2013-07-28 08:41:31 , Autor: Ivan Cvetković
Bookmark and Share

Nakon zdrave prehrane i light proizvoda, najprije su nam stigle gume s eko-oznakama, zatim su uvedene eko-trošarine, a pred nama su i tihe kočnice od materijala koji ne zagađuju. Naravno, tim će zahtjevima tržišta najprije udovoljiti Ferodo i Federal Mogul




Nije li vam čudno što su automobili postali teži i brži, a zaustavni im je put sve kraći? Zapravo fascinira koliko su napredovali u svim smjerovima. Odnosno, upravo su kočnice jedan od dijelova koji su zabilježili najočitiji napredak na vozilu. Razmislite!



Nekad su se automobili s visokih brzina jedva zaustavljali i pritom bili neupravljivi, a danas je priča posve drukčija. Danas auti sa 100 km/h staju za samo 36 metara, a sa 200 km/h za 150 metara. Moguće je jako stisnuti kočnicu, po kiši, pri 300 km/h, a s kočnicama se simulira i rad blokade diferencijala, tako da unutarnji kotač u zavoju sam koči i izbjegava proklizavanje. Na koncu, tu je i ESP, koji izuzetno umara kočnice.


Želite li doznati više o novostima u svijetu kočenja
potražite srpanjski broj specijaliziranog magazina
auto motor i sport, koji se nalazi na svim kioscima!


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: grandvitara renault servis koliko ulja ide u motor ford e fordafokusuiii mercedestvaneo test rabljenog nissan qashqai watchesl-xbreitlingdwatches,ro test rabljenog stilo vw polo tdi xarapicasso fiat chinquechento novivwpolo mitsubishi colt north reno megane marin felge koliko ulja ide u motor ford c gradska mala auta czero naj-auto toyota corola garmini koliko ulja ide u motor pola nova kolicina ulja ide u motor audi tunning street race... autoklub siget siatemogrijanja tuning abs senzori opelsvectrawc seat-o-min maraton test fluence nosac za bicikle skoda manchesterunitedjerseys: motorno ulje za ford fiestu rabljeni djelovi cjenik dijelova za vw passat rabljena vozila toyota fiat bravo mjt opel tuning show karlovac test smart nemo tepisi za citroen test zimskih guma suv hondaaccordtypes test rabljenog nissan qashqai opelomega ford fiest