Autokreso
Autokreso
2015-07-29 07:44:22 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Usporedili smo dva najpoželjnija Peugeota 308 s ekonomičnim dizelima, pa im onda u društvo doveli papreni 308 GT sa 205 KS. Smiju li se uopće usporediti i pričaju li zajednički jezik? Iznenadit ćete se! Na putu od Zagreba do Raba i nazad pokušali smo isprovocirati obiteljsku svađu




Prošlo je više od deset godina otkako je Peugeot imao ovako cjelovito zaokružene modele. U vrijeme male 206-ice i izuzetno elegantnog 307 Peugeoti su bili pravi hit. No, tad je uslijedio tranzicijski period i potraga za novim identitetom, a sad svečano možemo objaviti da je ta epoha za model 308 gotova. Nakon traženja kroz redizajn kompakt je napokon pronašao svoje pravo 'ja' i kad se već uspravio toliko ponosno, morali smo ga podvrgnuti HR-testu 1000 km. Da vidimo kako izgleda jedno stresno i užurbano hrvatsko putovanje na domaćim negostoljubivim prometnicama. Jer, treba i vozača iscrpiti da bi dobro osjetio auto - jednom smo zaključili - kako umorni od puta najčešće i najbolje pronalazimo detalje koji živciraju na vozilu. Sa 308-icama smo odlučili simulirati odlazak na godišnji odmor iz Zagreba na otok Rab, pa onda i povratak prema Zagrebu u istom danu.

Zanima li vas koji model ima više smisla, 1,6-litreni BlueHDI turbodizelaš
od 100 ili 120 KS, odnosno 1,6-litreni turbo model 308 GT od 205 KS
 potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Autocesta, zavoji do Senja, penjanje na trajekt, pa rapski pejzaži i nazad. Uz testne kilometre po zagrebačkoj gradskoj gužvi i odvezene testne handling-dionice auti su prešli svih 1000 km. Kakav Peugeot 308 treba kupiti? Usporedili smo dvije izvedbe novog 1,6-litrenog BlueHDI turbodizela, slabiji model sa 100 KS te jači stariji sa 120 koji je radio u karavanu. Zanimalo nas je koliko je razlike u tih 20 KS i može li jača izvedba zbog velikog okretnog momenta biti alternativa dvolitrenim dizelašima. Na koncu, s obzirom na trendove, u društvo ekonomičnih 'best buy' motora doveli smo najsnažniji motor u ponudi, samo da uzburkamo strasti. Najjači 1,6 turbo 308 GT koji razvija 205 KS. Jer, ne biste vjerovali, nekad i snagatori mogu parirati dizelima po pitanju ekonomičnosti, a u međuvremenu su poput plesačice na štangi. Baš da vidimo...



Zanima li vas koji model ima više smisla, 1,6-litreni BlueHDI turbodizelaš
od 100 ili 120 KS, odnosno 1,6-litreni turbo model 308 GT od 205 KS
 potražite 
aktualnibroj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: daciadustercijena koliko ulja ide u motor kia golf - pet plus mens corsaplineawtest koeficijent mercedes benz bmw,uaudi,gmercedes fiatrgrandespunto jamaha smart citroenrc-crosseravs.tnissanix kuca buka koliko ulja ide u motor volvo bestcarsyeti koliko ulja ide u moto lsuzuki pecjak tiffany bangles open heart in turagetest orleneoil corsaacttest test gume astraokaravan kaska=all renaultmeganegenerationor( common rail koliko ide ulja u getribu fiat mps opel insignija sports turer karavqni chevroletrcruzedizeltakcija citroen xarapicaso renault megan grantour krzak rabljena vozila toyota skodaprs audi motor sport agri vdoitest miniudiesel koliko ulja ide u motor audi koliko ulja ide u motor audi koliko ulja ide u motor seat c good skoda yeti pritisak u gumama mercedes b k motornoruljewzasmondeo test opel zafira suzukijimnypostajesuv fordsmustang koliko ulja ide u motor audi a