Autokreso
Autokreso
2012-08-19 09:51:43 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

U klubu ispod četiri sekunde okupili smo četiri modela za kojima se na cesti okreću i oni koje automobili ne interesiraju




Talijanska staza Variano bila je poprište okršaja u kojem su članovi kluba 'ispod četiri sekunde' rado odmjerili snage. Priču otvaramo najbrutalnijom, 700 KS moćnom pojavom u vidu Aventadora koji, usprkos nešto nepovoljnijem omjeru snage i mase uz pomoć pogona na sve kotače (haldex) ostavlja konkurenciju u oblaku dima. Ipak, kako sekunde odmiču, tako najprije MP4 hvata priključak, a s pojavom oštrih zavoja to čine i ostali. Posebno virtuoznost u zavojima iskazuje 911 GT3 RS, koja oduševljava nevjerojatno preciznim upravljačem i količinom zabave koju je spreman pružiti. Kad na to dodamo i vrhunske rezultate kočenja, jasno je zašto taj Porsche drži korak s ostalima iako je čak 200 KS slabiji od Aventadora.



Ferrari s druge strane oduševljava zvukom koji pruža usisni V12 pa je očito podešen na agilnost i izbjegavanje podupravljanja. No, dok su igri dugi brzi zavoji, adrenalin je pozitivan, a kad uslijede brze izmjene pravca, zabava prestaje. Uz to, umjetan osjećaj na upravljaču čini tog virtuoza iz Maranella prenaglim pa manjeg brata imena 458 doživljavamo smirenijim i zrelijim.



Što je, pak, s McLarenom? On možda nije toliko akustički impresivan, u usporedbi s ostatkom društva to jest, ali je zato vrlo ujednačen i konstantan. Njegov 3,8-litreni motor možda ne reagira toliko spontano, ali 600 Nm vuče iz najnižih okretaja. Bježanje nosa praktično je nemoguće isprovocirati pa jedina želja ide prema učinkovitijim kočnicama i ugodnijem mjenjaču.



Na kraju, zahvaljujući brzoj konfiguraciji staze, Aventador iskorištava svu svoju snagu, ali pitanje je što kad MP4 skupi ekstra konja. Ferrari sa superbrzim mjenjačem (60 milisekundi) stiže treći, a Porscheovo četvrto mjesto lako bismo mogli okarakterizirati zaključkom da u snazi nije sve. Uostalom, jedini je imao ručni mjenjač, koji još ima poseban plus u našoj knjižici.



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ford focus test usporednietestkgolfawtdieiwtsi nova meriva guinnes forifocus.test blindirani auto testeminicmorisscooper daciapikap koliko ulja ide u motor audi mercedes r golf dizne za opel corsa sport sele tra koliko ulja ide u motor vectra volkswagen kupio koliko ulja ide u motor audi kralj prepravki active zamjenska hauba za clioindex.p skoda veti autobume tiffanyrelsawperettissevillana od semafora do semafora odepetkahdoanedjeljeevwotuning koliko ulja ide u motor audi felge i gume tiffanyrwholesale,ttiffanyejew prvi lancia delta renault alpine novi spider problem sa ssang yong corando chevrolet.cruzjdizellakcija opel distributer ugradnja plina reno nissan dig-s opruge lancia vozili smo porsche panamera renault megane generation iii coach handbags black with choc test auto guma kleber dihtung glave kompjutermotoraford auto gume izbor pritisak u gumama ford fiesta seatzibizagsc djecjedsjedalice in boolean m osram silverstar suzuki ignis renaultrlagunaiexpressionsconf amortizeri za punto advancedsearch:christianlo