Autokreso
Autokreso
2012-07-09 08:45:33 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Dosadašnji voditelj prodaje marki Renault i Dacia, novi je brand manager marke Nissan za Hrvatsku



 
Renault Nissan imenovala je Nenada Pleteša brand managerom marke Nissan za Hrvatsku. Na novoj funkciji, Nenad Pleteš će biti odgovoran za cjelokupni nastup i razvoj marke Nissan. Rođen je 23. siječnja 1975., diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a školovao se i na prestižnoj pariškoj poslovnoj školi INSEEC. Karijeru u automobilskoj industriji započeo je u tvrtki Renault Nissan Hrvatska 2004. i to na funkciji product managera za gospodarska i luksuzna vozila marke Renault, nakon čega je imenovan regionalnim managerom za kvalitetu i metode Renault Nissan Adriatic regije. Prije imenovanja na novu funkciju, obavljao je dužnost voditelja prodaje marki Renault i Dacia u Hrvatskoj.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: atlas necklaces : zen cart!, t staravfabia sls goodyearov tiffany bracelets,cheap tiffan koje gorivo cheap nhl jerseys renaulttwizy cliosgrandtourbvssfabiarcombi bombina za skuter shiroco navy koliko ulja ide u motor golfdi continetal renault megane grandtour citroen nemo rangeroverevoque duster prednje toyota iq usporedba.downsizingkmotora usporedba.downsizingkmotora mane kod kupnje dizela golfvoi zafira b opc grand vitara e klasa brdske utrke christian louboutin men shoes zimskih guma termostat peugeot minisone ranault scenic zglob hom passat mercedes charlston gt line focus ford test novasopel.astra touareg x mayb yokohama zimske gume alfa giulietta cvvt rolls-royce autogume testovi djevojkeimotori koliko ulja ide u mjenjac golf voziliasmoeporsche francuski model altea xl louis vuitton classic china ru rezervoar za gorivo cijena kol