Autokreso
Autokreso
2014-05-31 08:53:24 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Kako najlakše iz Zagreba do elektromobila u Podravini? Naravno, preko Amerike. Najprije u redovitom kontaktu s legendarnim Roderickom Wildeom, koji se još prije 20 godina utrkivao na četvrt milje s automobilima na struju, pa mu spomenete nešto takvo. Zatim iz SAD-a stiže elektronska pošta i za nekoliko dana ste u Podravini - u Jeepu na struju




U svijetu električnih automobila Marko Ciglar (25), inženjer elektrotehnike iz Svibovca Podravskog, nipošto nije nov. Naime, njegov diplomski rad bio je Ford Escort iz 1971. s kojim je mogao prijeći 30 km. Zatim je uslijedio Smart koji se već protegnuo na 50-ak km, dok je projekt Wranglera već nešto uistinu posebno. Malo je neobično u našim okvirima u električno vozilo preraditi ovako vrijedan automobil. Kao osnovu naš je Marko koristio Jeep Wangler iz 2005. čiji je 2,4-litreni 16v motor izvadio, te ga odmah olakšao 120 kilograma. Motor je spremljen u garaži te čeka neko drugo vrijeme, jer je Jeep Wrangler na struju još privlačniji od serijske, benzinske izvedbe. Gotovo jednako upotrebljiv, sa svim dijelovima koji rade jednakom kvalitetom, još je i privlačniji jer osim ekološke podobnosti, ne proizvodi ni buku, pa je vožnja njime time ugodnija.

Zanima li vas što je sve potrebno napraviti kako bi se američki terenac
pretvorio u električno izdanje, potražite aktualni, peti broj
magazina auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima



Marko nam otkriva kako mu je kao čovjeku koji je apsolutno 'doma' kada se radi o električnim automobilima, s unaprijed skupljenim svim komponentama, trebalo svega mjesec dana za sastavljanje ovog automobila. Štoviše, zadovoljan je dobivenim: 'Radijus mi je oko 100 km, ako vozim 60-70 km/h. Inače pada, dok je najviša brzina 80 km/h što mi je sasvim dovoljno jer s ovim automobilom stvarno nemam potrebe za bržom vožnjom', ponosno odgovara Marko. Uz to, pojašnjava nam kako na Jeepu sve radi kao kad je bio na pogon benzinom, pa čak i da pogon na sva četiri kotača ili reduktor ne troše više struje.

Zanima li vas što je sve potrebno napraviti kako bi se američki terenac
pretvorio u električno izdanje, potražite
aktualni, peti broj
magazina
auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: broj minija u hrvatskoj . ford fiesta najava za novi broj christian louboutin black leop renaultimeganeagrandtour kralja optimuma fiat rabljeni wholesale evening dresses -dis tiffany yours slick bangle - toyotaeavensis mitshubishispacewagon cjenikdijelovazavwpassatv shevrolet cruze dizel trw insigniasavjeti seat-o-min hnda civic lijevi i desni selen seal leon cupra mitsubishi i-miev and cruiser fordafokus koliko ide ulja u getribu astr irisvolf mitsubishi space star naplatci testsrabljenih ljetna guma fulda subarusimpresa koliko ulja ide u motor vxr koliko ulja ide u motor opel a test ford s max testoviirabljenihrvozilaehyund goriva rabljenifordcmaxgrand discounttchristiantlouboutines mercedeseslk retrovizorwvito koliko ulja ide u motor qashqa ice cream cone charm tiffany c osvojisuzuki benzin ili dizel kia cazinjani prodajnat.cena test gum najudobniji suv tmaratonttestu fiat seicento koliko ulja ide u motor golf p mini moto bmicubisi,lancer