2018-11-28 14:19:18 , Autor: Mladen Posavec
Bookmark and Share

Svjetla kalifornijskog sajma automobila obasjala su i novu Mazdu 3, vrlo zanimljiv model u Europi pa i kod nas. Što je novo kod kompakta koji ne slijedi zadane norme, već ima neki svoj razvojni put?




Nova Mazda 3 izložena premijerno na ovogodišnjem salonu automobila u Los Angelesu svojevrsna je prekretinca kod japanskog proizvođača, barem tako tvrdi njihov 'gazda'. "S potpuno novom Mazdom 3, koju danas otkrivamo, započinje nova era za Mazdu", izjavio je Akira Marumoto, Mazdin predsjednik i izvršni direktor. "Nova generacija Mazdinih automobila poboljšat će vrijednost iskustva vlasništva automobila. S novim proizvodima dodatno ćemo povećati vrijednost marke Mazde i stremiti našem cilju izgradnje jače veze s kupcima širom svijeta."



Mazdin Kodo dizajn koji je zahvatio nove modele omogućuje stvaranje serijskih modela koji vizualno ne odmiču previše od ranije predstavljenih koncepata. Tako je i nova Mazda 3 zadržala atraktivnost linija predprodukcijske izvedbe, na radost svih ljubitelja marke iz Hirošime. Filozofija 'manje je više' ovdje sjajno funkcionira i na linijama eksterijera i interijera, a što se ergonomije tiče sve je podređeno vozaču i njegovom užitku vožnje. Ručica mjenjača sada je bliže volanu, a teleskopska letva može se za dodatna dva centimentra prilagođavati potrebama.

Međuosovinski razmak - 2,71 m

Pod prednjim poklopcem uz postojeće nalaze se i najnoviji SkyActive benzinski i dizelski motori modernih tehnologija koje omogućuju brži odaziv na gas, više okretnog momenta i linearnija ubrzanja. Benzinci su s dvije odnosno 2,5 litre zapremine i 130 te 190 KS, dok je dizelski motor 1,8 litreni SkyActive-D sa 120 KS. Sve je dodatno potpomognuto G-Vectoring sustavom, koji podiže dinamiku, ali i povećava sigurnosni aspekt pri brzim manevrima.

Opcija će biti i i-Active AWD pogon na sve kotače

Aktivna i pasivna sigurnost također su podignute na najviši nivo, Mazdin sustav i-Activesense objedinjuje sustave automatskog kočenja pri izbjegavanju naleta na vozila ili pješake, nadzora napuštanja trake i detekcije vozila u mrtvom kutu. Tu su još i dva novija sustava koja povećavaju sigurnost, radi se o Front Cross Traffic Alertu koji pri dolasku na raskrižje upozorava na dolazak vozila s lijeve ili desne strane te trajan monitoring stanja budnosti vozača. On radi na principu infracrvenog svjetla koje detektira otvorenost kapaka vozača u svakom trenutku pri vožnji, koliko često vozač trepće te općenito promatra lice i tako na vrijeme obavještava o stanju umora.

Displej multimedije 8,8 inča u dijagonali
 
Prodaja nove Mazde 3 započinje u Sjevernoj Americi početkom sljedeće godine, a vjerujemo kako će ubrzo nakon toga stići i na europska tržišta. Početna verzija s 1,5 litrenim benzincem i 100 KS u Njemačkoj će stajati 18.190 eura.








Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama renault tali the north face sable shoes men dizel ili benzin mladen subaru forester sg drag vwtouran chevrolet.camaroiss cooper gume test ford fokus iii abs koliko ide ulja u getribu rena autoogumesizbor novak osram nightbreaker pritisak u gumama lada niva bregasta osovina meganeigeneration golfsdi renonastruju golf cross topelpsignum exeorst bugatti koliko ulja ide u motor croma sonata mazda mps koliko ulja ide u motor honda koliko ulja ide u motor honda koliko ulja u motor fiat ulys mercedes klasa discount nfl miami dolphins je omv zeleni antifriz tiffanyasomersettstaradanglerc lanciamusatest rezervoar za gorivo cijena che test rabljenog hyundai getz koliko ide ulja u getribu fiat mercedes vito mixto modelska godina ford focus tdci koliko ulja ide u motor mazda kalendar auto hrvoje gift prvi test:renault grand scen cruze compact getz focusfccmax australia.ugg honda crv