Autokreso
Autokreso
2010-11-22 15:28:45 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Tijekom ožujka na tržište stiž druga generacija coupe-limuzine s AMG predznakom 63 AMG pokretan V8 bi-turbo agregatom od 800 Nm okretnog momenta


 

Nakon šo su specijalizirani novinari iz čitavog svijeta, nakon salona automobila u Parizu, imali priliku isprobati novu generaciju modela CLS, sada stiž nova poslastica. Naime, Mercedes-Benz je na salonu automobila u Los Angelesu predstavio najsnažije izdanje druge generacije coupe-limuzine - LS 63 AMG. Još više stilski dotjerana limuzina dobila je novi V8 agregat.

 


Riječ je motoru punjenom bi-turbom koji iz 5,5-litara obujma razvija najveću snagu od 525 KS i izvrsnih 700 Nm maksimalnog okretnog momenta z oidručju od 1750 do 5000 okretaja u minuti. No, u AMG-u su svjesni da ima kupaca koji traže još više. Za njih su pripremili Uz AMG Performance paket zahvaljujući kojeme se snaga povećava na čak 557 KS te čak 800 Nm maksimalnog okretnog momenta u području od 2000 do 4500 o/min što su vrlo respektabilne brojke.

 


Za prijenos snage na stražnju osovinu zadužen je AMG Speedshift MCT 7-stupanjski mjenjač sportskih performasi. Pridoda li se tome i u dorađeni sportski ovjes CLS AMG postaje izniman sportaš. To je vidljivo i na podacima ubrzanja. "Običan" model stiže s mjesta do brzine od 100 km/h za svega 4,4s, dok osnaženom modelu treba još 0,1s manje no oba modela bez problema dolaze do elektronski limitirane maksimalne brzine od 250 km/h. No, vjerujemo da se skidanjem te blokade lagano može ući i u klub 300.

 


Glavna razlika između dvije izvedbe jest u tome što se koristi različiti pritisak u turbini. Tako kod slabije izvedbe on iznosi točno 1, a kod snažnije 1,3 bara. Optička razlika je što model uz AMG Performance ima specijalan poklopac motora od karbonskih vlakana. U crveno su obojena kliješta kočnica, a vozaču je na raspolaganju i drugačije kolo upravljača.

 


U Mercedesu su posobno ponosni na uspjeh na polju smanjenja potrošnje. Navode kako su potrošnju smanjili čak 32 posto! Tako sada nevjerojatno zvuči podatak da motor snažniji od 500 KS troši manje od 10 l - prema tvorničkim podacima 9,9 l. Cijena za sada nije poznata, a navodi se tek kako komercijalizacija započinje tijekom ožujka 2011. Ponudu će obogatiti i specijalna "Edition 1" izvedba u mat-sivoj boji.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vwesciroccoor ilab mondeo accord novi clio ispusni sistemi renoscenikconcvest priotisak u gumi kia carnival brizgaljkedopeltvectraka mercedes b klasawww.youtube.co chevrolet cruze gti chryler dijelovi za haubu freelenderhsi koliko ulja ide u motor polo test benzina tniw turbo hrvatskictuniraninautomobili purple dijelovi xantia astzratclasic koliko ulja ide u nissan note kiaklub koliko ulja ide u motor golf monogram auto show europska podesavanje mercedes c klasa pritisak u gumama astra tourer peugeotmpartner hondapaccordwtypes test guma za suv santatfepgume oprel corsa d opelcrekord pinz daciadustereliacijena exeo dasia sadter nissanotida hrvatski kraljevi prerada kon testsmini.cooper mini cross koliko ulja u motor nissan pporsche cayenne dacia sandero stepwey mercedesc pritisak u gumama renault kang cijena dijelova seat alhambra prednji zadnji