Autokreso
Autokreso
2014-05-31 08:53:24 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Kako najlakše iz Zagreba do elektromobila u Podravini? Naravno, preko Amerike. Najprije u redovitom kontaktu s legendarnim Roderickom Wildeom, koji se još prije 20 godina utrkivao na četvrt milje s automobilima na struju, pa mu spomenete nešto takvo. Zatim iz SAD-a stiže elektronska pošta i za nekoliko dana ste u Podravini - u Jeepu na struju




U svijetu električnih automobila Marko Ciglar (25), inženjer elektrotehnike iz Svibovca Podravskog, nipošto nije nov. Naime, njegov diplomski rad bio je Ford Escort iz 1971. s kojim je mogao prijeći 30 km. Zatim je uslijedio Smart koji se već protegnuo na 50-ak km, dok je projekt Wranglera već nešto uistinu posebno. Malo je neobično u našim okvirima u električno vozilo preraditi ovako vrijedan automobil. Kao osnovu naš je Marko koristio Jeep Wangler iz 2005. čiji je 2,4-litreni 16v motor izvadio, te ga odmah olakšao 120 kilograma. Motor je spremljen u garaži te čeka neko drugo vrijeme, jer je Jeep Wrangler na struju još privlačniji od serijske, benzinske izvedbe. Gotovo jednako upotrebljiv, sa svim dijelovima koji rade jednakom kvalitetom, još je i privlačniji jer osim ekološke podobnosti, ne proizvodi ni buku, pa je vožnja njime time ugodnija.

Zanima li vas što je sve potrebno napraviti kako bi se američki terenac
pretvorio u električno izdanje, potražite aktualni, peti broj
magazina auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima



Marko nam otkriva kako mu je kao čovjeku koji je apsolutno 'doma' kada se radi o električnim automobilima, s unaprijed skupljenim svim komponentama, trebalo svega mjesec dana za sastavljanje ovog automobila. Štoviše, zadovoljan je dobivenim: 'Radijus mi je oko 100 km, ako vozim 60-70 km/h. Inače pada, dok je najviša brzina 80 km/h što mi je sasvim dovoljno jer s ovim automobilom stvarno nemam potrebe za bržom vožnjom', ponosno odgovara Marko. Uz to, pojašnjava nam kako na Jeepu sve radi kao kad je bio na pogon benzinom, pa čak i da pogon na sva četiri kotača ili reduktor ne troše više struje.

Zanima li vas što je sve potrebno napraviti kako bi se američki terenac
pretvorio u električno izdanje, potražite
aktualni, peti broj
magazina
auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama mercedes spr wholesale evening dresses -dis fiatcombinato toyotaeavensis autignarakciji insigniasavjeti zadnji most kod auta renaultimeganeagrandtour chervoletsedan cjenikdijelovazavwpassatv carobninapitak mitsubishiigrandisatest leon usporedni test mazda sky activ l turbina audi skoda yeti greenline opelnastralgtc-dijelovi reviews: christian louboutin a poluosovina na grand vitari usporedbaepogona fiat tipo kupnja koliko ulja ide u mjenjac hyundao tucson dijelovicitroenc-crosser ford c max testovi rabljenih vozila hyund test rabljenog astra nissan hi-cross koliko ulja ide u motor megane vinjete za plovila gorivo tifon xenon svjetla fiat panda renault velzsatis pritisak u gumama mercedes spr boxer diesel novi passat cc citroen.. toyota corola wagon honda accord aerodeck seat leon remen crosser volkswagen passat tdi koliko ulja ide u motor golfgo subaru stx dacialloganomcv svjetla na vozilima a klasa mercedes kolikouljaideumotorrenaul stari mercedes mini bus ispravan