2012-03-28 07:46:18 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Kada je riječ o terenskim modelima provjerenog japanskog proizvođača, dugotrajnost je najčešći epitet, no nemalo nas je začudilo kada smo shvatili da je ponosni vlasnik ugradio dizelski motor




Prerade terenskih vozila na ovim našim prostorima nisu toliko učestale (ili zanimljive) pa smo po pravi primjerak za ugled potegnuli do susjedne BiH, do Orašja gdje smo pronašli jedinstveni Suzuki Samurai s dizelskim srcem.



Kako i dolikuje prostoru i vremenu, pod haubom se našao Volkswagenov dizel (a tko drugi?), posuđen iz Golfa 'jedinice'. Kako nam objašnjava duhoviti vlasnik Vlado Knežević-Aca i prije je već imao sličnih prerada: 'Možda sam najponosniji na svoju dizelsku Jawu. Ugradio sam Lombardinijev dvocilindarski dizelski motor, a koristio mjenjač i pogon od tomosa, pa je sve vrlo lijepo išlo zajedno. Mogla je Jawa na naftu i do 90 km/h.'

ŽELITE LI DOZNATI VIŠE O OVOJ PRERADI,
POTRAŽITE TREĆI BROJ MAGAZINA auto motor i sport NA SVIM KIOSCIMA


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: motoriominiwbikeibike zdenko silver bangles, silver earring serviesni tito i partija brizgaljke xantia karavan usporedni test bmw merced nissanx-trail fiatepuntocevo cliocup return koliko ulja ide u motor megane polovni auto rail tuning audi tuning hrvatski kraljevi prera audi ovjes scooter peugeot vodena pumpa taxi cijena rezervoara za gorivo cijenasdijelovaeseat.leon renaultwind opel signum sports tourer zadnji most fiat punto) union opelcorsasenzori kraljaooptimuma koliko ulja ide u moto lsuzuki tmaratonttestu jaguarjxf novi focus karavan mclaren mercedes gts wmiimotor discounted new york giants jer golftdimotor mazdaitakeri alto koliko ulja ide u automatski m yugo mastertest srednja klasa getriba za opel astru elysse problemmsaiklimomsskoda vwgolfgoaledition renaultrmeganeeberline toyotayverso smarttwobenzin nissanquashqai veliki kalendar svih noviteta seatkibizaosc