Autokreso
Autokreso
2013-12-05 10:29:53 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Goran Gogić dobro nam je znan kao otac senzacionalno jeftinog Renaulta 5 na struju, što je u konačnici bio sasvim dobar automobil. Otad je, naravno, značajno napredovao te se diči Opelom s još boljim performansama




U svijetu električnih automobila postoji velik broj ljudi koji svoje ne baš široko znanje cijeni kao da se radi o svemirskim tehnologijama, a komponente što ih nabavljaju na širokom svjetskom tržištu mogu razmjenjivati jedino za organe živih ljudi. Takav smeta, koči i sasvim sigurno ne vodi naprijed. Osim ljudi koji govore kako su za svoje loše automobile potrošili desetke ili čak stotine tisuća kuna, postoje i oni kudikamo realniji s kojima je svaki susret vrlo ugodan.

Koliko je koštala prerada? Koliki je doseg? Koliko stoji jedno punjenje?
Sve su to pitanja na koje odgovore možete potražiti u aktualnom
broju specijaliziranog
magazina auto motor i sport,
koji se nalazi na svim kioscima



Naš Goran Gogić, lik je iz sasvim drukčije priče. Prepun znanja, koje nesebično dijeli, ni od čega ne radi famu, za većinu dijelova tvrdi kako su vrlo jeftini. Kako sam priznaje, ima dobro društvo prijatelja koji mu u svemu pomažu: 'Možda sam najponosniji na vakuum pumpu za kočnice. To je klasična samogradnja. Vakuum je sada električan i svi se čude kako smo to uspjeli napraviti.'



Kadett je inače vrlo uredan. Godina proizvodnje bila je 1990., nije čak ni posebno obojan, a originalni motor je 1,4i koji je kažu - bilo vrlo lako prodati. Kupac je donio čak 900 kuna! Kadett je kasnije dobio branike od GSI-ja, pa izgleda još bolje. Autori ponosno kažu kako je ovo i dalje jedan od najaerodinamičnijih automobila jer nakon njega gotovo da i nema starijih kompakata (podesnih za elektro prerade) s koeficijentom otpora zraka boljim od 0,30. Među broj manjim automobilima rezultati su još lošiji, pa je ovo sasvim pristojan izbor.

Koliko je koštala prerada? Koliki je doseg? Koliko stoji jedno punjenje?
Sve su to pitanja na koje odgovore možete potražiti u aktualnom
brojuspecijaliziranog
magazina auto motor i sport,
koji se nalazi na svim kioscima



Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor octavi biturbo kompjuter motora ford fiesta autosgume.testrbridgestone pritisak u gumama shevrolet av zglobhompassat focus test indeks brzine kod guma zimske gume honda crv dacia duster metalik boja koliko goriva staje u rezervar koliko ulja ide u moto lsuzuki nagradne polo gti test polovni autom vwisharan escort cosworth citroen distributer mercedes hidrogen cijene servisa toyota auris megane sopek renegade test toyota c- hr preupravljanje koliko ulja u motor mazda ford focus c max kompkakttsuvwmasterftest kao ni jedan lanciajthema hyunda elantra usporedni test golfova cjenik dijelova za opel astru cliougrandtour suxuki ignis seatnibizalsc ford transit bregasta peugeot exper najstariji mercedesbenzsprinter suzuki ignis dizel concept one suzuki swift sport octavia testovi octavia uporedni test malih auta tri kralja optimuma koliko ulja ide u motor alfa opel vectra opc daciapdusterwcijena