Autokreso
Autokreso
2017-03-17 06:06:00 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Karavanska inačica tek je 5 mm viši od sedana, ima 42 litre veći prtljažnik te uz 1,7litreni CRDI motor od 141 KS kreće sa 218.490 kn




Lani je na domaće tržište stigla nova generacija Kijine limuzine, modela Optima, a sada je ponuda upotpunjena Sportswagon karavanskim primjerkom te PHEV, odnosno plug-in hibridom.



Govorimo li o PHEV izdanju Optime, model je to koji pruža veći kapacitet baterije i veći domet na struju nego svi prethodni hibridni modeli Optime. Domet u EV modu je navodno veći od 54 kilometara, bez zagađenja. Nakon toga do izražaja dolazi efektivni 2,0-litreni GDI motor s izravnim ubrizgavanjem goriva. U kombiniranom režimu ovaj plug-in hibridni model emitira 37 g/km CO2, te navodno osigurava niske troškove održavanja, a što je prednost za flotne kupce.



Znači, sklop čini kombinacija 2,0 GDI benzinca od 156 KS i 189 Nm maksimalnog okretnog momenta te elektromotor od 50 kW i 205 Nm momenta, koji se napaja iz 9,8 kWh litij-polimerne baterije. Zajedno, tu je hibridna snaga od 205 KS te 375 Nm okretnog momenta koja osigurava prosječnu potrošnju, u kombiniranom ciklusu, od 1,6 l/100 km te emisiju CO2 od 37 g/km.



Maloprije spomenute baterije, smještene iza stražnjih sjedala te u dvostrukom prtljažnom dnu, narušile su kapacitet prtljažnika, no i dalje je tu ne tako bajnih 307 litara obujma. Tu je i nešto manji obujam spremnika goriva, koji je sada na 55 litara.



Standardna LED prednja svjetla, aerodinamični prednji i stražnji branici, nešto drukčija (zatvorenija) prednja maska, te metalik plavi umetci i 17-colni alu naplatci detalji su koji uz natpis 'eco plug-in' razlikuju eksterijer u odnosu na 'običnu' Optimu. Zavirimo li u putničku kabinu tu je izmijenjena instrumentna ploča s prikazom i razine napunjenosti baterije, odnosno količine energije koja se troši. Na središnjem grebenu je tzv. plug-in hibridni izbornik, a svi putnici mogu uživati u bijelim kožnim presvlakama.



Karavan je tek 5 mm viši od sedana, a sve ostale dimenzije (širina, dužina te međuosovinski razmak) ostale su iste kao i kod sedana. Kao što se i očekuje, manja razlika je i u prtljažnom prostoru. Dosadašnjih 510 litara obujma prošireno je za 42 litre. Nakon preklapanja naslona stražnjih sjedala (moguće u omjeru 40:20:40) raspoloživi obujam raste na 1686 litara. Prtljažnik je dobro organiziran, s pretincima u podnici, 'šinama' za lakše osiguranje prtljage, sigurnosnom mrežom prema putničkom prostoru te tipkom za jednostavno preklapanja naslona stražnje klupe.




Izvadak iz cjenika KIA Optima
 Motor  Snaga  Oprema  Cijena
 2,0 GDi / elektromotor - PHEV
 205 KS
 EX PHEV
339.990 kn
SW - 1,7 CRDI
 141 KS  LX Comfort Eco
218.490 kn
 SW - 1,7 CRDI  141 KS  LX Family Eco
230.490 kn
 SW - 1,7 CRDI    141 KS
 EX Smart Eco
255.490 kn
 SW - 1,7 CRDI  141 KS
 EX Business Eco
274.990 kn
SW - 1,7 CRDI   141 KS  EX Limited Eco
308.990 kn
 




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: fiero hondataccorddrs koliko ulja ide u motor caddy golftvsnpolo autokreso mitsubishitgalant test auto gume kleber dinaxer mercedes a polovnitautomobili zimskeugume golf variant jeepcherokee honda crz seat exeo golfavii citrojen cactus nissan patrol dg euro bs dg euro bs opel vivaro golfigt chevrolet.gt problemi sa motorom problemi sa motorom dacia logan mcv ugradnja autoplina toyotaoyariswvsmsuzukiaswift fordvfocuscelectric volkswagen passat cc njuskalo strit race automibili slike sporttourmegane usporedba downsizing motora renault megane sedan zabava renaultrtwingogrs zagreb renokanguo usporedni.testtgolffvi toyota prius generacija opel insignia opc prednji bran tesla roadster renault ze cijenik ford mustanga hr selen blokovi);select pg_sleep usporedni.testezadnjiupogonki opel astra test brava za nisan qashqai opel astra test opel astra test opel astra test