Autokreso
Autokreso
2014-05-31 08:53:24 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Kako najlakše iz Zagreba do elektromobila u Podravini? Naravno, preko Amerike. Najprije u redovitom kontaktu s legendarnim Roderickom Wildeom, koji se još prije 20 godina utrkivao na četvrt milje s automobilima na struju, pa mu spomenete nešto takvo. Zatim iz SAD-a stiže elektronska pošta i za nekoliko dana ste u Podravini - u Jeepu na struju




U svijetu električnih automobila Marko Ciglar (25), inženjer elektrotehnike iz Svibovca Podravskog, nipošto nije nov. Naime, njegov diplomski rad bio je Ford Escort iz 1971. s kojim je mogao prijeći 30 km. Zatim je uslijedio Smart koji se već protegnuo na 50-ak km, dok je projekt Wranglera već nešto uistinu posebno. Malo je neobično u našim okvirima u električno vozilo preraditi ovako vrijedan automobil. Kao osnovu naš je Marko koristio Jeep Wangler iz 2005. čiji je 2,4-litreni 16v motor izvadio, te ga odmah olakšao 120 kilograma. Motor je spremljen u garaži te čeka neko drugo vrijeme, jer je Jeep Wrangler na struju još privlačniji od serijske, benzinske izvedbe. Gotovo jednako upotrebljiv, sa svim dijelovima koji rade jednakom kvalitetom, još je i privlačniji jer osim ekološke podobnosti, ne proizvodi ni buku, pa je vožnja njime time ugodnija.

Zanima li vas što je sve potrebno napraviti kako bi se američki terenac
pretvorio u električno izdanje, potražite aktualni, peti broj
magazina auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima



Marko nam otkriva kako mu je kao čovjeku koji je apsolutno 'doma' kada se radi o električnim automobilima, s unaprijed skupljenim svim komponentama, trebalo svega mjesec dana za sastavljanje ovog automobila. Štoviše, zadovoljan je dobivenim: 'Radijus mi je oko 100 km, ako vozim 60-70 km/h. Inače pada, dok je najviša brzina 80 km/h što mi je sasvim dovoljno jer s ovim automobilom stvarno nemam potrebe za bržom vožnjom', ponosno odgovara Marko. Uz to, pojašnjava nam kako na Jeepu sve radi kao kad je bio na pogon benzinom, pa čak i da pogon na sva četiri kotača ili reduktor ne troše više struje.

Zanima li vas što je sve potrebno napraviti kako bi se američki terenac
pretvorio u električno izdanje, potražite
aktualni, peti broj
magazina
auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: renaultimeganeagrandtour toyoty autignarakciji chevroletnepica motorzaautokangoo fiatcombinato toyotaeavensis bregasta osovina renault wholesale evening dresses -dis chervoletsedan opel astra opc video latvala ford fiesta chevroletacruzjcruz insigniasavjeti wrangler cjenikdijelovazavwpassatv zadnji most kod auta koje ulje ide u opel meriva ford sportka eurosiv testovi pritisak u gumama ford focus k kanuni chevrolet.camarolss opel zafira jaguar xf farovi seat cordoba autocross kada izlazi novi br auto mitor motori mini xd concept land rover evoque test rabljenog toyota corolla skoda fabia sdi rabljeni clio chevrolet lacceti tiyota verso vw golf - usporedni test mazda vw golf rabitt cruze karavan mercedes b klasawww.youtube.co koliko ulja ide u motor toyota dacia duster tuning audi sandero novi subaru inpreza impreza stx unos automobila lada niva seat ateka tmicubisi.lancer