Autokreso
Autokreso
2011-07-07 19:26:21 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Studenti primijenjene umjetnosti nagrađeni za kreativne projekte kojima se slavi Chevroletov veliki jubilej i pridružit će se priznatim umjetnicima kako bi stekli praktično iskustvo




Chevrolet je pred studente primijenjene umjetnosti iz 22 europske zemlje stavio zadatak da ove godine pomognu Chevroletu proslaviti stogodišnjicu postojanja. Prijavljen je rekordan broj od ukupno 552 projekta iz 155 škola, i to u sljedećih pet disciplina primijenjene umjetnosti: mode, glazbe, fotografije, videa i vizualnih umjetnosti.



Natjecatelji u kategoriji mode trebali su se vratiti u daleku 1911. godinu kako bi pronašli inspiraciju i redefinirali stil tog vremena na suvremen način. Pobjednički projekt Lubice Mildeove s FA STU-a u Bratislavi, Slovačka, zanimljiva je reinterpretacija takozvane male crne haljine koju najbolje opisuje integracija nekoliko elemenata iz razdoblja 1910. kao što su plisirani ukrasi, v-izrez i drapirani asimetrični oblik rukava. 'Istovremeno radi se o vrlo modernom komadu koji bi mogao biti dio bilo koje suvremene kolekcije', rekao je Igor Todorović, član žirija za ovu kategoriju.



Studenti koji se bave glazbom trebali su skladati jedinstvenu rođendansku pjesmu za Chevrolet, a pobjedničku skladbu napisao je talijanski trio s IED-a u Rimu. Član žirija za kategoriju glazbe, Sven Schäferkord, opisao je ovu pjesmu kao 'modernu i veselu, s dobrom strukturom, koja također na dostojan način slavi Chevroletov jubilej, baš kao što je traženo u zadatku'.



U kategoriji fotografije studenti su dobili prilično zahtjevan zadatak da dokumentiraju stotinu godina povijesti u jednoj jedinoj fotografiji. Pobjednička slika koju su načinili Juliana Křížová i Jakub Vlček s Univerzita Tomáše Bati u Republici Češkoj odlično odražava prošlost, sadašnjost i budućnost u jednoj prekrasnoj fotografiji. 'Ako pogledate pomnije, naći ćete priču u svakom detalju. Ova fotografija spaja predivnu igru svjetla sa snažnom kompozicijom', rekla je Kerstin Zu Pan, članica žirija za kategoriju fotografije.



Natjecatelji u kategoriji videoradova dobili su zadatak napraviti uzbudljivu pozivnicu na proslavu stotinu godina Chevroleta, a žiri je ove godine dodijelio dvije prve nagrade. 'Projekti su bili tako međusobno različiti da ih se nije dalo uspoređivati. Smatramo da su oba jako dobra, svaki sa svojim specifičnim stilom', objasnio je Samuel Prat, član žirija za ovu kategoriju. Video koji su snimili petorica studenata s Ecole Emile Cohl iz francuskog Lyona posve je ispunio zadatak predstavljanja Chevroletove linije proizvoda i poigravanja s Chevroletovim bogatim nasljeđem na vrlo dinamičan i zanimljiv način: preko iskustva animiranog putovanja kroz vrijeme, i još do Mjeseca i natrag. Drugi prvonagrađeni projekt napravio je tim trojice studenata s AA&RF FUD UJEP-a iz Češke. Oni su napravili svjež, mladenački i kreativan video temeljen na univerzalnim vrijednostima pravog prijateljstva među mladima i iskustva cestovnog putovanja kroz predivnu prirodu.

Zadatak dizajniranja atraktivnog postera u kategoriji vizualnih umjetnosti najbolje je riješila Sofia Stergiopoulou s OMIRAS u Grčkoj. Ona je kombinirala dizajnerske skice legendarnih Chevroletovih automobila s jasnom jubilarnom porukom, što je rezultiralo suvremenom interpretacijom branda iza kojega stoji sto godina dizajna i inovacija. 'Vrlo je estetiziran i doista stopostotno u skladu s onime što se tražilo u zadatku', rekao je član žirija za vizualne umjetnosti, Will Hudson. 'Poster spaja nasljeđe s legendarnim dizajnom i budućnošću branda, a istovremeno uključuje Chevroletov električni automobil Volt', dodao je.

Svi europski pobjednici dobit će nagradu u gotovini. Osim toga, sudjelovat će ovog ljeta u ekskluzivnom iskustvu rada iza scene s nekim od najcjenjenijih umjetnika i stručnjaka. Trenutno su u planu videoprojekt sa Samuelom Pratom na Off-Courts Film Festivalu u francuskom Trouvilleu, praćenje fotografa na jednom od sljedećih Chevroletovih fotosnimanja, kratko stažiranje u dizajnerskom studiju člana žirija Willa Hudsona te kreativnom konzaltingu "It's nice that" u Londonu. Svi europski pobjednici natječaja Mladi, kreativni, Chevrolet ove će jeseni primiti nagrade na svečanoj dodjeli u Londonu.

U ovogodišnje europsko finale natječaja ušlo je ukupno 58 pobjednika iz nacionalnih krugova natječaja 'Mladi, kreativni, Chevrolet' koji su došli iz 155 škola primijenjene umjetnosti iz 22 europske države. Podijeljeno po kreativnim kategorijama, pobjednici europskog natječaja Mladi, kreativni, Chevrolet 2011, uz navođenje zemlje iz koje dolaze i njihove škole, su:

MODA
1. Lubica Mildeová; Slovačka; FA STU Bratislava
2. Ida Klamborn; Švedska; Borås Textilhögskola
3. Tobias F. Müller; Njemačka; Mediadesign Hochschule München

FOTOGRAFIJA

1. Juliana Křížová i Jakub Vlček; Republika Češka; Univerzita Tomáše Bati
2. Marie Luise Jaeger, Natalja Knauer, Daniel Koller i Friedrich Paul Spielhagen; Njemačka; Mediadesign Hochschule Berlin
3. Matija Munjiza Petrović; Srbija; Akademija umetnosti

GLAZBA
1. Michele Baldi, Roberto Attanisio i Jacopo Bruschini; Italija; IED Rim
2. Gregor Brechmann; Njemačka; Popakademie Baden-Württemberg
3. Cristian Corduneanu; Rumunjska; Universitatea Media Bukurešt

VIDEO
1. Ludovic Versace, Pierre Valdivielso, Clément Dufour, Arthur Sotto, Xavier Lebu; Francuska; Ecole Emile Cohl de Lyon
1. Tomáš Hercog, Petr Bača i Jan Berghauer; Češka; AA&RF FUD UJEP (Atelier of applied and advertisemental photography, Faculty of arts and design, J.E. Purkynế University in Ústí nad Labem)
3 Stefano Drago; Italija; IAAD Torino

VIZUALNE UMJETNOSTI
1. Sofia Stergiopoulou; Grčka; OMIROS
2. Laura Hobson; Ujedinjeno Kraljevstvo; Burton College
3. Ana Raminhos, José Barreiro; Portugal; Escola Secundária de Cacilhas-Tejo
Visokostručni europski žiri impresioniran kvalitetom prijavljenih radova

Žiri europskog natječaja Mladi, kreativni, Chevrolet 2011 odlučivao je o pobjednicima od 1. do 3. srpnja 2011. u Portugalu, u Portu. Europski žiri se i ove godine sastojao od vodećih autoriteta iz područja umjetnosti i kreativnih djelatnosti te Chevroletovih predstavnika (abecednim redom):

Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor, Chevrolet Europa
Will Hudson, osnivač i direktor, It's Nice That
Marc Kempe, direktor odnosa s javnošću, Chevrolet Europa
Jeff Perkins, direktor dizajna u UK Advanced Studiju, Chevrolet
Samuel Prat, direktor, Off-Courts Festival
Sven Schäferkord, izvršni direktor, OCEAN artist&brand GmbH (Sony Music)
Tiberio Timperi, voditelj, TV-novinar (RAI) i glumac
Igor Todorović, glavni urednik, Fashion TV SEE
Kerstin Zu Pan, Professional Photographer

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: japanski auti mazdapditd vw polo r izdavac goriv peugeotgecocup video latvala ford fiesta christianglouboutinoapricottpe cooper amortizeri sport bmwcoupe tacke vw beetle zamjenski dijelovi xenonsvjetla ttestoberlingo test rabljenog golf ocatvia alfarmitorprogression test rabljenog ford mondeo nikexri spremnik zene prprema ingis dizel sesto elemento lamborghini vrste ovijesa accent peugeot nagradna igra opel corsa zadnji branik walter toyotasugproblemima paralelni test ford-puma djevojka hrvatskaaplikacija opel rekord insignija ocatvia podaci volvo koliko ulja ide u motor seat t pritisak u gumama ford fiesta renault laguna gt line koja su najbolja suv vozila novi megan walterrohrlascona koliko ide ulja u getribu astr tiffanyelsaperettiopencent visokotlacnapumpa meganerkupe fordut scenic conquest