2011-12-11 08:36:46 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Uz najprestižnije klupsko nogometno natjecanje u Europi Ford će biti još minimalno tri godine




Ford je objavio produženje dugogodišnje sponzorstvo najpopularnijeg i najprestižnijeg klupskog nogometnog natjecanja u Europi - UEFA-ine Lige prvaka, i to do lipnja 2015. 'Naš novi trogodišnji sporazum pokazuje značaj ovog partnerstva,' rekao je Stephen Odell, predsjednik i CEO, Ford of Europe. 'Za globalnu tvrtku poput naše, UEFA-ina Liga prvaka je idealna platforma za povezivanje s milijunima ljudi oko zajedničkih vrijednosti. Radi se o najboljima od najboljih na najvišoj razini i Ford želi biti dio toga.' Govorimo li o jačini Lige prvaka dovoljno je spomenuti da je sezona 2010./2011. privukla više od 500 milijuna televizijskih gledatelja u Europi, 230 milijuna u obje Amerike, 190 milijuna u Africi i preko 130 milijuna u Aziji.

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: zimske gume honda accord test rabljenog nissan patfinder north face mens,northface mens podesavanjezupcastogkaisa test autosjedalica usporedni.teststoyotalavensis largervimagetultraeshortichoco koliko ulja ide u motor subaru koliko ulja u motor fiat ulys test rabljenih mercedes suzukiagrandevitara alltrack maratonotestjopelmcoesauc polo cross sorento novi hladnjak vode opel corsa mini cooper rabljeni christian louboutin black pate koje ulje ide u motor suzuki koje ulje ide u motor suzuki opel corsa opc djelovi ford s max superb combi pritisak u gumama renault clio usporedniutestukaravana renault clio iv autoradio odrzavanje toyote yaris usporednietesoption dijelovitcitroen usporedni testamarok cazinjani subaru legacy koliko ulja ide u motor astra test auto gume bfgoodrichindex test rabljenog honda civic nissanqasquai fiat grande punto test mercedes r class uvoz polovnog renomegane crijevo turbine qasqaimaglenka mitsubishi colt polobijelebokje opel rekord povratak legende slr suv clio tce clioesport