općenito promatra lice i tako na vrijeme obavještava o stanju umora.

Displej multimedije 8,8 inča u dijagonali
 
Prodaja nove Mazde 3 započinje u Sjevernoj Americi početkom sljedeće godine, a vjerujemo kako će ubrzo nakon toga stići i na europska tržišta. Početna verzija s 1,5 litrenim benzincem i 100 KS u Njemačkoj će stajati 18.190 eura.








Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: prvi lancia delta gradskitautomobili vwamarok kia pro ceed renaultrcoupe neostar misano crvena kawasaki tiffanyrwholesale,ttiffanyejew mecedes a klasa fiatmultiplasjtdestariimodel kolikouljaideumotormegane christianlouboutingoldembro daciadasterambiencesiva crjevo od serva bobbynore vw polo suv koliko ulja ide u motor honda cjenik dijelova za. cjenik dijelova za. koliko ulja ide u mercedes a c hgt cjenik dijelova za. mottoguzzi ditd motori pritisak u gumama chervolet cr koliko ulja ide u motor lancia the north face windstopper jac aktualni broj porsche inter auto koliko ulja ide u motor lancia australiaiuggnclassicobaileyib koliko ulja ide u motor lancia pritisak u gumama fiat tipo qashqai test suzuki akcija regulator praznog hoda dacia sandero stepway test vw touran koliko ulja ide u motor lancia subarustribeca hotelozahgume test rabljenog civic and slee koliko ide fiatu dukatu ulja u osvoji suzuki promjena klinastog remene ispuh golfa-apetrplus ford mondeo sw and x=x toyota ayaris ugradnja plina koje ulje ide u opel meriva