2010-07-26 08:19:55 , Autor: Ivan
Bookmark and Share

Uoči dolaska na hrvatsko tržište u listopadu, Nissan je objavio cijene Jukea te zbog velikog interesa kupaca otvario i narudžbe


 

Osim što su trgovci počeli primati narudžbe, kupci svoje zanimanje mogu iskazati i registracijom na Nissanovoj internetskoj stranici www.nissan.hr/juke. Isporuke Jukea koji nudi osvježavajuću i originalnu alternativu tradicionalnim hatchbackovima koji vode glavnu riječ u europskom B-segmentu počinju u listopadu. U ponudi su tri poznata paketa opreme, Visia, Acenta i Tekna, s time da početni model starta od 115 tisuća kuna, a riječ je o 1,6-litrenom modelu od 117 KS.


Juke će učvrstiti Nissanov vodeći položaj na tržištu crossovera jer će u Nissanovoj paleti odsad biti četiri crossovera: Juke, Qashqai, Qashqai+2 i Murano. S dužinom od 413 cm, Juke je poput Qashqaijevog mlađeg brata, ali zbog smione i upadljive vanjštine pršti od karaktera.
Prtljažnik ima 251 litru prostora te, na modelima s prednjim pogonom, pretinac ispod prtljažnika, a sjedala se dijele, odnosno preklapaju u omjeru 60/40.


Kad je riječ o motorima, Juke će se moći nabaviti s posve novim 1,6-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 190 KS i 240 Nm okretnog momenta. U ponudi su i 1,6-litreni benzinski motor (117 KS i 158 Nm) te 1,5-litreni dCi (110 KS i 240 Nm).


Model s prednjim pogonom i turbom potpomognutim 1,6-litrenim benzinskim motorom dostupan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a Nissanov Xtronic CVT s ručnim 6-stupanjskim načinom rada moći će se dobiti s najboljom inačicom – onom s pogonom na sve kotače i benzinskim turbomotorom. Atmosferski 1,6-litreni benzinac dobavljiv je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ili dorađenim Xtronic CVT-om, a 1,5-litreni dizelaš sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.


Snažniji benzinski motor nudi se s Nissanovim sustavom pogona na sve kotače All Mode 4x4-i iduće generacije, s raspodjelom okretnog momenta između stražnjih kotača (torque-vectoring). Ta tehnologija šalje okretni moment na “vanjski” stražnji kotač tijekom prolaska kroz zavoje pa su brzine u zavojima veće zbog manjeg podupravljanja. Automobil je stoga okretniji i stabilniji, a užitak u vožnji veći.


Inačice s prednjim pogonom proizvodit će se u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu, u Velikoj Britaniji, zajedno s Noteom, Qashqaijem i Qashqaijem+2, dok će se model s pogonom na sve kotače proizvoditi u Nissanovoj tvornici u japanskoj Oppami.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: discountgchristianclouboutinlp bambo koliko ulja ide u mercedes gle okretni moment koliko ulja ide u mercedes ml rreklama automatski mercedesoviano vwpassatvslaguna clio iv gilleta renault senic grande citroenrxsara gradskitautomobiliaklik fiat combinato kojenjevgorivopbolje alfaromeogt shuttle voznja na plin maglenke testovi ljetnih guma povijesnovozilovozilo kawaskai ford puma toyota aygo ugradnja plina mercedesucharlston cjenikodijelovarzanvwotouran suzukingrandsvitara autoservis kia motors buba discountgchristianclouboutinlp fordfocustest mlcdi cijena dijelova seat leon natali skodaoctaviascout buba citroentberlingooxtr ad blue fordufiesta mosfgume mitsubishitest golfdviatsi sitemap:tiffany,tiffayout mitsubishiwcolt stonic koliko ulja ide u motor audi bio dizel golf iii hondajcbr zagreb auto show