Autokreso
Autokreso
2015-07-23 12:47:27 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Pripremljen je novi 1,3-litreni i-VTEC benzinski motor od 102 KS, a za sada nisu poznate cijene iako ne bi trebalo biti velikih razlika u odnosu na dosadašnje




Početak prodaje treće generacije Honde Jazz, popularnog subkompakta B segmenta, u Hrvatskoj najavljen je za kraj rujna tekuće godine. Od svog prvog predstavljanja 2001. godine do danas, Jazz je proizveden u ukupno više od 5 milijuna primjeraka. Imajući na umu taj podatak, kao i činjenicu da se trenutno proizvodi u 7 različitih zemalja svijeta, zaista možemo reći da je riječ o istinskom globalnom automobilu.



Treća generacija Honde Jazz na svoj način redefinira očekivanja od vozila B segmenta približavajući se značajno takozvanoj kompaktnoj klasi. Četiri metra dugačka karoserija skriva vrlo veliku prostranost i funkcionalnost. Već tradicionalno centralno smješten spremnik goriva omogućio je ugradnju 'čarobnih' stražnjih sjedala sklopivih u čitav niz kombinacija te golemi prtljažnik zapremnine 354 litre. Novorazvijeno podvozje omogućuje dinamičniju vožnju zajedno s novim benzinskim 1,3-litrenim i-VTEC pogonskim agregatom. Novi 102 KS snažni agregat Earth Dreams tehnologije u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili opcijskim CVT automatskim mjenjačem zaslužan je za znatno nižu prosječnu potrošnju (od 4,6 l/100 km s CVT mjenjačem u kombiniranoj vožnji) i nižu emisiju CO2 (106 g/km s CVT mjenjačem).



I u ovoj generaciji, posebni naglasak stavljen je na sigurnost. Pored sve već dobro poznate sigurnosne opreme iz druge generacije poput ABS sustava protiv blokiranja kotača, EBD sustava raspodjele sile kočenja, VSA sustava nadzora stabilnosti, prednjih i bočnih zračnih jastuka te zračnih zavjesa, nova generacija Honde Jazz biti će serijski opremljena sustavom aktivnog kočenja koji prati promet ispred vozila, upozorava vas na opasnost te u izvanrednim situacijama samostalno započinje s kočenjem. Cijene još nisu poznate, no očekujemo da neće značajno odskakati od cijena aktualnog modela neovisno o novoj motorizaciji i najavi znatno bogatijih paketa serijske opreme.




Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ssangyong tivoli suv jumper alfa romeo spyder koliko ulja ide u motor golf hrkraljeviprerada koje ulje ide u motor audi a grijanjeautakvar staklo vjetrobran grandppicasso koliko ulja ide u motor golf kvalit chevrolet.camaroiss cjenikdijelovazaopelsignum discountchristianlouboutins suviipterenci nemo multispace christianlouboutinblackleop opel corsa b joy renaultrmeganefgrandtour mareavtd sports tourer goodyer diesel ili benzin mitshubishispacewagon redizajnirani seat leon fr usporedba golf plus i renault mercedes b klase koliko ulja ide u motor golf renault captur mercedes a energy saver ovjese tehnika naplatci honda vezel sigurnosni polovan kapacitet nissan note test rabljenog koliko ulja ide u motor nissan tritcilindra koliko ulja ide u motor ford srbija volkswagen preuzeo porsche honda fanclub motorno ulje za ford fijesta pertner outdoor mercedes a- klasa llllredba golf ford model t cijena rezervoara