Autokreso
Autokreso
2011-12-11 08:36:46 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Uz najprestižnije klupsko nogometno natjecanje u Europi Ford će biti još minimalno tri godine




Ford je objavio produženje dugogodišnje sponzorstvo najpopularnijeg i najprestižnijeg klupskog nogometnog natjecanja u Europi - UEFA-ine Lige prvaka, i to do lipnja 2015. 'Naš novi trogodišnji sporazum pokazuje značaj ovog partnerstva,' rekao je Stephen Odell, predsjednik i CEO, Ford of Europe. 'Za globalnu tvrtku poput naše, UEFA-ina Liga prvaka je idealna platforma za povezivanje s milijunima ljudi oko zajedničkih vrijednosti. Radi se o najboljima od najboljih na najvišoj razini i Ford želi biti dio toga.' Govorimo li o jačini Lige prvaka dovoljno je spomenuti da je sezona 2010./2011. privukla više od 500 milijuna televizijskih gledatelja u Europi, 230 milijuna u obje Amerike, 190 milijuna u Africi i preko 130 milijuna u Aziji.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: koliko ulja ide u motor opel o pritisak u gumama fiat punto vw polo si pritisak u gumama fiat punto c cijena rezervoara za gorivo vw golf alltrack test rabljenog golf amortizeri passat christian louboutin black and dacija sgttline vw golf cc polo test kvaliteta dizel goriva slike honde auta mitsubishi colt raillati colt amortizeri passat app nissan patfinder croatian drift challenge best cars citroen mercedes e class kvaliteta.ulja north face socks,north face bi cijene servisa citroen xara pi rezervoar za gorivo cijena kol hibridna vozila prodani automobili polo cross problemi skoda yeti peugeot eco cup maraton test crosser renault megan grandtour toyota yaris fiat idea test honda civic tourer polovni auti cijena rezervoara za gorivo vw christian.louboutinhchinesetst citroen ulysses brocki tankovi goriva adac test pouzdanosti suzuki o renault megane generation iii renault megane generation iii rabljeni mitsubishi outlander range rover velar astra cabrio slikadana koliko litra ulja ide u motor ford c -max