Autokreso
Autokreso
2011-02-26 17:23:36 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Na Mazda Ice Race 2011. natjecanju, koje je sa pripremama trajalo dva dana, sudjelovale su posade iz 26 zemalja




Mazda MX-5 ponovno je pokazala svoje čiste sportske gene, ovaj put na švedskom ledu na Mazda Ice Race 2011. Kristalno čisto nebo i polarne temperature pružile su prave uvjete za festival drifta za 26 zemalja koje su se trudile doći do pobjedničkog mjesta. Hrvatska posada auto je dijelila s novinarima Češke i Slovačke te su zajedničkim naporima stigli do fantastičnog četvrtog mjesta.



1. dan – sve izgleda jednostavno kad to radi Australija
Nakon cjelodnevnog treninga i kvalifikacija u prvog dana, očiti favorit bio je australski tim koji je cijeli dan dominirao i osvojio prvu startnu poziciju. Australci su osvojili i naklonost svih nazočnih (pogotovo žena) noseći kupaće gaće i bermude preko svojih trkaćih odjela – u čast ljetu koje je sada u Australiji – i vozeći se sa malom maskotom klokana pričvršćenom na vrh sigurnosnog kaveza. Gledajući njih sve je izgledalo jednostavno dok su im jedini izazov bili Rusi koji su zauzeli drugu startnu poziciju. Naš tim s maskirno obljepljenim autom zauzeo je devetu poziciju.



2. dan – ruski heroji i belgijska dosljednost
Na dan utrke nebo je bilo plavo i čisto, snijeg je svjetlucao, a temperatura je iznosila -31 stupanj Celzijusa. To je osiguralo idealne uvjete za utrku na jezeru Kallsjön, smještenom u regiji Östersund u zapadnosredišnjoj Švedskoj. Utrka se odvijala u dva dvosatna dijela, a pobjednički auto je trebao napraviti najviše krugova. Kao i prošle godine na utrci u Italiji, odlučujući faktor nije bila brzina već kontrola drifta. Utrku za našim volanom započeo je češki novinar Libor Hlisnikovský. Za vrijeme utrke u svakom timu mjenjalo se šest vozača, a kod nas su to bili Branimir Tomurad i Zoran Majcan te Česi Libor Hlisnikovský i Petr Lutonský i Slovaci Samuel Vanko i Rastislav Chvala. Australija je dominirala kao i prvi dan i vodili su skoro cijelu utrku. Ali jedna greška i izvrtanje i na kraju je vodstvo i pobjedničko prvo mjesto preuzela Rusija, dok je Australija završila na drugom mjestu. Naš tim završio je na odličnom četvrtom mjestu, a bio je i jedini tim koji se za vrijeme utrke ni jednom nije izvrtio ili izletio sa staze.



Pobjeda Rusije ima još veću težinu jer su na samom početku utrke, nakon druge startne pozicije, izletjeli sa staze te time i pali na 14. mjesto da bi se dokopali drugog mjesta tek pred kraj prvog dijela utrke. Tu su se održavali preostala dva sata čekajući čudo koje je i došlo u obliku australske pogreške zahvaljujući kojoj su se na samom kraju dočepali uistinu spektakularne pobjede. Belgijski tim pokazao se dosljednim, što se i očekuje od prošlogodišnjih pobjednika, i popeo se do trećeg mjesta. Nezaboravan dan na ledu kulminirao je špricanjem pjenušca tri pobjednička tima.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: golf tsi senzor goriva mercedes s klasa ford ranger test outlander on board camerea suzuki eko tour reno scenik concvest chevrolet.corveta zavjesice pritisak u gumama renault clio alternativna toyota urban crruiser urban autobumeljetne tlak u gumi uvozizeu turbinarlaguna test rabljenog toyota auris test parking senzora pritisak u gumama renault clio ford sportka pritisak u gumama renault scen subaruvimpresa pritisak u gumama renault mega test yeti opel vectra opc farovi mecedesaklasa ford film pritisak u gumama renault mega mercedes mini bus nissan micra cc dijelovi reprogramiranje opel insignija%.. volkswagen seatibizafrtsi motorno ulje za mondeo poprvakmturbine motorno ulje za mondeo skodaoctaviars toyota yaris test kvalitete goriva xsara picasso motorno ulje za ford focus diz suzuky test ulja test rabljenog honda accord golf variant tepisi za picao citroen anketa opelmerivadijelovi cure