Autokreso
Autokreso
2015-07-29 07:44:22 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Usporedili smo dva najpoželjnija Peugeota 308 s ekonomičnim dizelima, pa im onda u društvo doveli papreni 308 GT sa 205 KS. Smiju li se uopće usporediti i pričaju li zajednički jezik? Iznenadit ćete se! Na putu od Zagreba do Raba i nazad pokušali smo isprovocirati obiteljsku svađu




Prošlo je više od deset godina otkako je Peugeot imao ovako cjelovito zaokružene modele. U vrijeme male 206-ice i izuzetno elegantnog 307 Peugeoti su bili pravi hit. No, tad je uslijedio tranzicijski period i potraga za novim identitetom, a sad svečano možemo objaviti da je ta epoha za model 308 gotova. Nakon traženja kroz redizajn kompakt je napokon pronašao svoje pravo 'ja' i kad se već uspravio toliko ponosno, morali smo ga podvrgnuti HR-testu 1000 km. Da vidimo kako izgleda jedno stresno i užurbano hrvatsko putovanje na domaćim negostoljubivim prometnicama. Jer, treba i vozača iscrpiti da bi dobro osjetio auto - jednom smo zaključili - kako umorni od puta najčešće i najbolje pronalazimo detalje koji živciraju na vozilu. Sa 308-icama smo odlučili simulirati odlazak na godišnji odmor iz Zagreba na otok Rab, pa onda i povratak prema Zagrebu u istom danu.

Zanima li vas koji model ima više smisla, 1,6-litreni BlueHDI turbodizelaš
od 100 ili 120 KS, odnosno 1,6-litreni turbo model 308 GT od 205 KS
 potražite 
aktualni broj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!



Autocesta, zavoji do Senja, penjanje na trajekt, pa rapski pejzaži i nazad. Uz testne kilometre po zagrebačkoj gradskoj gužvi i odvezene testne handling-dionice auti su prešli svih 1000 km. Kakav Peugeot 308 treba kupiti? Usporedili smo dvije izvedbe novog 1,6-litrenog BlueHDI turbodizela, slabiji model sa 100 KS te jači stariji sa 120 koji je radio u karavanu. Zanimalo nas je koliko je razlike u tih 20 KS i može li jača izvedba zbog velikog okretnog momenta biti alternativa dvolitrenim dizelašima. Na koncu, s obzirom na trendove, u društvo ekonomičnih 'best buy' motora doveli smo najsnažniji motor u ponudi, samo da uzburkamo strasti. Najjači 1,6 turbo 308 GT koji razvija 205 KS. Jer, ne biste vjerovali, nekad i snagatori mogu parirati dizelima po pitanju ekonomičnosti, a u međuvremenu su poput plesačice na štangi. Baš da vidimo...



Zanima li vas koji model ima više smisla, 1,6-litreni BlueHDI turbodizelaš
od 100 ili 120 KS, odnosno 1,6-litreni turbo model 308 GT od 205 KS
 potražite 
aktualnibroj magazina
auto motor i sport koji se nalazi na svim kioscima!

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor kia christian louboutin platform c christian.louboutinulouisksued mercedes benz bmw,uaudi,gmercedes a klas dariokonpek jamaha panda kuca buka zamjenska hauba za audi tt kolikouljaideumotorseate phanatinea bestcarsyeti ugg bailey button triplet boot opel agila uggsknightsbridge:ugg,uggb test rabljenog - renault megan koliko ulja ide u moto lsuzuki scenic conquest pecjak autosjedalice orleneoil corsaacttest dizelagorivo test gume kupnjazimskihguma cijenaegumadudhraiieuropi peugeot bipper koliko ulja ide u motor scenic volkswagentphaeton prprema auta za zimu vikend provod s toyotom auris test rabljenog nissan qashqai aveo chevrolet sedan mazda skyactiv diesel autorslalom brava volana autokatalog terenac igor igor suzuki regina cijenaegumadudhraiieuropi cijene servisa peugeot mercedesceccoupe chevrolet.cruze goodyear prvi broj npvi cliosport bullija