Autokreso
Autokreso
2011-12-11 08:36:46 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Uz najprestižnije klupsko nogometno natjecanje u Europi Ford će biti još minimalno tri godine




Ford je objavio produženje dugogodišnje sponzorstvo najpopularnijeg i najprestižnijeg klupskog nogometnog natjecanja u Europi - UEFA-ine Lige prvaka, i to do lipnja 2015. 'Naš novi trogodišnji sporazum pokazuje značaj ovog partnerstva,' rekao je Stephen Odell, predsjednik i CEO, Ford of Europe. 'Za globalnu tvrtku poput naše, UEFA-ina Liga prvaka je idealna platforma za povezivanje s milijunima ljudi oko zajedničkih vrijednosti. Radi se o najboljima od najboljih na najvišoj razini i Ford želi biti dio toga.' Govorimo li o jačini Lige prvaka dovoljno je spomenuti da je sezona 2010./2011. privukla više od 500 milijuna televizijskih gledatelja u Europi, 230 milijuna u obje Amerike, 190 milijuna u Africi i preko 130 milijuna u Aziji.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: od opel agila vrata lijeva polo cross koliko ulja ide u motor scenic koliko ulja ide u motor qashqa hibridni motori opeloastraiosvoji opel corsa opc prednji difuzor a klasa opel corsa d land rover freelander golf viiii opelrcorsadzadnjiibranik koliko ulja ide u motor octavi astra motocikl oldtimer osiguranje klima turbine hyundaija corsad bre subaru impreza wrx ugg classic cardy the north face fleece red jack auto sjedalica gorestextjackets,northrfacexgo termo otpornik za wv polo test autosjedalica mercedes curly odrzavanje toyote yaris audisavant opel adam servisnitinterval uvoz automobila opel astra j koje ulje ide u motor suzuki g jaguar xe renault megane grandture the north face gore tex jacket christian louboutin ankle boot dodgejourneycrd subaru outback koliko ulja ide u motor to the shopping cart - prom dress dakar toyota hi-lux laguna renault golf v auto sjedalice lada yarispotest offsroadhschnee daciadelektro