2012-02-12 08:06:16 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Dosad najštedljiviji Fordov benzinski motor od 100 KS uskoro dolazi i u modelima C-MAX i B-MAX




U Saarlouisu je počela proizvodnja Ford Focusa sa 1,0-litarskim motorom koji postavljaja nove standarde kao Fordov dosad najštedljiviji benzinski motor. EcoBoost motor snage 100KS, prema službenim podacima ima potrošnju od 4,8l/100 km uz emisiju CO2 od 109 g/km. Inačica s turbinom i direktnim ubrizgavanjem, također dostupna na Focus u verziji sa 125KS troši 5 l/100km s emisijom CO2 od 114 g/km. Focus s ovim motorom doseže standarde performansi dizelskog motora zahvaljujući konstantnom okretnom momentu od 170 Nm imeđu 1400 i 4500 okretaja. Sami motor proizvodi se u tvornici u Koelnu u Njemačkoj, a u što je investirano 134 milijuna eura. Kasnije tijekom godine, proizvodnja motora počet će i u Craiovi u Rumunskoj. Europski proizvodni kapaciteti mogli bi u konačnici doseći 700.000 motora godišnje.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: autockalendar elektroliza audi suv karting arena zagreb testberlingo irinaolhovskaya koliko uljaa ide u motor audi daewoosmatiz skodars priprema za zimu faroviegolfkvaplus poljop golf dva vwstiguan opel vektra a mazda premacy honda integra kolioo ide ulja u mjenjac audi theinorth.facekapexlbioniceves clio williams alfasmito.citroen alu brp opelastraled kolikouljaideumotoraudit turbinaraudi test gradskih auta test gradskih auta mercedes servis u kovinskoj ford transit koliko ulja ide u motor iveco zadnji branik audiettirs autosdjeloviwspark novasopel.astra clio rs ugg classic short boots : zen seatltest mazda mpv ford focus test polostsi rabljeni lancer golfutdi renault scenic test koje ulja ide u motor volvo xc gume dimenzije vw up! alfaegiulietta alfa gt dacia pikap opel astra zadnji branik fordogalaksi