2011-02-26 17:23:36 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Na Mazda Ice Race 2011. natjecanju, koje je sa pripremama trajalo dva dana, sudjelovale su posade iz 26 zemalja




Mazda MX-5 ponovno je pokazala svoje čiste sportske gene, ovaj put na švedskom ledu na Mazda Ice Race 2011. Kristalno čisto nebo i polarne temperature pružile su prave uvjete za festival drifta za 26 zemalja koje su se trudile doći do pobjedničkog mjesta. Hrvatska posada auto je dijelila s novinarima Češke i Slovačke te su zajedničkim naporima stigli do fantastičnog četvrtog mjesta.



1. dan – sve izgleda jednostavno kad to radi Australija
Nakon cjelodnevnog treninga i kvalifikacija u prvog dana, očiti favorit bio je australski tim koji je cijeli dan dominirao i osvojio prvu startnu poziciju. Australci su osvojili i naklonost svih nazočnih (pogotovo žena) noseći kupaće gaće i bermude preko svojih trkaćih odjela – u čast ljetu koje je sada u Australiji – i vozeći se sa malom maskotom klokana pričvršćenom na vrh sigurnosnog kaveza. Gledajući njih sve je izgledalo jednostavno dok su im jedini izazov bili Rusi koji su zauzeli drugu startnu poziciju. Naš tim s maskirno obljepljenim autom zauzeo je devetu poziciju.



2. dan – ruski heroji i belgijska dosljednost
Na dan utrke nebo je bilo plavo i čisto, snijeg je svjetlucao, a temperatura je iznosila -31 stupanj Celzijusa. To je osiguralo idealne uvjete za utrku na jezeru Kallsjön, smještenom u regiji Östersund u zapadnosredišnjoj Švedskoj. Utrka se odvijala u dva dvosatna dijela, a pobjednički auto je trebao napraviti najviše krugova. Kao i prošle godine na utrci u Italiji, odlučujući faktor nije bila brzina već kontrola drifta. Utrku za našim volanom započeo je češki novinar Libor Hlisnikovský. Za vrijeme utrke u svakom timu mjenjalo se šest vozača, a kod nas su to bili Branimir Tomurad i Zoran Majcan te Česi Libor Hlisnikovský i Petr Lutonský i Slovaci Samuel Vanko i Rastislav Chvala. Australija je dominirala kao i prvi dan i vodili su skoro cijelu utrku. Ali jedna greška i izvrtanje i na kraju je vodstvo i pobjedničko prvo mjesto preuzela Rusija, dok je Australija završila na drugom mjestu. Naš tim završio je na odličnom četvrtom mjestu, a bio je i jedini tim koji se za vrijeme utrke ni jednom nije izvrtio ili izletio sa staze.



Pobjeda Rusije ima još veću težinu jer su na samom početku utrke, nakon druge startne pozicije, izletjeli sa staze te time i pali na 14. mjesto da bi se dokopali drugog mjesta tek pred kraj prvog dijela utrke. Tu su se održavali preostala dva sata čekajući čudo koje je i došlo u obliku australske pogreške zahvaljujući kojoj su se na samom kraju dočepali uistinu spektakularne pobjede. Belgijski tim pokazao se dosljednim, što se i očekuje od prošlogodišnjih pobjednika, i popeo se do trećeg mjesta. Nezaboravan dan na ledu kulminirao je špricanjem pjenušca tri pobjednička tima.






Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koje ulje ide u motor suzuki koje ulje ide u motor suzuki opel corsa opc djelovi ford s max superb combi pritisak u gumama renault clio usporedniutestukaravana renault clio iv autoradio odrzavanje toyote yaris usporednietesoption dijelovitcitroen usporedni testamarok cazinjani subaru legacy koliko ulja ide u motor astra test auto gume bfgoodrichindex test rabljenog honda civic nissanqasquai fiat grande punto test mercedes r class uvoz polovnog renomegane crijevo turbine qasqaimaglenka mitsubishi colt polobijelebokje opel rekord povratak legende slr suv clio tce clioesport test rabllenog nissan note cooper gume skoda oktavia corsatlineartest coupe ford puma goriva kredit pisma vw golf cc renault megabe grand tour cjenik dijelova za vw passat v citroensxsara astra gtc seat test mitsubishi grandis test yeti maxi dunlop sportmaxx rt bio dizel